oisko teillä jotain vihjettä, taas vaihteeks, siihen miten sais notkoselkää suoremmaks ? vai saako ees ? ja vaikuttaako notkoselkä jotenkin ryhtiin ? ku o ollu kokoikäni, ihan 3 - 4 vuotiaasta asti vähän huonohko ryhti, mitä vanhemmaks tuun, ni tuntuu vaan että sitä huonompaan suuntaan ainakin selkä menee..oon venytelly jalkoja, selkää, vatsaa, rintaa 5 - 6 kertaa viikossa joku 15 min / kerta ja salilla oon treenannu jokaista lihas ryhmää ainakin omasta mielestäni monipuolisesti...ja ikä on 16, kohta 17, paino 70 ja pituus 170 cm, laitoin noi vaan siks ku yleensä täällä aina kysytään noita jossain
joku varmaa sanoo tähän että kannattais käydä jossain fysioterapeutilla tai jollai semmosella ni oon käyny joskus ku oli vissii 10 vanha, ja se sano että pitää ostaa leuanvetotanko kotiin, ja siinä pitäs roikkua, oon kyl roikkunu mut leukoja enimmäkseen siinä teen
joku varmaa sanoo tähän että kannattais käydä jossain fysioterapeutilla tai jollai semmosella ni oon käyny joskus ku oli vissii 10 vanha, ja se sano että pitää ostaa leuanvetotanko kotiin, ja siinä pitäs roikkua, oon kyl roikkunu mut leukoja enimmäkseen siinä teen