Elikkäs, olen 17 vuotias poju. Pituutta on vähän vajaat 170 cm ja painoa tuollaiset 76 kg ja salilla oon käyny nyt 3-4 kertaa viikossa 3kk ajan. Ja nyt oon alkanu laskeskelee noita proteiini ja muita määriä mitä saan päivittäin ja näyttää siltä, että ei tuu saatua tarpeeks proteiinii. Aamuisin vedän kaurahiutaleita ja kaikkee rahkaa oon koittanu syödä mut kouluruoka on nii kevyttä et jää sen takii vajaaks. Kattelin tos lähikaupas nii siel oli tollanen Fast starter kit. Se sisäls Fastin Mass2, Hera80 ja kreatiinii. Kannattaisko tollasta hankkia vai pitäiskö kokeilla jollain yhdellä tuotteella että sopiiko ne mulle tai että onko niissä mitään vaikutusta?
En oikee osannu päättää kumpaan laitan, tänne vai alottelijoiden osioon. Siirtäkää jos on väärässä paikassa. Ja tiiän et näitä "mitä lisäravinteita aloittelijalle" on monia mutta koskaan ei voi olla liian varma =)
En oikee osannu päättää kumpaan laitan, tänne vai alottelijoiden osioon. Siirtäkää jos on väärässä paikassa. Ja tiiän et näitä "mitä lisäravinteita aloittelijalle" on monia mutta koskaan ei voi olla liian varma =)
Viimeksi muokattu: