Nordic Fitness Expo 2013

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kieltämättä kyllä itsekin kuvittelin Ovaskaisen n. 27-vuotiaaksi, mitenkä Jouni näkee asian sitten niin eri tavalla?

No tarkoitin tuota 27 ja 31 ikävuoden välistä massiivista eroa. Johan siinä tosiaan 31-vuotias on melkein haudan partaalla, kurttunaamainen vanha ukkeli ja selvästi eri näköinen kuin 27-vuotias.

Olin aidosti kuvitellut että Ovaskainen olisit vain ehkä jokusen ~3-4 vuotta Pekkaa vanhempi. :lol2: Tuntuu että junnut nykyää vaa on tommosii! Ei sit!

Olin aidosti kuvitellut että Ovaskainen olisit vain ehkä jokusen ~3-4 vuotta Pekkaa vanhempi. :lol2: Tuntuu että junnut nykyää vaa on tommosii! Ei sit!
:D

Tuo on oikeasti totta, että mua luullaan vähän nuoremmaksi kuin mitä olen. Kiitos isälle ja äidille rakenteen lisäksi myös siitä :D

Mie oon 32

Eli vuoden - pari vanhempi kuin Bullfarmin kisan raw ME-mies Zahir Khudayarov... tuli vaan mieleen tuosta, että kuka näyttää minkäkin ikäiseltä :D

4211220.jpg

..

Noin muuten voin sanoa, että siellä missä on wannabe-fitneskissoja on myös eväslootia. Typyt haarukoivat kiltisti salaattia ja kananrintaa portaikoissa ja kisakatsomossa. Iltakisassa vieressän istunut tyttö söi kuuliaisesti tasan kahden tunnin välein, ensin jotain salaattia ja Realinpaloja minigrip-pussista ja myöhemmin vielä taskulämpöistä rahkasörsseliä. Ihme kyllä, yhdelläkään miehellä en eväskippoa nähnyt mukana.

Hyvä homma hei, peukku ylös! Oletko muuten huomannut että olet kuntosali/fitness aiheisella foorumilla? :face:

Kaikki jotka on itse koskaan syönyt säännöllisesti 6 ateriaa päivässä puhdasta itsekokattua etukäteen valmisteltua sapuskaa tietää että tuo vaatii eforttia ja itsekuria. Iso hatunnosto "vieressä istuneelle wannabe-fitnesskissalle" että jaksaa panostaa. Tuollainen kommentti kertoo sinusta itsestään valtavasti, eli se osallistuminen fitfarmin pallerosta tyrkkypepuksi tjsp. vertaisryhmään sopisi varmasti sinulle, olet sitä jo miettinytkin.

OT tiedän yhden jätkän jolta kysytään usein papereita kaupassa kun hän ostaa olutta tai tupakkaa ja hän on 38:D

:offtopic:
Kyllä näin kesätyö-kassatätinä voin sanoa, että nolottaisi kyllä se paperien kysyminen, kun olisikin noin vanha tyyppi kyseessä
:offtopic:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hyvä homma hei, peukku ylös! Oletko muuten huomannut että olet kuntosali/fitness aiheisella foorumilla? :face:

Kaikki jotka on itse koskaan syönyt säännöllisesti 6 ateriaa päivässä puhdasta itsekokattua etukäteen valmisteltua sapuskaa tietää että tuo vaatii eforttia ja itsekuria. Iso hatunnosto "vieressä istuneelle wannabe-fitnesskissalle" että jaksaa panostaa. Tuollainen kommentti kertoo sinusta itsestään valtavasti, eli se osallistuminen fitfarmin pallerosta tyrkkypepuksi tjsp. vertaisryhmään sopisi varmasti sinulle, olet sitä jo miettinytkin.

Sinulle sopiva vertaisryhmä lienee syömishäiriöt osastolla, ja varsinkin ortoreksia. Siis ihan mahtavaa että typyt eivät uhranneet päivääkään. Mikäli he eivät olisikaan syöneet tietyin väliajoin, olisi katabolia taattu. Uskosin, että typyt menettäisivät ainakin kilon aitoo lihasta siinä hommassa. Jos Hulkiltakin sattuu jäämään tietty ateria väliin, niin ei juma. Kaveri voi vaan heittää hyvästit CBB-uralleen. Naturaalina voi jättää tuon turhan hifistelyn pois, ja samoin myös ihan bodarinakin. Sillä ei ole mitään väliä syötkö ne sun ateriat kahden, kolmen tai vaikka neljän tunnin välein. Eikä silläkään mitä loppujen lopuksi syöt IIFYM. Vittu että vois syödä taas pari lihapiirakkaa muuten, maistunu ihan sairaan hyvin tässä bulkilla. Harmi vain että bulkki on epäonnistunu sillä paino noussu liian vähän :(

Suosittelen sua kuitenkin lukemaan esim. tämän:
P. Wilenius ? Rehellisiä ajatuksia ja mietteitä | Fast News

Joku kohtuus nyt tietenkin, nuo eväsrasioitaan raahanneet ajattelevat että tää on sitä sakrifaissii, nyt oon niin vitun fitness. Mutta oikeesti kyseinen touhu näyttää lähinnä vain säälittävältä ja tekisi mieli vain itkeä ja nauraa.

tietää että tuo vaatii eforttia ja itsekuria.

Ja? Ei nuo ole mitään itseisarvoja jotka tekee jostain asiasta kunnioitettavaa tai tavoittelemisen arvoista. Moni helvetin typerä asia vaatii paljon vaivannäköä ja itsekuria.
(edit: kirjotin tän postauksen ennenkuin näin ton daniele-viestin, tuli vähän tökeröön kohtaan ehkä tää)

Ja? Jos nuo "eforttia ja itsekuria" on joku mahtava itseisarvo niin anorektikoitakin pitäis sitten varmaan ihailla. Ei sekään varmasti helppoa oo elää kuukausia lähes olemattomilla kaloreilla.

Anorektikot ja bulimikot eivät sentään tee fb-päivityksiä tai pidä blogia jokaisesta ahmimastaan/oksentamastaan annoksesta. Nämä taas tekevät. Pitää myös ottaa kuva ja kertoa heti somessa, jos on noussut portaat hissinkäytön sijaan. Efforttia, efforttia!

Kato kato, Jouni ja Kimi varmistamassa, taitaa olla pommarin luolassa ! ? Siellä on ne lihakset tehty ;)

Eli vuoden - pari vanhempi kuin Bullfarmin kisan raw ME-mies Zahir Khudayarov... tuli vaan mieleen tuosta, että kuka näyttää minkäkin ikäiseltä :D

4211220.jpg

Mukava että on paljon kuvia ja videoita, mutta kyllä näin kilpailijana ihmettelen että meidän sarjasta ( Ahtletic Fitness), ei ole tekstin pätkääkään, eikä ainuttakaan videoo/kuvaa MISSÄÄN..ei ole ihme ettei lajin suosio kasva!

Ihme juttu kyllä tosiaan.

Iteki ihmettelen sitä paasausta mitä noi fitnesskissat tekee. On kaikki blogit ja fanisivut heti pystyssä ku on Better Bodiesien pierutrikoot jalassa. Mä veikkaan tälleen rohkeesti et 70% siitä johtuu just siitä että saadaan kavereitten huomioo. Vatsalihaksista pitää ottaa kuva vähintään 2 kertaa viikossa ja tonnikalasalaatista kerran päivässä. Vois tehdä ohjekirjan miten olet oikeaoppinen Fitnesskissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom