Mitäs jos sä kerranklin lukisit vaikka noita linkkejä joita kommentoit ja yrittäisit ymmärtää mitä siinä sanotaan. Väitit ettei roinat vaikuta millään muotoa mielenterveyteen. Laitoin sinulle linkin jossa todistetaan näin käyvän. Kirjoitin jo äsken, että tuossahan ei oltu eritelty noita tapauksia sen kummemin. Oli mainittuna niitä erilaatuisia häiriöitä joita oli havaittu. Näiden joukossahan oli sitä masennusta ja maniaa.Siis katso nyt sitä kokonaiskuvaa hyvä mies kerran elämässäsi. Mikä tahansa voi vaikuttaa mihin tahansa marginaalisella tasolla. On täysin epärelevanttia tuoda steroideja mihinkään kun kaikki vaikuttaa kaikkeen. Kolmivuorotyökin voi olla fataalia mielenterveydelle, samoin yrittäjyys ja sen mukana tuoma stressi. Ei kaikki ole niin yksinkertaista, että otat kuurin ja olet psykoosissa. Siis montako psykoositapausta on raportoitu, laita nyt ne linkit edes. Mä voin sitten vastavuoroisesti heittää vaikka montako syöpäpotilasta röökistä tulee vuosittain, niin saadaan hieman vertailukohtaa miten naurettavasti steroideista koitetaan kaikin mahdollisin keinoin tehdä ihan hirveetä asiaa. Psykoosi on ihan helvetin vakava tila, joten mä nyt haluaisin edes yhden kerran todellisia tapauksia, joissa steroidit voidaan osoittaa suoraan psykoosin lähteeksi.
Pistetään nyt se, että 5 miljoonaa kuolee vuosittain röökiin maailmassa. 5000 suomessa. Jos kaivat edes yhden todisteen edes vakavasta masennuksesta steroideilla, niin olen iloinen. Mut kun ei niitä ole, ei vain voida osoittaa, että steroidit aiheuttaisivat mitään vastaavaa, saati kuolemia tai psykooseja. Ne voi olla osasyynä ihan siinä missä vaikka rahahuolet.
Miten toi syöpä ja rööki nyt tähän keskusteluun kuuluu?? Puhuttiin niistä roinista ja mielenterveyksistä eikä röökistä ja syövästä. Tää menee taas ihan samaan kuin viimeksi. Sä mutuilet ja se on ihan sama mitä linkkejä tutkimuksiin mä pistän kun niitä et joko halua ymmärtää tai edes lue. Eikös tää keskustelu ole jo kerran nähty??