slacker vetää 310 raakana. oon nähny.slacker: no paljon ite vedät mave
:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
slacker vetää 310 raakana. oon nähny.slacker: no paljon ite vedät mave
:D
ihan hyvä. ja muutenkin nuo painot nousee nopeeta, kun oot kumminkin noi vähä aikaa reenaillu.Itse olen nyt käynyt n. 3kk salilla ja vedän 5x110kg mavesta... hyvä vai huono tulos?
joo tuo oli helppo!! varaa jäi reilusti vielä.Eilen vedin maasta suht helposti 210, ikää 15 vuotta ja 1 kuukausi jos tarkkoja ollaan.
Eilen vedin maasta suht helposti 210, ikää 15 vuotta ja 1 kuukausi jos tarkkoja ollaan.
:D kui että oot noin hyvä vetäjä, itsellä jäi muutama senttiä vajaa 200kg veto viimeviikon perjantaina.
joo tuo oli helppo!! varaa jäi reilusti vielä.
Ite vedin viime viikolla salilla 235kg suht kevyesti. Ylihuomenna on kisat joten saa nähdä jos siellä tulee se 240kg... Ikää on 16v
Missä sarjassa kisailet?
Eilen vedin maasta suht helposti 210, ikää 15 vuotta ja 1 kuukausi jos tarkkoja ollaan.
profiilissa näkyy, se on jotain 82-84. Vaihtelee vähän.kuinkas paljon painoa mahdat omistaa?
Mitä nää nykyajan nuoret syö kun kaikki vetää kaks markkaa ylös lattiasta! Mun on kovin sarja 3*5*160 kg ja maksimi on 180....vielä!Reenattu on puol vuotta!:dance:
Kissanselkä repimisiä monet vedot uskoisin, tekniikka ei hallussa. Oikealla tekniikalla painoista tippuisi noin 50kg
Pysäytätkö tangon maahan joka toiston välissä? Kyllä tolla sun kolmen sarjalla pitäisi nousta enemmän kans..Mitä nää nykyajan nuoret syö kun kaikki vetää kaks markkaa ylös lattiasta! Mun on kovin sarja 3*5*160 kg ja maksimi on 180....vielä!Reenattu on puol vuotta!:dance: