Nordic Fitness Expo 2013

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Noh, nosteetanpa vanhaa ketjua. Siellä expoilla oli jaossa f-tukun sheikkereitä ilmaiseksi. Otin kolme. Kaikkiin tuli reikä siihen kanteen (sellanen pieni, jonka pystyy tukkimaan etusormella, mutta tihkuu). Onko muilla ollut reikiä tukun sheikkereissä? Onko kuluttajia viilattu linssiin lahjoittamalla paskaa kamaa :P

Onko siis semmosia korkillisia sheikkereitä? Itellä on molempiin omistamaani tullut kanteen juuri tuollainen helvetin pieni reikä, jonka saa kyllä sormella peitettyä mutta silti vuotaa paskaa. Tosin en oo niitä kyllä espoilta saanut, vaan itse ostin rontti vuosi sitten.

Onko siis semmosia korkillisia sheikkereitä? Itellä on molempiin omistamaani tullut kanteen juuri tuollainen helvetin pieni reikä, jonka saa kyllä sormella peitettyä mutta silti vuotaa paskaa. Tosin en oo niitä kyllä espoilta saanut, vaan itse ostin rontti vuosi sitten.

No just sellasia! Saakeli, mitä kusetusta!(ko?) Veljellä myös reikä sheikkerissään. Meitä on varmaan useampiakin? Saakohan noista jotain reklamaatiosettiä aikaiseski - reikä ollut siis jo pitkään. Onko ne tukulla tietoisia noista, että ne menee rikki. Fasti sheikkerit kestänyt 100% vaikka huomattavasti vanhempia.
Onko jollain ideoita, että saako kitisemällä vähän vaikka uuden sheikkerin tilauksen kylkeen? Olen omin silmin nähnyt 3 sheikkeriä, jossa on tuollainen pieni reikä josta vuotaa.. Kaikissa SAMASSA kohtaa se.. Hmm.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom