Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vyön ja remmien kanssa 230kg. Ehkä paras sarja mielestäni ilman mitään varusteita 180kg*10, painoa aikalailla tasantarkalleen pikkukiristelyjen jälkeen 90kg. :piis:

Sikabulkilla? :hyper:

Vakavasti puhuen tosi hyvä veto kehonpainoon nähden.
No jos tottapuhutaan niin kyllähän tässä on koitettu vähän bulkilla olla mutta ku motivaatio ongelmia on vähä keväällä ollu ja ruoka ei oo sitäkautta maistunu. :( Mut nyt ku aurinko alkanu kurkistelee jne alkaa tuota motivaatiota taas tulemaan että kehtaa sitte uimarannalla ilman paitaa näyttäytyä :david:

mw2: Tarkoitin lähinnä sitä, että sinulla lukee tuossa 190 kg, ei cm.

Eli ei ollut tarkoitus mistään kynäniskaisuudesta vittuilla vaan ihan pilkkua viilasin.

Luulenpa että mw2 tarkoittikin sen ihan noin...eli 190kg veto 69 kiloisena.En usko että tarkoitti olevansa 190cm pitkä. Vai olenko ite nyt ihan pää sekasin? Nyt on nimittäin perjantai:kuola:

Vyön ja remmien kanssa 230kg. Ehkä paras sarja mielestäni ilman mitään varusteita 180kg*10, painoa aikalailla tasantarkalleen pikkukiristelyjen jälkeen 90kg. :piis:

Kai muistit paiskata tango lattialle nii et alakerran sydänkirurgiki kuuli sun uue PR:n :worship:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
140kg toissapäivänä, kokemusta tätä ennen oli että 2 treenissä olin tehnyt mavea. Ikä on 16 1/4.

Tänää ekan kerran mavetin. Rinnallevetoa jonkun verran ennen tehny. 100kg tein 3x3. Tyytyväinen olen, koska pelkäsin ettei ees 100 nouse. Vyön kanssa

tänään ei vaan kulkenu treeni niin hyvin MÄ EN OO MIKÄÄN WANNABII sen kerralla on selkä päivä vedän sen videolle!!

Oijjoih, vanha klassikko tästä ketjusta:rock:
Missä on Boksaajan videot?Tuli yhtä-äkkiä mieleen nämä jutut:)

Onko edelleen huonoja päiviä ollu?:jahas:
Youtubeen, youtubeen!

Sivulta 20 löytyy tätä klassikkoa lisää, mutta mies ei ole lupauksistaan huolimatta laittanut videoaan tänne...

1x130, ekaa kertaa kunnolla koitin liikettä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom