Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kissanselkä repimisiä monet vedot uskoisin, tekniikka ei hallussa. Oikealla tekniikalla painoista tippuisi noin 50kg:)

Epäilen vahvasti että ei tipu oikealla tekniikalla 50 kiloa.. Itse en kyllä uskaltaisi repiä edes millään kissanselillä sen verran hauskaa touhua tuo mavettaminen. :rock:

itselläni ois video siitä kahen markan nostosta,mutta kahtoa jos jaksan joskus vaivautua pistämmään sen you tubeen..loppukevennykseksi tähän vois pistää illikaisen janin veljen eilinen mave reeni: 10*60 5*100 3*140 3*170 3*200 3*220 1*240 1*260 1*280PB .....someday:D:D

Bladnilta varsin nätti nosto, hyvähyvähyvä!

-90 syntynyt on ja painaa n.128kg. Pituutta tuskin on kovinkaan paljoa vähemmän kuin iso veljellänsä.

Kyllähän se niin on että maasta ne kunnon romut vedetään eikä penkistä. :rock:
Kyllä se otto sua vie vielä penkissäki ;)

:D, joo vielä:david:, mutta mulla onkin kaikki välitykset penkkiin hyvät. :D ajattelin kanssa että tuskin tuo illikaisen pikku veli mikään 80 kilone 180senttine on vaikka villit huhut mulle niin kertokin =D.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^

Vetäsin saman sarjan tänää mut tais joku lihas tai nivel vasemmalt puolelt selkää venähtää nii ei voinu jatkaa :(

Tekniikka ihan ok, mutta koeta jatkossa pitää kädet rennompina. Kun tanko irtoaa maasta niin huomaa että vedät "vaistomaisesti" käsillä rautaa (lue:kädet koukistuu hieman)...tämä ei hyvä.
Loukkaantuu vielä haba tolla menolla joskus.

Periaatteessa käsistä ei pitäisi jännittyä kuin sormet siis... (mikäli vedät ilman remmejä)

Kivasti vedät jaloilla :worship:

Vielä kun saat pikkuisen enemmän painopistettä kantapäille päkiöiden sijaan niin a vot!

wtf? :wtf:

mun silmään ainakin näytti siltä, että sama virhe kuin rahikaisella aikanaan:

jaloilla vetää nätisti mutta samaan aikaan selkä nuokahtaa eteenpäin (ts ehkä ei ole luottoa siihen että jaloilla lähtis alkunosto?).

tuota virhettä on kyllä nähnyt tosi paljon. kannattaa rueta korjaamaan pikimmiten.

wtf? :wtf:

mun silmään ainakin näytti siltä, että sama virhe kuin rahikaisella aikanaan:

jaloilla vetää nätisti mutta samaan aikaan selkä nuokahtaa eteenpäin (ts ehkä ei ole luottoa siihen että jaloilla lähtis alkunosto?).

tuota virhettä on kyllä nähnyt tosi paljon. kannattaa rueta korjaamaan pikimmiten.

Ihan totta. Muotoilin lausetta sikäli huonosti, että kaveri ainakin periaatteessa tietää että maastaveto vedetään jaloilla eikä selällä...ööö.... siis jalat koukistuvat reilusti vetovaiheeseen tullessa. Voimanpuute (varmaan takareisissä ja /tai vatsassa) aiheuttaa sen, että nosto nuokahtaa eteenpäin.

Pääasia ettei alaselkä pyöristy. Yläselkä saakin pyöristyä, jos ajatellaan kisanostoa. Tällöin vedettävä matka huomattavasti lyhenee.

Ja niinkuin hunter killer sanoikin, jännitystä saa olla vain sormissa. Kädet ja yläselkä rentoina niin hyvä tulee.
Suht.tiukka tuo nelonen, ei mikään "lämppärinosto". Kovemmissa nostoissa useimmilta tekniikka aina hiukan katoaa.

Veikkaan että stabi nostaa kevyemmät sarajat ihan kelpo tekniikalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom