Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mitäs muita kikkoja teil on tohon aineen vaihdunnan nopeutukseen kun chili? ite kokeilin vihree tee tabletteja, kyllä luskapaisto mutta ne on kyllä jotain niin hirveetä että en pysty syömään, tai siis huonona päivänä tulee oksennus ku maistaa sen suussa, onko se oikeesti noin hirvee maku vai ylireagoinko mä :D?
Mä sain kyllä noista posteista sellaisen kuvan että eräät pureksivat tuon kapselin ()! Mun tietääkseni se kyllä kuuluu ihan niellä, eikä se maistu miltään jos nakkaa vaikka appelsiinimehun kanssa alas.En ole koskaan tajunnu, miten pillerin nieleminen voi olla hankalaa, vaikka se maistuisikin paskalle? Eihän se ole kuin 2 sekuntia ja sen on ohi? Joku kalanmaksaöljykapseli voi ruveta haisemaan hengityksessä, mutta vain jos se jää kurkkuun, eikä huuhdo veden kanssa kapselia alas.
En ole koskaan tajunnu, miten pillerin nieleminen voi olla hankalaa, vaikka se maistuisikin paskalle? Eihän se ole kuin 2 sekuntia ja sen on ohi? Joku kalanmaksaöljykapseli voi ruveta haisemaan hengityksessä, mutta vain jos se jää kurkkuun, eikä huuhdo veden kanssa kapselia alas.
joo mulla niitä leaderin vihree tee nappuloita kanssa, se on oikeesti iha tajuton, laitakaa osotetta niin voin lähettää pari kappaletta näytteeks :D
ite en pysty vetää mitenkää purkkia loppuun, oksensin viimeks kun otin jäi kammo pitää noita forcen nappuloita kokeilla
ps. mun isoveli ottaa vaan sellasta jauhesärkylääkettä ja hyvä et pystyy cofeiini tabletin nielasee, se on jo outoo.
Voiko aineenvaihdunta tulla iän myötä nopeammaksi? Eli jos skidinä on ollut "normaali" aineenvaihdunta mutta erilaisten dieettien jälkeen aineenvaihdunta on muuttunut nopeaksi?
Jossain sanottiin, että kulutus nousee noin 50 kaloria per rasvaton lihaskilo. Lähdettä en tietenkään muista, mutta tuntuu pitävän kutinsa käytännössä.Voiko aineenvaihdunta tulla iän myötä nopeammaksi? Eli jos skidinä on ollut "normaali" aineenvaihdunta mutta erilaisten dieettien jälkeen aineenvaihdunta on muuttunut nopeaksi?