Nordic Fitness Expo 2013

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mukava että on paljon kuvia ja videoita, mutta kyllä näin kilpailijana ihmettelen että meidän sarjasta ( Ahtletic Fitness), ei ole tekstin pätkääkään, eikä ainuttakaan videoo/kuvaa MISSÄÄN..ei ole ihme ettei lajin suosio kasva!

Ihme juttu kyllä tosiaan.

Ehkä se vaan ei kiinnosta niin paljon että kukaan viitsisi tehdä? :)

Iteki ihmettelen sitä paasausta mitä noi fitnesskissat tekee. On kaikki blogit ja fanisivut heti pystyssä ku on Better Bodiesien pierutrikoot jalassa. Mä veikkaan tälleen rohkeesti et 70% siitä johtuu just siitä että saadaan kavereitten huomioo. Vatsalihaksista pitää ottaa kuva vähintään 2 kertaa viikossa ja tonnikalasalaatista kerran päivässä. Vois tehdä ohjekirjan miten olet oikeaoppinen Fitnesskissa.

Tosta aiheesta voiskin joku kirjotella samantyyppisen tarinan kun se ikiaikainen bodyluostari stoori oli. Sais kyllä aihetta kerrakseen :D

Hyvä homma hei, peukku ylös! Oletko muuten huomannut että olet kuntosali/fitness aiheisella foorumilla? :face:

Kaikki jotka on itse koskaan syönyt säännöllisesti 6 ateriaa päivässä puhdasta itsekokattua etukäteen valmisteltua sapuskaa tietää että tuo vaatii eforttia ja itsekuria. Iso hatunnosto "vieressä istuneelle wannabe-fitnesskissalle" että jaksaa panostaa. Tuollainen kommentti kertoo sinusta itsestään valtavasti, eli se osallistuminen fitfarmin pallerosta tyrkkypepuksi tjsp. vertaisryhmään sopisi varmasti sinulle, olet sitä jo miettinytkin.

Tämä hyvin vahvan arvolatauksen teit postaukseeni nyt ihan itse.

Harmi homma tuo Seccarecci :(

Sillä ei ole mitään väliä syötkö ne sun ateriat kahden, kolmen tai vaikka neljän tunnin välein. Eikä silläkään mitä loppujen lopuksi syöt IIFYM.

Heh, voi lollo, IIFYM-sukupolviko täällä jyllää nykyään.

Suosittelen sua kuitenkin lukemaan esim. tämän:
P. Wilenius ? Rehellisiä ajatuksia ja mietteitä | Fast News

Lukasin läpi ja oikein hyvää tekstiä, ootko muuten varma että huomasit tän seuraavan kohdan. Tsaijai.

"Kalorit on valmiiksi laskettu, riisikipot ja naudanpaistit kulkee vaivatta mukana ja hanasta saa vettä, johon aminojauheet saa sekoitettua."

Miten nuo Athletic Fitnessin pisteet/ tulokset menee? Body-lehden sivuille oli joku juttu ilmestynyt, mutta se ei mulle ihan avautunut.. Mua ainakin kiinnostaa tuo laji ja ois kiva jos jollain olis videoo tai edes kuvia!

No en ihmettele yhtään ettei jostain sortsikisoista ole minkäännäköistä raporttia tai näkyvyyttä. Mielestäni tuo kisa ei kuulu kehonrakennuksen yhteyteen vaan voisi siirtää jonnekkin mr. gay finlandiin ja muihin missikilpailuiden yhteyteen.. Sortsipojat kun tepasteli lavalle niin jengiä läks katsomosta aika paljon minä mukaan lukien :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Niinhän siinä käy että vyölaukkuGaspit lähtee röökille aika-ajoin katsomosta....

No en ihmettele yhtään ettei jostain sortsikisoista ole minkäännäköistä raporttia tai näkyvyyttä. Mielestäni tuo kisa ei kuulu kehonrakennuksen yhteyteen vaan voisi siirtää jonnekkin mr. gay finlandiin ja muihin missikilpailuiden yhteyteen.. Sortsipojat kun tepasteli lavalle niin jengiä läks katsomosta aika paljon minä mukaan lukien :)
Ihan yhtä huvittava ja tökerö laji se on kuin naisten bikini. Sillä erotuksella toki ettei miehet pyllistele tai käytä vartalonmyötäisiä housuja jotta lerssi erottuisi paremmin. Silloin voisi sanoa että se on myös gay laji.

Niin mutta eikö tuo Athletic fitness ole eri asia kuin shortseissa/ bikineissä geimailu? Mun ymmärtääkseni Athletic fitnesissä vedetään leukoja, tehdään dippejä ja sit on se soutu..?! Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö tämänkin lajin suomen mestaruudet ratkottu Expossa?

Miten nuo Athletic Fitnessin pisteet/ tulokset menee? Body-lehden sivuille oli joku juttu ilmestynyt, mutta se ei mulle ihan avautunut.. Mua ainakin kiinnostaa tuo laji ja ois kiva jos jollain olis videoo tai edes kuvia!

Ensin siinä on ekan eli fysiikkakierroksen pisteet... pienin pistemäärä voittaa. Kierroksen voittaja siis oli Rami Lehtinen (4 pistettä)

Sitten siinä on 2. kierros eli leuat + dipit sekä niiden yhteen laskettu määrä... sen kierroksen voitti Jari Lampi 76 suorituksella.

Viimeinen numero on 3. kierros eli soutu... sen kierroksen voitti Tommi Lamminaho.

Yhteenlaskettuja pisteita ei bodyn sivulla näy... mutta jokaisen kierroksen voittaja saa yhden pisteen ja toiseksi tullut kaksi pistettä jne.
Loppujen lopuksi se kenellä on pienin pistemäärä VOITTAA... eli sijoitus kullakin kierroksella ratkaisee.

(ja nämä selitykset oli siis miesten kisasta, mutta toki naisilla menee ihan samalla tavalla)

Ja nähtävästi Lehtinen ei edes tiedä mistä lajista puhutaan, mutta silti kommentoi... (mutta sehän pelin henki täällä tuntuu olevan).

Nythän siis oli kyseessä Athletic Fitness... eikä Men's Physique.

edit.

Ainoa video mikä tästä kisasta olen löytänyt on tässä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No mää tartuin vaan Lehtisen sortsipoikakommenttiin :). Tuossa Athelic Fitneksessä mahdolliset makkarat lahkeessa toki näkyy mutta onhan tuo kai sitten ihan oikea fysiikkakilpailu kumminkin jos olen käsittänyt oikein.

Kiitos T-101! Hurjia tuloksia sekä miehillä että naisilla- arvostan!

No on kyllä, soutu vedettiin alta kolmeen minuuttiin ja dippi-leuoissa lähes satasen yhteistulos. Fysiikasta ei edelleenkään kuvia(onneksi joku otti videota, kiitos!) eikä mitään pisteitä, kyllä ne tulokset ja laji vaan monia kiinnostaa. Jos uutisointi on tätä mallia, hiipuu hieno laji pois mikä on sääli. Yksi soutulaite ja messulavalla. Tätä naapurimaan tekemisen meininkiä kaivattaisiin lajiin, varmasti saataisiin pyörät pyörimään :rock: Toki expossa on sen verran ohjelmaa että kilpailu varmaankin olisi hyvä järjestää muuna ajankohtaja jos se on siitä kiinni.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja nähtävästi Lehtinen ei edes tiedä mistä lajista puhutaan, mutta silti kommentoi... (mutta sehän pelin henki täällä tuntuu olevan).

Nythän siis oli kyseessä Athletic Fitness... eikä Men's Physique.

Ja nähtävästi T-101 ei edes tiedä mitä tarkoitin..... (mutta sehän pelin henki täällä tuntuu olevan) Tuossahan suht selkeästi lukee sortsikisoista ja eikös näissä molemmissa lajeissa ole sortsit jalassa... :face: vai onko nuo kenties kalsarit?

Ja nähtävästi T-101 ei edes tiedä mitä tarkoitin..... (mutta sehän pelin henki täällä tuntuu olevan) Tuossahan suht selkeästi lukee sortsikisoista ja eikös näissä molemmissa lajeissa ole sortsit jalassa... :face: vai onko nuo kenties kalsarit?

Myöhäistä selittää...

Sinä sanoit: "Sortsipojat kun tepasteli lavalle niin jengiä läks katsomosta aika paljon minä mukaan lukien"
Athletic kisat pidettiin ihan eri lavalla kuin muut kehoilut, niin mistäs katsomosta oikein läksit muiden mukana, kun nämä kisaajat sinne tuli... eikä nuo speedot mitkään shortsit ole.

Sinä puhui Men's Physiquesta, kun Bophina kysyi Athleticista... myönnä pois :david:

:D:piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom