Nopea aineenvaihdunta...hyvä/huono?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DoGstaH
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Porukat juo täällä karsean makuisia proteiinijuomia, öljyä suoraan pullosta, aminohappoja, jotka kuuleman mukaan maistuu hevosen kuselle, mutta vihreä tee ei maistu?

mitäs muita kikkoja teil on tohon aineen vaihdunnan nopeutukseen kun chili? ite kokeilin vihree tee tabletteja, kyllä luskapaisto mutta ne on kyllä jotain niin hirveetä että en pysty syömään, tai siis huonona päivänä tulee oksennus ku maistaa sen suussa, onko se oikeesti noin hirvee maku vai ylireagoinko mä :D?

Annas kun arvaan: vedät Leaderin vihreäteepilsuja? Ne on karheita, isoja ja järkyttävän makusia. Kokeile vaikka Forcen Green Tea Sportia, pillerit on paljon pienempiä, sileämpiä (eli ei tartu kurkkuun) eikä maistu läheskään niin vahvasti kuin Leaderin vastaavat.

En tiedä Fastin ja muiden merkkien kapseleista, kokemusta vain Leaderista ja Forcesta, jälkimmäisiä kun vetää niin ei tarvi irvistellä makua eikä pelätä tukehtuvansa.

En ole koskaan tajunnu, miten pillerin nieleminen voi olla hankalaa, vaikka se maistuisikin paskalle? Eihän se ole kuin 2 sekuntia ja sen on ohi? Joku kalanmaksaöljykapseli voi ruveta haisemaan hengityksessä, mutta vain jos se jää kurkkuun, eikä huuhdo veden kanssa kapselia alas.

En ole koskaan tajunnu, miten pillerin nieleminen voi olla hankalaa, vaikka se maistuisikin paskalle? Eihän se ole kuin 2 sekuntia ja sen on ohi? Joku kalanmaksaöljykapseli voi ruveta haisemaan hengityksessä, mutta vain jos se jää kurkkuun, eikä huuhdo veden kanssa kapselia alas.
Mä sain kyllä noista posteista sellaisen kuvan että eräät pureksivat tuon kapselin (:eek:)! Mun tietääkseni se kyllä kuuluu ihan niellä, eikä se maistu miltään jos nakkaa vaikka appelsiinimehun kanssa alas.

En mäkään ennen ku vedin Leaderin vihreätee-kapseleita. Ne on paitsi isoja, niin helvetin karheita, että mulla meinas pari kertaa jäädä kurkkuun. Vedin purkin loppuun kyllä, mutta Forcen napit on vaan paljon helpompi niellä. Muuten isojen pillereiden nieleminen ei ole ongelma (Leaderin CLA, Burana 800:set jne ei tunnu missään).

Tosin itseasiassa tiedän pari ihmistä, joilta pillerin nieleminen ei onnistu. En tiedä onko vika korvien välissä vai kurkun ahtaudessa vai missä, mutta eivät vaan saa kakistelematta alas edes normaalia Burana 400:sta, että kai nielemiskyvyssäkin on eroja, niin oudolta kuin kuulostaakin...

joo mulla niitä leaderin vihree tee nappuloita kanssa, se on oikeesti iha tajuton, laitakaa osotetta niin voin lähettää pari kappaletta näytteeks :D

ite en pysty vetää mitenkää purkkia loppuun, oksensin viimeks kun otin jäi kammo pitää noita forcen nappuloita kokeilla :)

ps. mun isoveli ottaa vaan sellasta jauhesärkylääkettä ja hyvä et pystyy cofeiini tabletin nielasee, se on jo outoo.

joo mulla niitä leaderin vihree tee nappuloita kanssa, se on oikeesti iha tajuton, laitakaa osotetta niin voin lähettää pari kappaletta näytteeks :D

ite en pysty vetää mitenkää purkkia loppuun, oksensin viimeks kun otin jäi kammo pitää noita forcen nappuloita kokeilla :)

ps. mun isoveli ottaa vaan sellasta jauhesärkylääkettä ja hyvä et pystyy cofeiini tabletin nielasee, se on jo outoo.

Hieman täälläkin menny :offtopic: tää keskustelu, mutta mainittakoon, että joskus tuli vedettyä tota Animal Pakkia... Ihan kokeilumielessä pari pakettia...

Siihen sitten vielä lisäks kalanmaksaöljyt... Tarkoittaa aamulla sitä 12-15 eri pilleriä :D
Todellinen nautinto.

Nykyään kalanmaksaöljykin ihan nestemäisenä! <3

Mainittakoon, että nuo Leaderin vihreä tee-kapselit maistui pahalta siinä vaiheessa kun sellainen takertui kurkkuun ja sen joutui rykimään ylös jo kostuneena. Maku määrittelee sanan "karvas." Forcet ei maistu yhtä vahvasti vaikkei nekään karkkia ole, mutta koska menee alas nopeasti ja helposti ni en ole ehtiny hirveästi maistellakaan. Olettaisin kuitenki, ettei mitään herkkua nekään...

Yksi tuote muuten mikä on auttanut aineenvaihdunnan nopeuttamiseen kun on ollut ruoansulatusta hidastavia kipulääkkeitä käytössä on ollut Elivon ruoansulattaja.

http://www.elivo.fi/tuotteet_ruoansulattaja.html

Ainakin joistain apteekeista ja netistä löytyy ja hyvin on toiminut kun on tarvinut.

Eli, oon ite 18, pian 19.

Oon vaan 170 pitkä. Noh sentakia tietenki oon kevyt.
Mutta monet kaverit/tutut on saman pituisia, mutta painaa
vähintään sen 65.

Ite painan vaan 50, ja syön päiväs sen 2000+ kaloria.
Ahdan itteeni ruokaa minkä kerkeän, ja vaikeuttaa vielä
pieni kokokin asiaa, kun tulee ähky niin helpolla.

Juon lasillisen jotain, ja minuutinpäästä kusettaa.
Päivässä käyn 3-5 kertaa paskalla. Ei ole vikaa suolistossa
eikä mitään muutakaan vikaa, kuten keliakiaa tai diabetestä.
Paino ei nouse millään. Jos menee alle sen 2000kalorin, niin
laihtuu heti pari kiloa. Kaikki sanoo, että saatpahan herkutella
niin paljo ku haluat.

Naisille tämä on hyvä juttu. Ne on aina niin herkkujen perään.
Mutta ku 18v mies painaa 50kg, nii kyllä se pistää vituttamaan :(

Kandee alkaa vetää öljyä pullosta,semmonen desilitra pari kertaa päiväs ni jo on vittu jos ei ala paino nousee.

Hieman samaa ongelmaa täälläkin, mutta kokeileppas rasvaisia (lue:energiatäyteisiä) pikkunaposteltavia. Esim: pähkinöitä tai kotitekoisia suklaa-pähkinä pikkuleipiä. Näistä tulee caloreita huomaamatta. Hyviä reseptejä löytyy karppaus foorumilta.

Mites kun luin "Arginiini 2000-luvun ihmelääke?" kirjasta että kun lysiinin ja arginiinin suhde on yli 2 [esim. lehmänmaito 2,2 (rahkat..) verituotteet 2,6] niin se hidastaa aineenvaihduntaa.
Liekkö onko pysyvää?

Voiko aineenvaihdunta tulla iän myötä nopeammaksi? Eli jos skidinä on ollut "normaali" aineenvaihdunta mutta erilaisten dieettien jälkeen aineenvaihdunta on muuttunut nopeaksi?

Voiko aineenvaihdunta tulla iän myötä nopeammaksi? Eli jos skidinä on ollut "normaali" aineenvaihdunta mutta erilaisten dieettien jälkeen aineenvaihdunta on muuttunut nopeaksi?

Mulla on aina ollut nopea aineenvaihdunta, mutta sellainen fiilis on, että viime vuosina on vain nopeutunut. Niillä kaloreilla millä pari vuotta sitten paino pysyi välillä 105-108kg, ei nyt pysy paino ihan satkussakaan. Saman verran on liikuntaa nyt kuin ennenkin.

Jossain sanottiin, että kulutus nousee noin 50 kaloria per rasvaton lihaskilo. Lähdettä en tietenkään muista, mutta tuntuu pitävän kutinsa käytännössä.

Edut:

- Voi huoletta pitää mättöpäiviä ja oikeesti saa syödä suuria määriä ruokaa.(massakaudella)

- Ei tarvi vetää älyttömiä määriä aerobista. Ite olin vielä joku aika sitte ihan palikka ja vedin ihan liikaa. :wall:

Haitat:

- Painoa on vaikea saada ylöspäin massakaudella.

- Vessassa ravaus.

Millä perusteella oikeen ihmiselle tulee hidas tai nopea aineenvaihdunta. Itsellä paino tuntuu vaan nousevan vaikka syö aivan normaalisti ehkä liian vähänkin. Saako sitä nopeutettua mitenkään?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom