nopeet autot..

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
BMW M3 E36 jos sais... niin tulis kunnolla sakkoja joten parempi pysyä taloudellisissa, hitaissa ja pienissä autoissa. Niin se vaan on et ei pysty ajamaan hiljaan... ja autot ei oikein edes tarpeeksi kylje jos haluaa kunnolla vahdin huumaa... mutta onneksi moottoripyörät turbolla höstettynä lähtee jo jotenkin (alle 3s. 0-100 kmh).

:david: :whip:

:kippis1:
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
onhan se mukava ajella semmosella kuin esim..M3 vaik ei kokemust ookkaan..:( mut kun tietää sen et on voimaa alla ja onhan se mukava kepittää joku jamppa liikenne valois..;)

:kippis1:
 
Saksassa kun asuis niin vois näilläkin palkoilla mennä samantien ostamaan 80-90 luvun vaihteen M3:n tai M5:n. Voishan sen tietty nytkin ostaa tuohon pihalle seisomaan, mutta ei olis varaa laittaa sitä Suomen kilpiin, kun tulee sen verran suolaset verot. :(
 
Semmosen jutun olen huomannut, kun olen kaverin VTEC CRX:n kyydissä ollut ja itse ajanut, että porukka lähtee helvetin herkästi haastamaan kun näkee, että äijällä on urheiluauto. Viiskymppiset äijätkin iskee välillä pedaalin pohjaan kun yrittää mennä ohi. :)
 
Originally posted by PattiPete
Semmosen jutun olen huomannut, kun olen kaverin VTEC CRX:n kyydissä ollut ja itse ajanut, että porukka lähtee helvetin herkästi haastamaan kun näkee, että äijällä on urheiluauto. Viiskymppiset äijätkin iskee välillä pedaalin pohjaan kun yrittää mennä ohi. :)

paljon muuten siin crx:ssä on hepoja ihan vain kiinnostaa tietää..:eek:
 
Vakionahan siinä on 110kW/150hv, speksien mukaan 7,2s 0-100km/h. Kaverilla ei ole (vielä) muuta tehty kuin vaihdettu Super Sprintin peltisarja ja Marteliuksen putkisto kiinni, joten siinä pitäisi olla pikkuriikkisen verran enemmän tehoa kuin vakiossa. VTEC alkaa huutaa kuin saatana, mutta aika myöhään 6000rpm:n kohdalla. Tietyllä teholastullahan sitäkin voi sitten säädellä.
 
Zone-sarja -42%
Originally posted by metal
Onhan noita hienoja, uusia ja kalliita menopelejä vaikka kuinka paljon...vaihteetkin vaihtuu jo itsestään!
Mielestäni Ferrari F40 voisi olla auto mitä olisi mukava kokeilla.
Itsellä on Lancia Delta Integrale ja onhan sekin varsin nopea peli...kyllä ainakin bemarit on tähän mennessä jäänyt oikeen kivasti. Ja luinpa vanhaa Englantilaista autolehteä missä oli vertailussa Ferrari Testarossa ja Integrale: Ja totesivat että pysyy hyvin perässä mutkaisella asfalttitiellä ja sateella ei Ferrari pysy vauhdissa mukana. Ja Integralen saat jo 10000 eurolla...

Toiset 10000€ voit sitten sijoittaa uuteen nelivetoon,vaihdelaatikoon ja turboon..;)

Korjaa jos autossasi ei ole nelaria tai turboa.En oo täysin varma asiasta..:)

EDIT.Onko Integralessa 280hv?
 
top 50 kw

top 50 tehokkainta autoa

Jos supermanin lanciassa on 280 heppaa ja neliveto niin en pätkääkään ihmettele jos ottaa eroa märällä testarossaan.. Ku kattoo noit integralen tehoja ni niit ilmoitellaan vähän laidast laitaan, 170hp-296hp..

Niin, testarossassa 380hp. 0-60mph 5,2sec, 1502kg

edit: onkos superilla toinen näistä

1995cm3 DOHC 185 MPi Turbo 87-90 (Delta Integrale)
1995cm3 DOHC 200 MPi Turbo 16V 89-91 (Delta Integrale)

5 ovisella painoa 980-1290kg
4 ovisella painoa 980-1230kg
 
Originally posted by Hgu
Auto jossa on hevosvoimia enemmän kuin vääntöä! Vääntöhuippu 196nm tulee kierroksilla 5900 ja tehot vastaavasti 7400. Mitä järkee?

Hevosvoimia vähemmän kuin vääntöä... olisiko tuo sitten parempi jos olisi 196 Nm ja 120 heppaa? Vääntöähän tuossa on enemmän kuin useimmissa parilitraisissa vapareissa, koko kierrosalueella. Vääntöä voi ottaa vaparista vain tietyn määrän pumppubensalla, 110 Nm/litra on jo huippuluokan suoritus uusimmat päästönormit alittavalle moottorille, sataa lähentelevät arvot on ihan hyväksyttäviä.

Vääntöhuipun kierrokset eivät kerro vielä mitään, vääntökäyrän muoto ratkaisee. Esim. tuo Honda taitaa vääntää vähintään yhtä hyvin ala- ja keskialueella kuin tavanomaisemmat perheautot, vääntöä riittää vaan kormkeammillekkin kierroksille. TIlavuuteesa nähden tehokkaan huipputeho taas on pakostakin korkeilla kierroksilla, ja hyvä niin. Se taasen ei tarkoita sitä että moottori olisi hengetän alakierroksilla.
 
Originally posted by 45shelley
Toiset 10000€ voit sitten sijoittaa uuteen nelivetoon,vaihdelaatikoon ja turboon..;)

Korjaa jos autossasi ei ole nelaria tai turboa.En oo täysin varma asiasta..:)

EDIT.Onko Integralessa 280hv?

Juuh kaikki Delta Integralet on nelivetoja ja turbolla. Todellakin melko kallis auto pitää ajokunnossa vaikka itse korjaten, harva korjaamo edes suostuu korjaamaan.
Vakiona 177-215 hv riippuen vuosimallista ja siitä onko 8v vai 16v. Oma on 8v kat eli 177hv mutta nyt noin 230hv ja testeissä näillä tehoilla(siis 230hv) ja kytkimellä (16v kytkin) on saatu n. 5sek 0-100.

jjj84:
Testissä oli vakio 8v Integrale missä tehoa 185hv ja kyllä se kuivallakin Testarossan perässä pysyy jos tie on mutkainen ja tärkeämpää on hyvät ajo-ominaisuudet moottorin luonne eikä vain huipputeho.
Delta Integraleja on montaa mallia (alkaen HF 4WD:stä Evo 2 kattiin eli ns. Evo3) mutta kaikki perustuu pitkälti samaan kotteroon...ja kaikki on viisiovisia.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mielenkiintoista keskustelua on saatu aikaseks:worship: , hyvä näin. Aika paljon puhutaan just miten autot kiihtyy nollasta sataan ja se sit riittääkin. Joku TypeRä voi kiihtyy 0-100 silleen et voi sanoo et sil kerkii mut miten meno jatkuu satasen yläpuolella? Kuuden sekunnin auto riippuen massasta, väännöstä ja tehosta ei enää olekaan "tarpeeks" nopee suurilla nopeuksilla ja ero 5s autoon on uskomaton. Esim BMW:n 4.4l automaatilla menee alle 7s sataseen, mutta kiihtyvyyttä kestää vaan 170-180km/h nurkille. Siitä eteenpäin alkaa sellanen rivakka nopeuden kelaaminen, mutta ei se kiihtyvyydeltä tunnu. Tämä on Saksassa testattu ihan laillisesti...Tähän vaikuttaa nim. omaan ilmanvastuksen, massan ja tehon yhteisvaikutus. TypeRä kiihtyy(jos kiihtyy:jahas: ) sataseen samoihin aikoihin, mutta siitä eteenpäin varmasti jää kylmäksi.
5s. auto vs. 7s. auto on hyvä esimerkki: 2s eroa ensimmäisessä satasessa, mutta 10-20s toisessa satasessa. Kimuranttia, eikö?Muutenkin kiihtyvyyden voi perstuntumalla aistia vielä +200 nopeuksissa 5s autossa...

Tämä kuullostaa suomalaisen suusta ehkä hölmöltä - eihän suomessa ikinä ajeta näillä nopeuksilla, mutta kun otsikko jo tyrmää turhan rationaalisuuden ni WTH!!! Autoilijoita on kuitenkin kahta sorttia: niitä joille auto on pelkkä kulkuväline paikasta A paikkaan B, ja niitä joille autot on INTOHIMO:thumbs: !!!!
 
Originally posted by metal
Juuh kaikki Delta Integralet on nelivetoja ja turbolla. Todellakin melko kallis auto pitää ajokunnossa vaikka itse korjaten, harva korjaamo edes suostuu korjaamaan.
Vakiona 177-215 hv riippuen vuosimallista ja siitä onko 8v vai 16v. Oma on 8v kat eli 177hv mutta nyt noin 230hv ja testeissä näillä tehoilla(siis 230hv) ja kytkimellä (16v kytkin) on saatu n. 5sek 0-100.

Kerran oli vaan myynnissä tollainen 280hv Integrale..Ilmoituksessa kehuttiin,et pitäis liikahtaa ihan kohtuullisesti:kippis1:
 
Huomasin just, että Audi on hemmetin hyvä merkki. Nuo S ja RS mallit on melkein kaikki hienoja ja teknisesti hyviä! S2 on kyllä vakavasti harkinnassa sitten kun olen uutta kunnon autoa hommaamassa.
 
Originally posted by mho
Mun mielestä unelma-autoa ei määritellä pelkästään sen perusteella mikä kulkee lujimpaa ja kiihtyy parhaiten. Autossa on muitakin ominaisuuksia. Kunhan suorituskykyä on keskivertokorollaa enemmän, esimerkiksi 150-200 hp niin ei ole väliä jos joku toinen kiihtyy vaikka puolen sekunnin verran nopeammin 0-100 kmh.

Aamen. Nuoruus tuli vietettyä BMW 730 IAL:n takapenkillä, jalkojen ja penkin väliin mahtui pystyyn iso matkalaukku, eikä silloinkaan ollu ahdas olo. :) Takapenkillä sai jalat suoraksi, jos laittoi etupenkkiä vähän eteenpäin... Kiihtyvyys ei ollu huippuluokkaa, mutta kovempi vauhti ei tuntunut missään. Polleja about 180.

Mersun SL 500 -tykillä pääsin kokeilemaan kerran euroopan teillä. Kiihtyi satasesta ylöspäin varmaan samaan tahtiin kuin noi Hondat nolllasta. ;) Kiihtyvyyttä riittää kuulemma 250 asti, kunnes rajotin tulee vastaan.
 
Originally posted by NHB
Ainahan voit kirjoittaa NSX:n perään saparo wrxturboxxxlstiprodrive2.0 jos ei muuten kelpaa. Kerrotko vielä miksi Hondan merkki olisi jotenkin negatiivinen asia?

Mitäköhän toi sun ensimmäinen lause tarkoittaa??

Ja tohon kysymykseen vastaan, että en ole koskaan ihaillut Hondaa pätkän vertaa. Mun mielestä itse merkiltä puuttu täysin se hohto mikä vaikkapa BMW:llä on. Itse asetan Hondan samalle viivalle kuin vaikkapa Peugeotin ja Toyotan, eli pidän hondaa perheautona.
 
Originally posted by hiliviuskas
Mitäköhän toi sun ensimmäinen lause tarkoittaa??

Ja tohon kysymykseen vastaan, että en ole koskaan ihaillut Hondaa pätkän vertaa. Mun mielestä itse merkiltä puuttu täysin se hohto mikä vaikkapa BMW:llä on. Itse asetan Hondan samalle viivalle kuin vaikkapa Peugeotin ja Toyotan, eli pidän hondaa perheautona.

SE tarkoittaa sitä että jos vika on kerran auton merkissä, niin silloinhan se on helposti korjattavissa vaihtamalla mieleiset tekstit autoon. Ja vähän sitä että jos Subaru kiihottaa, niin ei kai Hondankaan pitäisi oksettaa.

Hondan moottoriteknistä osaamista tuskin voi kukaan kieltää. Ja kyllähän esim. Accordin alustaratkeisut on ollut valovuosia kehittyneempiä verrattuna Carinaan. Hondan autot ovat kuitenkin syntyneet täysin eri pohjalta kuin muut suurien Japanilaisten merkkien tuotteet. Bemulla ja Hondalla on mun mielestä paljon samaa imagoa, motorsport on molemmille olennainen juttu. Samoin kireät vaparit. Hondalla on hallussa litratehon ennätys ja Bemulla litraväännön. Ja mikäs muu kuin perheauto se on perhemallin bemarikaan? Hyvä sellainen mutta perheauto silti.
 
Bemarilla ei ole yhtään mallia mikä voisi kiihottaa esim Crx omistajia. IMO crx on semmoinen siisti ja nopea pikku paskiainen, laitettuna vielä todella hienon näköinen.

207440_18_full.jpg
 
Se on Dodge Venom Twin Turbolla maustettuna tai ei mitään.



Klikkaa tästä
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom