Itse tunnistan itseni myös nopean aineenvaihdunnan omaavaksi.. Hikoilen todella paljon (joka voi olla todella noloa väärässä paikassa) ja olen aina ollut laiha. Nyt punttisaliharrastuksen yhteydessä kovin juttu mulle on syödä tarpeeksi. Eli siis niin paljon kun pystyy, kokoajan. Pitkän päälle on tosi rasittavaa tehdä kokoajan ruokaa / syödä tunnin välein.. Yhteisessä kotitaloudessa joudutaan myös tekemään molemmille eri safkat, kun mun rasvamunakokkelit ei ihan neidin diettiin istu.. :(
Itse sain painon nousuun mm. G-Mass weight gainer juomalla. Siinä on 385 kaloria/100g ja 32g proteiinia/100g. Todella hyvä palautusjuoma siis nopean aineenvaihdunnan omaavalle henkilölle! On nimittäin huono yhdistelmä alottaa salilla käynti, joka vaan lisää kulutusta entisestään, vaikka ennenkin oli jo vaikeaa saada tarpeeksi syötyä! Mutta en tiedä kuinka kauan jaksan tätä "massankasvatusta", koska ruokavalion vahtiminen on kokopäivä hommaa ja rahaa kuluu opiskelijabudjettiin aivan liikaa. Mutta kyllä se mulla on ainakin lähtenyt paino nousuun ihan mukavasti ja positiivista on se että läskiä ei tule juuri ollenkaan.