Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro..kunhan kyselen..kauanko 300kg mavettajat on salilla kulukeneet?nimittäin ei taida parin vuoden reenillä tollaset raudat maasta liikkua!!:thumbs:

Säähän olet 22-vuotias. Et sää ole enää nuori ;)

Suomen lain mukaan 15-29 vuotiaat on kaikki nuoria, alle 15 vuotiaat ovat varhaisnuoria. 30+ ovat vissiin sitten keskiikäisiä tai jotain. Siitä ei löydy mitään.

Moro..kunhan kyselen..kauanko 300kg mavettajat on salilla kulukeneet?nimittäin ei taida parin vuoden reenillä tollaset raudat maasta liikkua!!:thumbs:

Treeniä oli takana noin 7vuotta, ni 300kg tuli ekan kerran maasta ja kyl sitä odotettiinkin:dance:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuinka kauan 200kg---->300kg meni aikaa!!???

Kyl siin perkele tais mennä noin 6vuotta, johtuen varmaan siitä ku veto oli aika helppo nostaa kahteenmarkkaan. Kuitenkin suht tasaisesti on veto kokoajan kehittyny, noo joskus oli yli vuosikin ettei enkka parantunu yhtään ja sit saatto yhes treenis enkka paukkuu monella kilolla...

Tässä viel mallii selkävedosta http://www.youtube.com/watch?v=UsekBr8eOP4

Kyl siin perkele tais mennä noin 6vuotta, johtuen varmaan siitä ku veto oli aika helppo nostaa kahteenmarkkaan. Kuitenkin suht tasaisesti on veto kokoajan kehittyny, noo joskus oli yli vuosikin ettei enkka parantunu yhtään ja sit saatto yhes treenis enkka paukkuu monella kilolla...

Tässä viel mallii selkävedosta http://www.youtube.com/watch?v=UsekBr8eOP4

Kyllähän se 200:kin on iso rauta monille ja jotkut tuota rajapyykkiä ei tavoita ikinä...Itellä 200 meni ½vuodessa siitä kun alotin käymään salilla...Nyt en oo koittanu maksimeja vähään aikaan mutta ainahan 200 nousee oli sit päivä mikä tahansa....Ja kyllä tuo 300 joskus vielä nousee ja oon aivan varma siitä....Voi kyllä mennä vielä monta vuotta mutta mitä siitä..Menee mitä menee:kippis1:

Ei siin varmaa mitään vikaa ole, mut mul on aina sanottu että käytä enemmän jalkoja. Johon yleensä vastaan et olen vetänyt samalla tekniikalla jo monta vuotta ja selkä ei oo koskaan tykänny huonoo.

Tää oli vaan malli esimerkki et pelkällä selälläkin voi saada ees jonkin näkösii rautoi:dance:

Sillon kun olin alle 18 niin paras ykkönen oli 180kg. Sarjoja en muista mutta todennäköisesti oli perseestä koska sarjapainoni verrattuna ykköseeni ovat aina mavessa olleet naurettavat.

Ei siin varmaa mitään vikaa ole, mut mul on aina sanottu että käytä enemmän jalkoja. Johon yleensä vastaan et olen vetänyt samalla tekniikalla jo monta vuotta ja selkä ei oo koskaan tykänny huonoo.

Tää oli vaan malli esimerkki et pelkällä selälläkin voi saada ees jonkin näkösii rautoi:dance:
Itse vedän kohtuu samalla tekniikalla vaikka ei ne suorinjaloin vedon raudatkaan kauas jää tavan mavesta.

Itellä mavessa sama "vika"monet sanoo että käytä enemmän jalkoja ja oon ny yrittäny käyttää,vanha tapa eli veto enemmän selällä tuntuu paremmalta ja taidan kääntyä sen puoleen!jokainen vetää mitä haluaa ja miten haluaa:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom