Etenkin natsien touhut kiinnostaa. Eikä tarvitse sitten repiä tästäkin, että ihailen natseja ja olen natsi.
Valitettavasti tuo ei ehkä tule toteutumaan. Minuakin jo kerrottu pidettävän tunnevammaisena ym ja virheellisesti Breivikin ja Hitlerin ihailijana vaikka en yhdessäkään postissa ole näin sanonut...
Tosiaan, kertauksen vuona lienee tarpeellista todeta seuraavat seikat:
1. Minä EN ihaile Breivikiä. Olen todennut ihailevani (ja sulkeissa korostanut etten sanan positiivisessa merkityksessä) joitan hänen ominaisuuksiaan, joka on täysin eri asia kuin ihailla Breivikiä kokonaisuudessa ihmisenä/joukkomurhaajana.
2. Minä EN ihaile Hitleriä. Olen quotannut BB-Antin möläytystä jossa hän kertoi ihailevansa/kunnioittavansa Hitleriä, ja selventänyt sitä m i k s i luulen hänen niin sanoneen. Hitlerin hirmuteoista huolimatta emme voi kiistää monia muita hänen aikaansaannoksiaan tai joitain positiivisia puoliaan.
3. Vaikka en tunne vihaa Breivikiä kohtaan, tunnen myötätuntia uhrien läheisiä/omaisia kohtaan. Mielestäni ei kovinkaan tunteetonta.
Mielestäni sellainen hitlermäisyys pitäisi karsia tästä keskustelusta pois että jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan. Mitään harmaita alueitahan ei ole ja sitä ollaan kaikkea muuta kohtaan suvaitsevaisia paitsi erilaisuutta. Eli yritetään nyt ymmärtää mikä on kirjoitusten todellinen pointti eikä samantien vedetä herneitä nenään, natsikorttia takataskusta ja sarjamurhaajille hekumointia alushousuista.
Mikäli tälläinen ei millään kaikille keskustelijoille sovi niin sitten jään odottamaan mielenkiinnolla kuka uskaltaa ensimmäisenä quoatata Miken posteja joissa hän toteaa Breivikin määrätietoisuuden viehättävän häntä ja sitä myöten leimata Miken psykopaatiksi ja tunnekylmäksi hormonihirviöksi.