ns. apuliikkeiden ennätyksiä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis!
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
neutraali sanoi:
Niin ja omapaino tietysti oli n85kg :curs: MASENTAVAA PRKL :D ;)

Tuo oli silloin kun tein säännöllisesti dippiä, ei tässä lähiaikoina. Vuosia vuosia sitten. Painoa oli himpun yli 100kg.
Olen tosin tuona 85kiloisena ottanut yli 220kg, joten ei tuo aikaisempi ollut penkkiennätys.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
ps: unohtamatta BB23 ;)[/QUOTE sanoi:
Maanantaina penkattiin jo saman verran kun 10vuotiaana!Hetki tässä vielä menee että pääsee edes turkulaisten tuloksiin,ei auta vaikka keksis kuinka :D

Tosta dipistä tuli mieleen että kerran lyötiin kossusta vetoa kaverin kanssa että tuleeko 30 toistoo 50kg lisäpainoilla ja 28 hyyty kun seinään pärkele..

Zone-sarja -42%
bb23 sanoi:
Meillä reisien paksuus ja dippi ei ainakaan vaikuta tekotapaan ollenkaan kun meillä on sellanen tappi mihin levyt saa vaakatasoon,on katos vähän hienompi sali!

No voihan perkele, ei meillä maan alla ole edes dippivyötä... Mutta onhan se miehekästä kun joutuu nylon-narulla hirttämään kiekot vyötäisille. Ruhjeet lantiolla kertovat hyvästä dippisessiosta! :D
Edelleenkin epäilyttää noiden raskaiden dippien puhtaus, mutta mikäli yli huntin mennään lisäpainoissa niin :worship:

Raven sanoi:
Kun vuosia sitten tein säännöllisemmin, niin oli 4*190 (1*220) ja 6*65-70kg..

No eihän tuossa nyt hirveetä heittoa ollut ;) Kuvitellaan että oisit saanut 80kg/5 ja omapaino n.100kg =180-10-20kg= 170kg-160kg/5 penkistä. Sulla on ollut näköjään rinta paljon paljon vahvempi,verrattuna ojentajiin.No se siitä,täytyy keksiä uusi threadi ;)

peklo sanoi:
no sellasessa panattan pystypunnerrus koneessa oon joskus tehny 180kg 7 toistoo

Paljonkos on penkkimaksimi? Meinaan kun itse teen pystypunnerrus koneessa sen 4 * 100 ja kuitenkin penkki vain 75. Ja painoa mulla on 69. Oon kyllä :david: . :itku: :down:

Touu sanoi:
Paljonkos on penkkimaksimi? Meinaan kun itse teen pystypunnerrus koneessa sen 4 * 100 ja kuitenkin penkki vain 75. Ja painoa mulla on 69. Oon kyllä :david: . :itku: :down:
ihmettelen nyt suuresti millainen tuo härveli on kun påutanen paiskoo huntilla sarjaa :jahas:

pori1980 sanoi:
ihmettelen nyt suuresti millainen tuo härveli on kun påutanen paiskoo huntilla sarjaa :jahas:

Se on samanlainen, missä treenataan pohkeita. Ja nuo huntilla tehdyt toistot on tehty melko pitkälti selkää apuna käyttäen. Eli ei siis mitään hifistelytuntumatreeniä, vaan kunnon sikatreeniä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No jotain voi päätellä siitä jos Touun penkkimaksimi on 75kg niin se 100kg ei ole täysin sitä itseään...

touu onko se tuo vasemman puoleinen. Ite oon tehnyt tuolla vasemman puoleisella 210x7. Aikoinaan kun olin paljon heikompi otin smithissä 115kgx4 ja silloin kun tuo laite tuli meille tein silloin sarjaa sillä 150kilolla(silloin kun smith oli siis tuon 115 ja normi penkki noin 165kg) eli ei se ainakaan puolita painoja verrattuna smithiin.

Liitteet

• Untitled-1.webp
    Untitled-1.webp
    27,4 KB · Katsottu: 703
Liikerata 4 * 100 kg sarjassa oli pitkä, ei siis mitään osatoistoja, mutta kuten sanoin, niin aika pitkälti selkää apuna käyttäen. Neutraali-naturaali, ei ole kumpikaan noista, vaan semmoinen pohjelaite, mikä löytyy Hyken salilta.

www.hyke.fi

Touu sanoi:
Liikerata 4 * 100 kg sarjassa oli pitkä, ei siis mitään osatoistoja, mutta kuten sanoin, niin aika pitkälti selkää apuna käyttäen. Neutraali-naturaali, ei ole kumpikaan noista, vaan semmoinen pohjelaite, mikä löytyy Hyken salilta.

www.hyke.fi

Onkohan samanlainen pohjelaite mikä nokian kuntoklubillakin on. ite tein siinä pohkeita 200 kilolla.

hafanafa sanoi:
Onkohan samanlainen pohjelaite mikä nokian kuntoklubillakin on. ite tein siinä pohkeita 200 kilolla.

Sama laite. Mä olen tehnyt tossa pohkeita puhtaan ysin 220 kg:lla.

Mun enkka on se, että oon varmaan ainoa, joka tekee vipareita sivuille salin pienimmillä painoilla - kerrankin yksi tatuoitukäsivarsinen pimu katto hitaasti, kun se väänti samaa 4 X isommalla painolla. Aatteli varmaan, että tuo äijä on just niin heikko, miltä näyttääkin...

Tape sanoi:
Mun enkka on se, että oon varmaan ainoa, joka tekee vipareita sivuille salin pienimmillä painoilla - kerrankin yksi tatuoitukäsivarsinen pimu katto hitaasti, kun se väänti samaa 4 X isommalla painolla. Aatteli varmaan, että tuo äijä on just niin heikko, miltä näyttääkin...

Way to go, Tape! Jälleen päästään aiheeseen "apuliikkeiden ennätykset ja suoritustapa".. Olen itsekin heilutellut joskus hurjassa nuoruudessa pitkälti yli parinkympin hantteleita, mutta eri asia on, voidaanko liikettä kutsua enää vipunostoiksi. :) Ne painot, joilla kehitystä saadaan aikaan (muussakin kuin egopuolella) ovat kuitenkin asia erikseen..

Ei ole apuliike, mutta kuitenkin...
Jalkakyykky 22*150kg, 17*160kg. Eri treenissä kuitenkin.
Varusteena vyö ja syviä olivat.

Touu sanoi:

Noh, kokeile se pystypunnerrus levytangolla, ilman et polvet notkistuu missään välissä=siis ilman mitään vauhin ottoja. Jos menee 100:lla nelonen ni jumalauta :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom