oikea asennePäivitellääs vähä. Tänään 190kg/69kg Jospa se 2markkaa kesään mennessä tulee(niinku tuleeki :evil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oikea asennePäivitellääs vähä. Tänään 190kg/69kg Jospa se 2markkaa kesään mennessä tulee(niinku tuleeki :evil
Päivitellääs vähä. Tänään 190kg/69kg (niinku tuleeki :evil
No jos tottapuhutaan niin kyllähän tässä on koitettu vähän bulkilla olla mutta ku motivaatio ongelmia on vähä keväällä ollu ja ruoka ei oo sitäkautta maistunu. :( Mut nyt ku aurinko alkanu kurkistelee jne alkaa tuota motivaatiota taas tulemaan että kehtaa sitte uimarannalla ilman paitaa näyttäytyäSikabulkilla?
Vakavasti puhuen tosi hyvä veto kehonpainoon nähden.
Taitaakin olla meikäläisellä se pää jumis. Joo, unohtakaa mun horinat ja jatkakaa.
Niin oli tarkotuski :Dmw2: Tarkoitin lähinnä sitä, että sinulla lukee tuossa 190 kg, ei cm.
Eli ei ollut tarkoitus mistään kynäniskaisuudesta vittuilla vaan ihan pilkkua viilasin.
njet problemaTaitaakin olla meikäläisellä se pää jumis. Joo, unohtakaa mun horinat ja jatkakaa.
Vyön ja remmien kanssa 230kg. Ehkä paras sarja mielestäni ilman mitään varusteita 180kg*10, painoa aikalailla tasantarkalleen pikkukiristelyjen jälkeen 90kg. :piis:
Kai muistit paiskata tango lattialle nii et alakerran sydänkirurgiki kuuli sun uue PR:n
tänään ei vaan kulkenu treeni niin hyvin MÄ EN OO MIKÄÄN WANNABII sen kerralla on selkä päivä vedän sen videolle!!