Se on ihan henkilökohtainen voivoi, jos ei riitä henkiset kyvyt merkonomia pitemmälle, ja joutaakin jo kyllä sitte olla pettynyt elämäänsä. Minkäs sille voi jos ei oo koulussa menestynyt, aika mennyt pissistellessä, röökiä poltellessa, ja vitosen keskiarvolla peruskoulusta, joka on nyt niin älyttömän helppo, että itseään saa hävetä, jollei 9.n ka. tule. Minkäs sille voi että minkä taakseen jättää, sen edestään löytää, onhan se varmaan kiva lintsata, ryypätä, kiusata fiksumpia, poltella tupakkaa koulussa, paneskella mopopoikia/niitä pissiksiä, ja päätyä 10.luokan kautta merkonomiksi.
Fiksummin asiansahoitamalla, ei ole mitään syytä, miksei isona voisi kuulua kokoomuksen kohderyhmään, myös menestyksellisesti.
nimim. yläasteella ysin keskiarvo, lukiosta reaaliaineista ysin luokkaa, eikä koskaan milloinkaan ikinä itseasiassa ollut ennen lukiota keskiarvo ysin alle. Ei kyllä sitten mitenkään hirveästi ylikään.. Mutta koskaan ei sitä häpeää, että seittemän-alkusia numeroita ois joutunu kokeista ottamaa, taitaa olla huonoin koenumero mulla kouluhistoriassani tasan 8. Ja sekin vitutti! Enkä kyllä voi sanoa, että oisin ollu nenäkiinni kirjassa 24/7 nörtti jolla ei ollu mitää elämää, vaan mä jätin pahimmat idiotismit tuntihäiriköinnit, koulukiusaamisen ja välituntiröökinpolton toisille, ja kuuntelin mitä opettaja sanoi. Jos oisin vielä tehny läksyt joskus, ja lukenut kokeisiin, en tiiä, vaikka oisi ollu yli ysin keskiarvo myös lukiossa.. e: kaduttaa kyllä jälkeepäin oma laiskuus, lukiossakin on niin helppo pärjätä ilman suuremmin yrittämistä, niin ihan älyttömän tyhmäähän se on olla lukematta vielä edes 2 tuntia päivässä koulua varten illalla, menestys on taatusti vielä kertaluokkaa parempi, panostus ei mitään kauhean ihmeellistä vaadi, ja kyllä ne ylppärit sieltä tulee vastaan, ja itteä vituttaa ku kokonaista 3 ainetta laudaturiksi omalla koululla arvosteltiin, mutta yo-tutkintolautakunnan lehmät ei kuitenkaa ollu samaa mieltä.
tarkotan vaan sitä, että en mä koe samaistuvani ollenkaan tuulipukucorollakansalaisiin. Kyllä mä itse samaistun kokoomuslaisiin, ja pyrin todellakin kilvoittelemaan paikasta auringossa, että voi hyvällä omallatunnolla olla ihan rauhassa änkyräporvarillinen hyvinpukeutuva setämies sitte joskus 20v päästä;)