Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tänhän meni kaks markkaa ja päästiin vihdoin uudelle sataluvulle:P..kisoissa ois tullu punasta kolme pöö ku lopussa oli pikkusta vatkaamista,mutta what eva!!:)

Mitä nää nykyajan nuoret syö kun kaikki vetää kaks markkaa ylös lattiasta! Mun on kovin sarja 3*5*160 kg ja maksimi on 180....vielä!Reenattu on puol vuotta!:dance:

Mitä nää nykyajan nuoret syö kun kaikki vetää kaks markkaa ylös lattiasta! Mun on kovin sarja 3*5*160 kg ja maksimi on 180....vielä!Reenattu on puol vuotta!:dance:

Kissanselkä repimisiä monet vedot uskoisin, tekniikka ei hallussa. Oikealla tekniikalla painoista tippuisi noin 50kg:)

Ennenkin tätä pohdittu mutta helppohan tänne on anonyyminä kirjotella mitä vaan, pientä lapinlisää on nii mukava laittaa. Videoita harvemmin vaa ilmestyy..

edit tarkotin tällä näitä boxereita ja vastaavia löytyy varmaa lisää, en kisaavia voimailija-junnuja!

Kissanselkä repimisiä monet vedot uskoisin, tekniikka ei hallussa. Oikealla tekniikalla painoista tippuisi noin 50kg:)

Nonono! Tärkein asiahan on vain vetää maasta ja tietenkin se rautamäärä :dance: :D

Pysäytätkö tangon maahan joka toiston välissä? Kyllä tolla sun kolmen sarjalla pitäisi nousta enemmän kans..

Ehkä säkään et sitten täyden vuoden reenijakson jälkeen ihmettele noita 200 vetäjiä...:)

//Ja se että putoaisi 50kg oikealla tekniikalla painot...:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom