Norjassa mahdollinen terroristi-isku (Oslon keskustassa)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juuk4
  • Aloitettu Aloitettu
Olen kyllä 100% varma ettei toi kaveri enää vapaaksi tule pääsemään koskaan, ei tollasta nyt vaan voi päästää vapaaksi!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen kyllä 100% varma ettei toi kaveri enää vapaaksi tule pääsemään koskaan, ei tollasta nyt vaan voi päästää vapaaksi!!

Jos mä olisin saanu päättää niin en mä ois päästäny mm. Juha Valjakkalaa tai Kanaali-Koskistakaan, mutta...

edit. Tai ehkä Norjan oikeuslaitos on omaamme järkevämpi. Mihin ei tosin paljoa vaadita..

Voi helvetti! Oikeesti menee aina vitutus kattoon kun lukee uutisen vaikkapa kouluammuskelusta. Mutta tämä on kyllä alhaisin teko mitä olen lukenut. Laittaa poliisin asu päälle, kutsua kaikki siihen paikalle ja lahdata "kaikki" kumoon automaattiaseella. Oikeasti voi helvetti että vituttaaa tämmönen.

Perkele!!

Voi perse mikä tapaus Norjassa!

Oli muuten hauska se SirMaxin kommentti, joka nyt onkin jo sitten poistettu, jossa hän julisti jo tietävänsä "kuka tai ketkä" tämänkin iskun tekivät. Ehkä kannattaisi ne äkkinäiset johtopäätökset ja hetken mielijohteet pitää sielä omassa päässään, vai mitä?

Tuota samaa paskaa näky olevan täynnä tuntemieni maahanmuutto kriittisten lärvikirjat. Ymmärrän kyllä että tällaisissa tapauksissa tunteet kuumenee. Mutta ehkä olis parempi ekaks tutkia, kuin hutkia. Kääntyy itseään vastaan tommonen uhoaminen, mitä niissä on. Ja ironista vielä, nyt mahdollisesti näyttää mamukriitikko olleen asialla.

Ja sanottakoon nyt vielä ettei mua leimata joksikin yltiö mamu ystävälliseksi. Viimeksi tänä aamuna mua soitettiin apuun tumma ihosten takia. Ja olisin varmaan mennytkin, mutta lapset on mulla hoidossa. Kehotin soittamaan poliisit, jos eivät puhetta usko.

Osa lähti uimaan karkuun. Sieltä vedestähän niitä oli helppo lahdata.

Moi taas Ano! Ystävällinen poliisi tulee nuorisosaarelle, kaikki koolla, turvallisuustarkastus. Se alkaa räiskimään porukkaa kylmäksi mielipuolisesti, mihis vittuun menet pienellä saarella? Kaikki menneet shokkiin, puolet juosseet pois, puolet ei ole päässyt mihinkään. Vedä mieluinen kortti siitä.

Ihan jo odottaa mikä Suomalainen paskalehti vetää tietokonepelit tähän juttuun mukaan. Tuollahan miehen facebook-sivuilla on mainittu Modern Warfare 2 ja kyseisessä pelissähän on se aiemminkin pöydälle nostettu kohtaus, jossa ammutaan siviilejä lentokentällä.

Niin, videopelejä tähän ei kannata mukaan vetää koska codithan on perseestä. Vähän surullinen yhteys taas, minkäs teet. Se ei poista kuitenkaan sitä faktaa, että kyseinen kohtaus tekee melkoisen rimanalituksen videopelien saralla ja antaa vähän liikaakin aihetta mahdollisiin uutisiin. Vaikka joistain peleistä (ropeista) tykkäänkin, ni en mä tonttukorvat päässä juokse kadulla ihmisiä huitomassa miekalla.

Niin, videopelejä tähän ei kannata mukaan vetää koska codithan on perseestä. Vähän surullinen yhteys taas, minkäs teet. Se ei poista kuitenkaan sitä faktaa, että kyseinen kohtaus tekee melkoisen rimanalituksen videopelien saralla ja antaa vähän liikaakin aihetta mahdollisiin uutisiin. Vaikka joistain peleistä (ropeista) tykkäänkin, ni en mä tonttukorvat päässä juokse kadulla ihmisiä huitomassa miekalla.

No kuka juoksee? Tai kuka tuolla on ammuskellut jonkun tietokonepelin nimeen?

Moi taas Ano! Ystävällinen poliisi tulee nuorisosaarelle, kaikki koolla, turvallisuustarkastus. Se alkaa räiskimään porukkaa kylmäksi mielipuolisesti, mihis vittuun menet pienellä saarella? Kaikki menneet shokkiin, puolet juosseet pois, puolet ei ole päässyt mihinkään. Vedä mieluinen kortti siitä.

Kerropas nyt latela, että mikä tää sun kommentti tai sen pointti oikein oli? Oliko tämä nyt taas jotain kritiikkiä mun kommenttia kohtaan vai mikä juttu?

Mä esitin omasta mielestäni pelkän olettamuksen siitä, että minkä takia tämä hemmo pääsi ampumaan niin monta ihmistä vastaten RatzQ -nimimerkin ihmettelyyn. Uskoisin, että hän tappoi niitä nuoria siellä saarella ja myös sinne veteen. On aika luonollista yrittää karkuun saarelta vesiteitse.

Eräästä toisesta paikasta luin jonkun kommentin, että eräs nuori olisi kertonut miehen ehtineen olla siellä saarella pari tuntia lahtaamassa.

Pistää hiljaiseksi... Kaipa tämä nyt sitten koskettaa kun sattui niin lähellä. Ja uhrit teini-ikäisiä. :(

Fox news sanoi että tuo äijä käytti haulikkoa varmistaakseen sen että ne jotka saattoivat leikkiä kuollutta, olivat oikeasti kuolleet.

Iltalehdestä: "Verilöyly kesti noin kolmisen tuntia." "Hän sanoi tulleensa tarkastamaan turvallisuustilanteen, mikä oli terroristi-iskusta
johtuva rutiinitoimenpide" ..... " Mukana hänellä oli pistooli ja kiikaritähtäimellä varustettu kivääri "

Rutiinitoimenpide ja mukana kivääri ,jossa kiikaritähtäin. Noh okei "asianmukainen henkilöllisyyskortti" auttoi varmaan paljon saarelle
pääsyssä, mutta aika yli kattava asevalikoima normaalia tarkastusta varten jos mukana vielä haulikkokin.

Fox news sanoi että tuo äijä käytti haulikkoa varmistaakseen sen että ne jotka saattoivat leikkiä kuollutta, olivat oikeasti kuolleet.

Fox Newsiä nyt viimeiseksi kannattaa uskoa. Ainakin moni selviytyjä on kertonut esittäneensä kuollutta.

Olipahan muuten kristillisdemokraattien Bjarne Kallis hieman tekopyhä kirjoituksessaan... Äärioikeistoa soimattiin kirjoituksessa, mutta ampujan äärikristillinen hihhuliaate oli jätetty kokonaan mainitsematta tässä kirjoituksessa :jahas:

Itse pidän todella erikoisena sitä että EI tappanut itseään. Useinhan tämän tyyppisissä tapauksissa lopuksi tehdään itsemurha ja todella monet kysymykset jäävät avoimiksi. Nyt ampuja ilmeisesti todellakin uskoo asiaansa/aatteeseensa ja kokee ehkä jonkinlaista ylemmyydentunnetta muita kohtaan. Ehkä hänen henkilökohtainen sotansa vaati uhreja ja se kaikki on "jonkun suuremman asian puolesta".

Täytyy ihailla (ei sanan positiivisessa merkityksessä) kyseisen henkilön hermoja. Todella kylmäveristä, ilmeisen hyvin suunniteltu juttu. Pommi-isku toisaalle ja sitten eristetylle saarelle josta ei niin vaan paeta, eikä paniikki tai katumus näytä tulleen missään vaiheessa kun on pitkään jatkanut tappamista tasaiseen tahtiin ja kantti kesti loppuun asti olla käyttämättä viimeisiä luoteja itseensä.

Norjan tuomiot vaikuttaa todella lyhyiltä ja mitä todennäköisemmin henkilöllä tullaan diagnosoimaan mm. narsistinen persoonallisuushäiriö ja todennäköisesti hän ainakin tämän käytöksen perusteella on psykopaatti. Oletettavasti hermonsa hyvin kasassa pitävä, laskelmoiva, mahtipontinen ja äärimmäisen tunnekylmä ihminen, uskon myös että mahdollisesti normaalia älykkäämpi mikä on yleistä psykopaateille.

Todella mielenkiinnolla jään odottamaan motiiveja, tuomiota jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom