Noloin paikka jossa olet heittänyt leijat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiedz
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu kyllähän se niin on, että sitten ku pystyt piereskelemään vapautuneesti tyttökaverin seurassa, niin suhde on menny vakavaksi.:thumbs:

Kauan, kauan sitten eräässä kaukaisessa maassa:

Ekat treffit erään muinaisen tyttöystävän kanssa. Oltiin tavattu baarissa muutama päivä sitten ja tiesin että kyseinen neiti oli aika halukas, vaikka ei silloin hoidettukaan hommaa loppuun asti.

Selvin päin tyttö oli kuitenkin hieman häveliäs ja torjuvainen, joten harrastettiin esileikkiä n. 2-3 tuntia ensin vaatteet päällä, sitten melkein ilman ja lopulta ihan ilman. Käytiin sitten lopulta niin kuumina, että alettiin itse asiaan.

Tietäähän sen miten tuossa tilanteessa nuorelle miehelle käy, monta tuntia esileikkiä ja edeltävä ainakin kuukauden selibaatti: laukesin n. sekunnissa , jonka jälkeen pääsi pieru.

Jotenkin en kehdannut ehdottaa uutta yritystä ja olin varma ettei tyttö halua nähdä minua enää koskaan, mutta loppujen lopuksi seurusteltiin noin kaksi vuotta.

Joka tapauksessa, ei vieläkään tule kovin helposti mieleen tilannetta joka olisi hävettänyt yhtä kovasti...

Joskus muinoin oli tullu nautittua liikaa alkoholia ja virkavalta sieppasi mut autoonsa. No siellä autossa oli joku alaikäinen tytteli jota ne olivat ekana viemässä kotiinsa ja sitten mut putkaan. Siinä lämpimässä autossa tuntui että humala vaan pahenee ja alkoi pirusti pierettämään ja kun alkaa päässä sumeta niin eipä enää alapääkään täysillä pelannu ja pirunmoinen leija karkasi. Siinä sit leijaa haistellessa alkoi haju yököttämään niin paljon että irtosi pitkä sylki maijan perälle ja kun olin lopettanu yökkäämisen niin sit alkoi tytteli yökkäämään.
En muista että osasiko hävettää yhtään mutta ainakiin tuli aika negatiivista palautetta poliisilta ja olin varma että muuraavat putkan oven kiinni ja heittävät avaimen järveen mutta onneksi aamulla päästivät mut pois.

:D Ei hemmetti. Näistä jutuista syntyisi helposti best-seller kirja.

Ala-asteella jäätiin kavereiden kanssa kiinni siitä, kun oltiin menty kesken koulupäivän meille saunoon (parhaita ideoita ikinä). No rehtori huutaa kansliassaan meille pää punasena. Kaikki ihan paskat housussa (tässä vaiheessa ei kirjaimellisesti). Mua alkaa sitten pierettään. Pidättelen siinä tuskissani, kunnes pääsee ihan hc äänekäs ja pahan hajuinen räjähdys. Kaikki hiljenee. Ajattelin, että nyt tulee kuolema.
No rehtori sano sitten vaan:
-että etkö pystyny pidätteleen?
-En
-Ei sitä aina pystykkään
Kaikki repee ja tilanne jäi siihen ei rangaistuksia.

No voi LOL!

Kyllä on taas saanut nauraa. Japa ja Nitsku on tähän mennessä vetänyt pohjat, kirjaimellisesti. :)

Ei sviddu mitä juttua! oon nauranu yksin täällä jo puolisen tuntia. Pieruhuumori - Paras huumori :)

:offtopic:

tää nyt on muuten vaan nolo:

Pyöräilin joskus 3(am) aikaan kotia kaupungin läpi ja kännissä koitin ääntää oikein jotain englannin kielistä sanaa oisko ollu 'phenomenon' tai joku ..

noh siinä ihan umpituubassa pyöräilin ja höpöttelin itselleni englantia ja koitin sanoa oikein sitä sanaa ja sit kun tyhjästä eteen ilmestyy 2 muijaa .. oli niin pimeetä että en nähny minkänäkösiä, mutta kummiskin melkein törmään niihin ja muijat jää tuijottaa mua ja yritän vaan leikkiä viellä sekasempaa kuin oon... ja sit häpeissään ihan täysiä kotia kohti

...mutta, pitää muistaa

Ei saa pieruu pidättää, eikä liioin estää. Antaa tulla hörtön törtön, niin kauan, kun perse kestää!!!:whip:

Ite joskus 15 vuotiaana olin paikallisessa diskossa ja pienessä pöhnässä.
Istuskelin sitten siinä diskon penkillä kunnes pärähti joku hidas tanssikappale soimaan.. Siinä sitten yks söpö tyttö tuli pyytämään tanssimaan ja tottakai lähin.

Kun olimme vähän aikaa tanssineet niin rupes pierettämään ihan saakelisti ja koitin pidätellä niin hyvin kun osasin ja mahaankin alko sattuun ihan perkeleesti.
Siltikin sain juuri ja juuri pidäteltyä. Sitten tämä typykkä päättikin puristaa mua perseestä ja samalla törähti oikee kunnon megapieru, no siinä oli muitakin tanssijoita ja ne rupes vähän jostain kumman syystä karttamaan meitä ja mua hävetti ihan älyttömän paljon.

Mutta onneksi se tyttö sentään tanssi kappaleen loppuun asti vaikka paska hais ja balalaikka soi kun viimeistä päivää.

Originally posted by latexii
.... Sitten tämä typykkä päättikin puristaa mua perseestä ja samalla törähti oikee kunnon megapieru ....

:lol2: Oli ehkä viimeinen kerta kun se tyttö puristaa ketään poikaa takamuksesta.

Originally posted by rintafile
Tuli mieleen yks juttu vielä. Tää on niitä once-in-a-lifetime -juttuja :)

Oltiin riparileirillä. Iltahartaus oli menossa. Kaikki makas yhessä pimeessä isossa huoneessa sellasena "ihmismattona". Jokaisen pää lepäs jonkun toisen mahalla ja jokaisella oli myös jonkun toisen pää omalla mahallaan. Maattiin siis selällään. En muista pitikö meijän miettiä jotain Jeesus-juttuja vai lukiko se pappi jotain rukousta siellä, mutta sen muistan, että kaikkien piti olla aivan hiljaa muutamia minuutteja. Pientä puheensorinaa kuulu sieltä täältä, ja pappi huus aina: "Hiljaa!"
Mun pää lepäs yhen hyvän frendin mahan päällä. Oltiin maattu muutama minuutti, kun frendi kuiskaa hiljaa: "Vittu, et pierettää." Mä sanoin, et nyt painan ihan täysiä mun päätä sen mahaa vasten. Frendi rupes panikoimaan ja sano: "Et vittu pain... *Nghnghhhhgnh*", sen sanat hukku epämääräiseen taistelumuminaan, kun se yritti pidätellä nauruaan - ja pieruaan - ja jännitti vatsalihaksiaan. Sitten siltä pääs siinä mun korvan juuressa oikeen kunnon paukku. Multa lens kirjaimellisesti räät poskelle alko sellanen "käkäkäkäkäkä"-nauru, jollasta en oo ikinä ittestäni kuullu. Kaikki riparin käyneet tietävät, kun yhteishenki tiivistyy tollasella leirillä ja kun nukutaan 4 tuntia yössä, niin jutut on sen mukasia. Sitä nauraa, kun näkee kärpäsen seinässä. Sitten tollanen tilanne, jossa EI SAA nauraa ja pitää olla ihan hiirenhiljaa, on ehkä pahinta, mitä voi käydä. Kaks jätkää käkättää ja kiemurtelee maassa kuin kastemadot, joiden päälle on heitetty suolaa. Jalat hakkaa lattiaa, kun yrittää taistella naurua vastaan. Hengitys muuttuu pätkittäiseks huohotukset ja sylki ei pysy suussa, vaan valuu suupielistä leualle. Eikä tilannetta helpota se, että noissa naurun purskahduksissa unohtuu toi pierulihaksen jännitys ja tältä kaverilta pääsee vielä pari lyhyttä extrapaukkua siinä naurun lomassa. *pröt* *pröt* Vittu se pappi oli vihanen! Huus vaan: "Hiljaaaa!! Mitä siellä nauretaan!?" Mä huusin siellä huoneessa huohottaen naurun lomasta: "Noku-noku-nokun Antti pieras!" Tän jälkeen meijän ihmismatto muistutti lähinnä, tuulessa pyörivää paperisilppua :D

mun tutulle kävi melkeen samanlaisesti: oltiin rippileirillä kaikki ringissä istuttiin ja pappi käski laittaa käet ristiin ja painaa päät alas ja jokaisen rukoilla hiljaa mielessään. oli aivan hiljasta...yhtäkkiä mun vierestä kuulu jumalaton pörähdys ja sitte alko kauhia nauru poikien kesken...tytöt vaa katto ihmeissään.ne tais varmaan vielä luulla et se olin minä joka torveaan huuatti :)

Originally posted by Karpaasi85
:D Ei hemmetti. Näistä jutuista syntyisi helposti best-seller kirja.

täsä jatkoa kirjaan: oltiin mun ja kaverin kämpässä parin tyttökaverin kans ja puhuttiin kaikkee ihmeasioita ja tuli puheeks et kauanko mä jaksaisin vedellä muijaa niin kovaa ja nopeasti ku jaksan(mistähän ne senki keksi). otin sitte toisen tyttökavereista siihen sängylle ja nostin sen jalat mun olkapäille ja ei muutaku hommiin (vaatteet päällä kummiski)...2-3 minuuttiako oltiin vaaka mamboiltu sekuntikellon kans kilpaa ni muija päästää sellasen haisevan töräyksen, et meinasin oksentaa...loppu muuten se suoritus siihen.

Originally posted by mr.littlemuscle
..2-3 minuuttiako oltiin vaaka mamboiltu sekuntikellon kans kilpaa ni muija päästää sellasen haisevan töräyksen, et meinasin oksentaa...loppu muuten se suoritus siihen

Heh, kerrankin näin päin..:eek: :urjo:

Yhen kaverin äiti oli ollut kaupassa ja sitä oli ihan helvetisti ruvennut pierettämään.. no se sai maksettua ostokset ja syöksyi autoon ja päästi oikeen kunnon ukkosen ja samassa se huomas että se oli väärässä autossa ja vieressä istu joku tuntematon äijä ja taka penkillä kaks nuorta jätkää.... no siitä sitten pokerinaamalla omaan autoon ja kaverinisä oli vaan kysynyt "mitä sää tossa autossa teit ja miks ne tuijottaa ja nauraa noin helvetisti?" :lol2: :lol2: :lol2:

Re: ...mutta, pitää muistaa

Originally posted by MTee
Ei saa pieruu pidättää, eikä liioin estää. Antaa tulla hörtön törtön, niin kauan, kun perse kestää!!!:whip:

Se joka pierua piräteelöö, sill on muutakin salattavaa!!! :lol2:

Originally posted by Eastsider
Yhen kaverin äiti oli ollut kaupassa ja sitä oli ihan helvetisti ruvennut pierettämään.. no se sai maksettua ostokset ja syöksyi autoon ja päästi oikeen kunnon ukkosen ja samassa se huomas että se oli väärässä autossa ja vieressä istu joku tuntematon äijä ja taka penkillä kaks nuorta jätkää.... no siitä sitten pokerinaamalla omaan autoon ja kaverinisä oli vaan kysynyt "mitä sää tossa autossa teit ja miks ne tuijottaa ja nauraa noin helvetisti?" :lol2: :lol2: :lol2:

Urbaania legendaa...

edit: PS. pierevän kives ei sammaloidu

Re: Re: ...mutta, pitää muistaa

Originally posted by Eastsider
Se joka pierua piräteelöö, sill on muutakin salattavaa!!! :lol2:

Ei pidä pierasta ennenku pörähtää....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom