Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
S225T Jos vain keholava/esteettiset tavoitteet kiinnostaa sanoi:No tässä kaikki oleellinen tästä asiasta.
Itse en käytä remmejä, kuin silloin, kun olen onnistunut jättämään treenissä osan kämmeneni ihosta mavetankoon ja kädessä on ilman remmejä treenaamisen estävä avohaava. Eli tällöin remmejä on pakko käyttää, että teipattu kämmen saa aikaa parantua, mutta en kuitenkaan joudu jättämään treenejä tekemättä muuten. Mavessa en kylläkään käytä remmejä edes silloin, vaan silloin vain otetaan pieni paussi mavesta ja tehdään alaselälle jotain muuta, mutta esimerkiksi yläselkätreenissä on tällöin pakko käyttää remmejä.S225T sanoi:Jos vain keholava/esteettiset tavoitteet kiinnostaa, on paljon perusteita tehdä raskaat selkäliikkeet remmien kanssa. Jos taas funktionaalisuus kiinnostaa - kannattanee ne jättää kotiin tai ainakin satunnaisempaan käyttöön.
.Minäkin ihmettelisin tätä. Voisi olla melkoinen suoritus...carlos88 sanoi:mä oon ihmetelly et ku porukka käyttää tuol salil jotain vyötä ku vetää kyykkyä...

carlos88 sanoi:kuinka tiukalla sen vyön pitää olla..eli pitääks sen puristaa ihan kunnolla vai saaks se olla vähä löysänä?