Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eli miten tulisi reenata, jos nyt ajatellaan kaveria, jolla on nopea aineenvaihdunta. Itse oon aika laiha painoo ehkä 67kg ja pituutta 180cm ja nopea on aineenvaihdunta.
JA MASSAA SIIS TULISI LISÄTÄ JA LIHAKSIA SUURENTAA.
jos ajatellaan kaksijakoista ohjelmaa yläkroppa + alakroppa. montako liikettä, montako sarjaa liikkeissä ja montako toistoa.?????
suunnilleen suuntaa antavasti
tällä hetkellä olen harjoitellut yläkroppa + alakroppa- kaksijakoisella ohjelmalla, ja toistomäärät ovat olleet 3-4 sarjoissa 8-12 ja 2-3 sarjoissa 12-15.
jokin selitys tällekin oli, miksi osa liikkeistä oli 3-4 sarjoilla ja osa 2-3 sarjoilla en vaa muista mikä..?
miten kannattaisi edetä??
kiitoksia etukäteen
Nauti siitä! Niin minäkin teen.
Hyötyjä:
-Voit syödä paljon kaikkea ihanaa ja hyvää ja makeaa, nam
-Pysyy helposti suht timmissä kunnossa.
-Massaakin saa, silloin vain syödään rajusti enemmän, eikä mitään pari lasillista jugua vaan SAATANA kunnolla! Vaikka öljystä +1000Kcal, niin alkaa näkymään.
Haittana:
-Runsas hikoilu. Huono lämmönsietokyky, kun kroppa käy kokoajan ja aineet vaihtuu..
Nopea aineenvaihdunta on vaan merkki, että on juoksevat ja hyvät öljyt koneessa. Kroppa toimii! Vanhuuttaan se heikkenee kaikilla..
Mullakin on suht nopea aineenvaihdunta hikoilun ja juomisen suhteen, esim. salilla 10min kuntopyörää alkuun niin ihan luonnottoman märkä kondis jo pääl. Käytännössä ihan mitä tahansa teenkin niin samantien 20cm^2 verotarkastajat läpi.
MUTTA jos vaikka otan viikon mäkkärii ja kaljaa ns. huonolla ja rasvasella ruokavaliolla niin kiloja tulee helvetisti + naama ja joka paikka turpoo, ikään kuin viitaten siihen että ei oiskaan enää "hyvä" aineenvaihdunta.
Tästä herääkin siis kysymys, että onko aineenvaihduntoja jotenkin "eritasoisia", kuten hikoilu jne ja tämmönen pintapuolinen ja sitten taas vastaavasti tää ruoansulatus puoli?
Toi hikoilu voi johtua korkeammasta rasvapronsentistakin..
Se tässä jokseenkin outoo onkin, että en tosiaan oo missään massakunnossa atm, oisko rasva% jotain 12 luokkaa(?) Anyway, dieetillä tai ei, aina on ollut toi överi hikoileminen ongelma niin kauan kuin muistan.
Voiskohan olla mahdollisesti yliherkkyyttä jollekin/joillekin aineille, jotka kiihdyttävät aineenvaihduntaa? Kahviakaan en juo.
Ehkä sä vedät liikaa suolaa ja keräät nestettä, mikä sitten poistuu hikoillessa?
Kaikki ylimääräinen natriumin saanti on minimoitu ja kreatiinistakin oon paussilla atm. Kai se pitää vaa olla sinut tän kans ja koittaa kaivaa jotai positiivista esiin ;D