nopeet autot..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
pitääks pakkotoistolaiset nopeista autoista...:evil:
tyyliin fast and the furious..vai onks auton teholla teille mitään väliä ite ainakin henk.koht pidän tosi paljon tehokkaista ja laitetuista autoista.. vaik ei täl hetkel autoo ookkaan..mut hankinnassa on..:jahas:
mut kertokaa..:whip:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Of course! Tuning autot rox! Ensin oli 240 turbo volvo, sit rokolla ja nyt Honda Civic! Itse laitetut on parhaita, näkee oman käden jäljen ja onhan semmosella mukava brassailla =):david:

Zone-sarja -42%
Tykkään tehokkaista autoista, ulkonäöllisesti parhaiten iskee saksalaisten tyylikkyys ja hillitty urheilullisuus (BMW, Audi). Joskus näkee niin älyttömiä spoileri ja levikekikkailuita että ihan pahaa tekee kun on laitettu hyviä autoja pilalle.

Tuntuu vähän siltä että mitä enemmän tulee ikää niin sitä vähemmän auton tehoilla on väliä. Nykyisessä autossani on reilu 100 hv:ta ja ne riittävät suomessa aivan hyvin.

Olishan se toki ihan nastaa jos kulkupelinä olis joku MB SL 55 AMG tai Jaguar XK 8. Näissä peleissä on jotain tyyliä.

Valitettavan usein näkee näitä wanabe_muscle_car_owner-tyyppejä jotka on tuunaillu jostakin tavallisesta autosta ärhäkkään näkösen pelin. Pakoputkia näillä pitää olla vähintään kaksi ja paksuutta enemmän kuin muilla ja renkaat kaliiberia 255/45 17. Onko se sit hienon näköstä rullailla pimppirallia tummennettujen ikkunoiden takana amisviikset väpättäen ja toivoen että joku tyttö tulis ja tarjoutuisi poistamaan pojalta neitsyyden. Nää tyypit on vaan niin sulosia kun ne on niin tosissaan.

Originally posted by Lord
Tuntuu vähän siltä että mitä enemmän tulee ikää niin sitä vähemmän auton tehoilla on väliä. Nykyisessä autossani on reilu 100 hv:ta ja ne riittävät suomessa aivan hyvin.

Olishan se toki ihan nastaa jos kulkupelinä olis joku MB SL 55 AMG tai Jaguar XK 8. Näissä peleissä on jotain tyyliä.

Valitettavan usein näkee näitä wanabe_muscle_car_owner-tyyppejä jotka on tuunaillu jostakin tavallisesta autosta ärhäkkään näkösen pelin. Pakoputkia näillä pitää olla vähintään kaksi ja paksuutta enemmän kuin muilla ja renkaat kaliiberia 255/45 17. Onko se sit hienon näköstä rullailla pimppirallia tummennettujen ikkunoiden takana amisviikset väpättäen ja toivoen että joku tyttö tulis ja tarjoutuisi poistamaan pojalta neitsyyden. Nää tyypit on vaan niin sulosia kun ne on niin tosissaan.

joo tiedän mitä tarkoitat nuista wanabe..äijistä..tyyliin pakoputken halkaisija jotain 20cm..ja äänet sen mukaiset..
itekki pidän juuri nuista edellä mainituista..mut esim hurjapäissä ne mustat hillityn tyyliikkäät honda civicit..niin aijai...ja olihan siinä muitakin "ihan" siistejä kärryjä...ja se ääni..on se niin mannaa korville ku ottaa kierrokset ihan tappiiin asti....;)

Kyllä. Mä olen ainakin hirvee autofriikki! Nopeet ja sporttiset autot on mun mieleen ;)

hmm...noi tuning hommat menee kyllä joskus vähän yli. En ikinä laittas omaan autoon hirveetä spoileria tai jtn muuta vastaavaa. Riittää kun on heppoja ja muuten style. Hyvät vanteet alla jne.

Originally posted by fitnesspimu
Kyllä. Mä olen ainakin hirvee autofriikki! Nopeet ja sporttiset autot on mun mieleen ;)

hmm...noi tuning hommat menee kyllä joskus vähän yli. En ikinä laittas omaan autoon hirveetä spoileria tai jtn muuta vastaavaa. Riittää kun on heppoja ja muuten style. Hyvät vanteet alla jne.

kiva kuulla et tääl mimmejä jotka diggaa autoiluista etenkin nopeista ja tyylikkäistä sellaisista..teitä ei oo ikinä liikaa..:worship:

Tällä hetkellä helvetin vanha corolla mutta eipä tässä opiskellessa olisi varaa pitääkään isompaa autoa. Mutta kun valmistun ja pääsen toivottavasti töihin olen ajatellut jotain esim. Subaru Imprezaa. Siihen kun vielä lisäilee muutamia herkkuja niin aijai...itsekin tunnustan itkeväni verisiä kyyneleitä kavereitten puolesta jotka on tuunanneet vanhan rassinsa niin viimeisen päälle ja vielä oikeasti luulevat sen olevan todella hieno, sitten kun niillä pitää vielä elvistellä niin tekisi mieli...:itku:.

No allekirjoittaneen mielestä Fast and Furiousissa oli niin kauheita vessoja, että tekisi oikeasti mieli oksentaa etuikkunasta sisään jos näkisin sellaisen. Trendinä tuntuu nykyään olevan ottaa vakiotekniikkainen etuvetoinen riisikuppi, laittaa tummenuskalvot, valoluomet, feikki ilmanottoaukot konepeltiin, lapselliset teipit kylkiin, Tommis Billet siipi(en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa), vähintään 18" vanteet jne jne.

Loputuloksena on joku surkea etuvetoinen rimpula, jonka iskä on ostanut iskänpojalle uutena kaupasta ja iskänpoika on sitten iskän rahoilla "tuunannut" tosi makeeksi teiniautoksi. Mä nään näissä ainakin yhtymäkohdat vanhoihin kunnon teinidextereihin nopilla ja leopardikuvioisilla penkinpäällisillä.

Ja sitten luetaan "minullaonspoileri"-lehteä ja apinoidaan sieltä uusimmat villitykset, kuten mihin kulmaan lippalakin lippa pitää oikeaoppisesti vääntää. Kun lökäpöksyt ja lippis on kuosissa niin sitten voidaankin siirtää riisikupin nokka osoittamaan Ahveniston moottorirataa ja ratapäiviä niin päästään hengenheimolaisten kanssa köröttelemään radalle ja ihailemaan kavereitten uusia lasikuituosia ja makeita putkenjatkeita.

Joo ja mä en siis ole antiautoiluihminen, noi teiniautot vaan menee tosiaankin yli mun hilseen. Auto on parhaimmillaan silloin kun se suht sleeperin näköinen mutta tehoa löytyy vaikka nyt alkuun 200bhp/1000kg. Suurin virhe mitä noi amistuunaajat iskän rahoilla tekee on se, että ne ei kiinnitä tekniikkapuoleen mitään huomiota. Pitää vaan olla makee(omasta ja alle 25v-kavereitten mielestä) vessa, kulkupuolella ei niin väliä.

Voi jos kaverit tajuaisivat esim. Aston Martinin hillityn ja nopean tyylin...

Siipi-Asconat, karvanoppa-Corollat ym tuninkit on perseestä. Voiko hehtaarin kokoinen siipi takaluukun päällä autossa, joka kulkee myötätuuleen max. 140 km/h, näyttää muulta kuin naurettavalta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse diggailen juuri tuosta Fast and The Furious meiningistä, eli otetaan joku japskiauto ja tuunataan sitä urakalla. 99% on sitä mieltä, että japskiautot suck ja saksalaiset rok, mutta meikäpä onkin sitä mieltä, että japanilaiset autot rok. :worship:

Oulussa on näkynyt näitä viimeiseen asti tuunattuja teinihelvettiamiscorolloja...yksi on sellainen lilan värinen corolla (?) , etuspoileri hipoo maata ja takaspoileri kohoaa puoli metriä korkealle (!). Toinen on opel kadett, mustan värinen, spesiaali hienoutena itse huonosti hitsatut sivu helmat (maalia ei ole laitettu, metalliset). Molemmissa perus meininki, hintelä amis äijä kuskaa teinipimuja, karvanopat, tummennetut takalasit ja toisella niistä on vissiin jotkin "discovalot" auton sisällä, jotka sykkii subbarin tahtiin. Ollaan muutaman kerran työpokukan kaa naurettu säälien näille virityksille, niitä kun näkee melkein joka päivä vierailemassa työpaikallamme. :lol2:

Niin, itse pysyn samoilla linjoilla fitnesspimun kanssa, hyvällä maulla laitetut autot+hepat on mun mieleen. Monesti olemmekin kuolanneet samoille autoille :D

Originally posted by hkaroliina
Oulussa on näkynyt näitä viimeiseen asti tuunattuja teinihelvettiamiscorolloja...yksi on sellainen lilan värinen corolla (?)

Mua kans naurattaa ihan sikana kun ton "maantieohjuksen" näkee. Ja vielä se mersun merkki siinä keulassa, ei helevetti. Kyllä sillä kaverilla on pakko ollut tipahtaa muutama mutteri päästäkin kun tommosella ajelee.

Originally posted by edelbrock
No allekirjoittaneen mielestä Fast and Furiousissa oli niin kauheita vessoja, että tekisi oikeasti mieli oksentaa etuikkunasta sisään jos näkisin sellaisen. Trendinä tuntuu nykyään olevan ottaa vakiotekniikkainen etuvetoinen riisikuppi, laittaa tummenuskalvot, valoluomet, feikki ilmanottoaukot konepeltiin, lapselliset teipit kylkiin, Tommis Billet siipi(en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa), vähintään 18" vanteet jne jne.

Loputuloksena on joku surkea etuvetoinen rimpula, jonka iskä on ostanut iskänpojalle uutena kaupasta ja iskänpoika on sitten iskän rahoilla "tuunannut" tosi makeeksi teiniautoksi. Mä nään näissä ainakin yhtymäkohdat vanhoihin kunnon teinidextereihin nopilla ja leopardikuvioisilla penkinpäällisillä.

Ja sitten luetaan "minullaonspoileri"-lehteä ja apinoidaan sieltä uusimmat villitykset, kuten mihin kulmaan lippalakin lippa pitää oikeaoppisesti vääntää. Kun lökäpöksyt ja lippis on kuosissa niin sitten voidaankin siirtää riisikupin nokka osoittamaan Ahveniston moottorirataa ja ratapäiviä niin päästään hengenheimolaisten kanssa köröttelemään radalle ja ihailemaan kavereitten uusia lasikuituosia ja makeita putkenjatkeita.

Mies puhuu todellakin asiaa!!Mua vituttaa aivan helvetisti Honda Civic!Auto on niin saatanan mopo kun olla ja voi.Sit ostetaan johonkin 1,4i-1,6i"huom faijan rahoilla" mopoon joku vitun tehoputki ja vapaavirtaussuodatin..Sit leveillään ja LUULLAAN että on joku nopea auto alla....hallelujaa:curs:

Originally posted by 45shelley
Originally posted by edelbrock

Mies puhuu todellakin asiaa!!Mua vituttaa aivan helvetisti Honda Civic!Auto on niin saatanan mopo kun olla ja voi.Sit ostetaan johonkin 1,4i-1,6i"huom faijan rahoilla" mopoon joku vitun tehoputki ja vapaavirtaussuodatin..Sit leveillään ja LUULLAAN että on joku nopea auto alla....hallelujaa:curs:

no honda civic 1,6 vtec puskee vakiona 160hepoa et ihan kivasti tuommoinen kevyt auto niilllä tehoilla liikkuu hb versiona..ja sitä kun sopivasti piristää niin ollaan jo lähellä parin sadan humman lukemia..:curs:

ja ainiin pääs unohtumaan tuos viestis et onhan hondal civic type-r joka antaa jo 200hv vakiona ja o-100km/h 6,8sek ja huiput 235km/h ja ulkonäkö miellyttää silmää..:whip:

Liitteet

• civic.webp
    civic.webp
    79,5 KB · Katsottu: 1 012
Nopeet autot on pienestä pitäen viehättäny mua!! En kuitenkaan ymmärrä sellasia henkeen ja vereen tunaajia jotka vääntää romarikuntosesta autosta oman "ralliauton" ja sit on ihan fileissä:rolleyes: !! Fast And The Furious -autot ei tod. oo mun mieleen...
Ite oon päässy vähän "tykitteleen" nopeemmillakin autoilla ja nyt kesän lähestyessä tekis varmaan pikkasen mieli päästä huristeleen, sen näkee...

Omalla asconalla ku on tää talvi tullu huristeltuu ni ei oo oikein vauhtia päässy maisteleen joten heti ku saa jonku pyssymmän auton alle ni tulee sellanen mukava pössis. Aluks sellanen 7s. auto tuntuu ihan mukavalta mut kaikkeen tottuu ni sit haluuki jo ajaa 5s. autoa ja sitä ku on veivannu tarpeeks ni haluu alle 4s. auton alle jne. Jotta sais aina vaan lisää kiksejä ni kohta löytää ittensä Formulan ratista;) ...

BTW kesä on autoilun saralla julistettu jo alkaneeks ennen tätä takatalvihässäkkää ku päästelin savumerkkejä takanatuleville n. 15m: lakuilla:D !

Ps. Grillikausi antaa sentään odottaa itteään

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. En muuten ole mikään kaahari vaan sillontällön voi vähän kovempaa ajaa kaahaamatta. Kaahaamisen ja kovaa ajamisen ero on ku yöllä ja päivällä!!!

Kaverilla on Honda CRX VTEC 1.6 varustettuna Super Sprintin rosteri peltisarjalla ja Marteliuksen putkistolla (4 ulostuloa!!). Teholastu on tulossa. Se on kyllä aika ärhäkkä peli, kun autolla on painoa vain 900kg.

Suositut

Back
Ylös Bottom