Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
billmaier : miten sulla kulkee kapea veto?

mikä on ku saan vedettyä 110kg 15kertaa mut maksimi va 150kg
ite taisi saaha maasta eka kertaa 110kg 15v

Ja mä kiskoin 220kg:llä kasin ja ykkönen kisoissa oli 300kg!

Niin,osaatkos Otto kertoa miksi sulla on vedon ja kyykyn ero niin suuri?Oletko pohtinut asiaa?

T:Janne Seppälä

Niin,osaatkos Otto kertoa miksi sulla on vedon ja kyykyn ero niin suuri?Oletko pohtinut asiaa?

Varmaankin mies vailla jalkoja tai vetää välistä. Välistä veto kyllä on akkojen touhua. Ei vaadi mitään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Mää vedän kapealla jossa puvun hyöty on melkoisen nolla, 215 veto on kisa enkka ja salilla oon ottanut 220. Raakakyykky siinä 200 pintaan helmikuussa, ja puvulla pintakyykky 300 salilla. Saan jalkakyykyssä puvusta tosi kovat hyödyt jo pelkästä puvusta ilman briefsejä + jos nostaisin sumolla saisin kovat hyödyt puvusta, mutta kun en nosta Koska sumo ei pitemmän päälle tee hyvää polville eikä nivusille + kaikki maailman kovimmat vedot on nostettu kapealta, kapea veto se vaan kehittää kroppaa paljon paremmin kuin sumo. Ja meikäläisellä on vielä tosi huonot välitykset vetää, tanko nousee tuonne tosi korkealle ( lyhyet kädet ja pitkä selkä).

Ja kyllä mää kyykystä enemmään tykkäänkin, Mutta onhan tuo veto alkanut jo tulemaan hyvin perässä.

Itse J.Illikainen anonyyminä käy Pakkotoistolla vittuilemassa muille. Kysymys olikin että oletko paljonkin koittanu vetää sumolla?

Leveältä ei pysty itse vetämään, kun liikkuvuus lantion seudulla ei riitä. Lähes kaikki nais nostajat vetää leveältä, koska saavat siten isommat raudat.

+125 sarjasta löytyy harvemmin leveältä vetäjiä. Selkähän se on oltava kunnossa molemmissa
nosto tyyleissä. Mutta vahva mies kisoissa ei saa vetää sumolla.

Back
Ylös Bottom