- Liittynyt
- 19.11.2002
- Viestejä
- 1 201
BMW M3 E36 jos sais... niin tulis kunnolla sakkoja joten parempi pysyä taloudellisissa, hitaissa ja pienissä autoissa. Niin se vaan on et ei pysty ajamaan hiljaan... ja autot ei oikein edes tarpeeksi kylje jos haluaa kunnolla vahdin huumaa... mutta onneksi moottoripyörät turbolla höstettynä lähtee jo jotenkin (alle 3s. 0-100 kmh).
:whip:
:kippis1:
:whip: :kippis1:


, hyvä näin. Aika paljon puhutaan just miten autot kiihtyy nollasta sataan ja se sit riittääkin. Joku TypeRä voi kiihtyy 0-100 silleen et voi sanoo et sil kerkii mut miten meno jatkuu satasen yläpuolella? Kuuden sekunnin auto riippuen massasta, väännöstä ja tehosta ei enää olekaan "tarpeeks" nopee suurilla nopeuksilla ja ero 5s autoon on uskomaton. Esim BMW:n 4.4l automaatilla menee alle 7s sataseen, mutta kiihtyvyyttä kestää vaan 170-180km/h nurkille. Siitä eteenpäin alkaa sellanen rivakka nopeuden kelaaminen, mutta ei se kiihtyvyydeltä tunnu. Tämä on Saksassa testattu ihan laillisesti...Tähän vaikuttaa nim. omaan ilmanvastuksen, massan ja tehon yhteisvaikutus. TypeRä kiihtyy(jos kiihtyy:jahas: ) sataseen samoihin aikoihin, mutta siitä eteenpäin varmasti jää kylmäksi.