Nuorille hiustyyliä?

pubiruusu

GhettoBootyBro'z™
Ikä
33
Minkälainen hiustyyli sopisi about 16v pojalle?? onko missää mitään sivuja missä olisi kuvia ja malleja, vastailkaa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jenkkisiili. Se on sopivan särmä. Ainakin itsellä on. Tai sitten vedät ihan lyhyen sängen tai kaljuks. Niinhän "kaikki" bodarit tekee... :rock: :D

splashFace.gif

Hiustyyli on aika persoonallinen asia. En kyllä ottaisi toisten neuvoja oman riehulettini leikkaamiseen.

Siis nykyään nuortenmiesten hiustyyli on sellainen, että hiukset kasvatetaan 15-senttisiksi ja sitten sotketaan suoraan eteenpäin. Lopputuloksena erittäin dorka ja suosittu metroseksuaalikampaus. En ymmärrä moista...

offtopic: Tomi, onko toi sun kätes tossa avattaressa?

Tomi sanoi:
Siis nykyään nuortenmiesten hiustyyli on sellainen, että hiukset kasvatetaan 15-senttisiksi ja sitten sotketaan suoraan eteenpäin. Lopputuloksena erittäin dorka ja suosittu metroseksuaalikampaus. En ymmärrä moista...

Mulla ei kans mene jakeluun tämä nykyinen nuorten miesten etutukka silmillä-look! Linnunpesä päässä huolettomasti sotkussa, joku kiva hawaji-kuosinen, vähintään kolme numeroa liian suuri kauluspaita rötköttömässä päällä ja housut roikkuu niin että persvako paistaa. Valitettavaa mutta totta, ei voi mitään mut mun mielestä helvetin ruma muoti. Yleensäkään en pidä miehillä muutamaa senttiä pidemmistä hiuksista, mistä tämä sitten johtunee, en tiedä. Nämä on puhtaasti makukysymyksiä ja allekirjoittaneen mielestä miehellä ei kuulu olla pitkiä hiuksia, riittää että itsellä tummat, paksut hiukset hivelee tuolla alaselässä... Ei sitä jotenkin osais kuvitella vierelleen sellaista hevilettiä kantavaa teräsbetoni-urosta: "laitatsä kulta mulle pikkuletit hiuksiin tänään?" :urjo:

Suosittelen pubiruusu menemään kampaajalle ja pyytää heiltä ehdotuksia hiustyyliin. Ne on kuitenkin ammattilaisia ja heillä takuulla on kirjoja joista voit katsella eri tyylejä niin leikkaukseen kuin väriinkin. Ei sulla tarvii olla etukäteen hirveetä visiota siitä mitä haluat, eiköhän se aika äkkiä kuitenkin löyde se sopiva malli. ETKÄ SIT SUOSTU MIHINKÄÄN VIIDENTOISTA SENTIN MUOTIPEHKOON! :curs:

;)

Tomi sanoi:

http://www.snyggast.se/
poikien topissa järjestään kaikilla tomin kuvailema homoletti tai siitä muokattu rehulettipörröpääversio :urjo:

Hape sanoi:
http://www.snyggast.se/
poikien topissa järjestään kaikilla tomin kuvailema homoletti tai siitä muokattu rehulettipörröpääversio :urjo:

Ja flickornien top10:ssä 7 blondia :rock: No 1:sen hiusvärillä ei sitten ole merkitystä ollenkaan...

Älä hyvä mies mitään kaljua ota. mene parturiin ja mieti siellä sen leikkaajan kanssa joku kiva ja kätevä tyyli.

Mä kasvatan paraikaa jeesuslettiä. Näin edellis yönä painajaista jossa jouduin takaisin armeijaan ja rakkaat haivenani ajettiin pois. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom