Entisen muijan kans kuusysissä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by latexii
.... Sitten tämä typykkä päättikin puristaa mua perseestä ja samalla törähti oikee kunnon megapieru ....
Originally posted by rintafile
Tuli mieleen yks juttu vielä. Tää on niitä once-in-a-lifetime -juttuja
Oltiin riparileirillä. Iltahartaus oli menossa. Kaikki makas yhessä pimeessä isossa huoneessa sellasena "ihmismattona". Jokaisen pää lepäs jonkun toisen mahalla ja jokaisella oli myös jonkun toisen pää omalla mahallaan. Maattiin siis selällään. En muista pitikö meijän miettiä jotain Jeesus-juttuja vai lukiko se pappi jotain rukousta siellä, mutta sen muistan, että kaikkien piti olla aivan hiljaa muutamia minuutteja. Pientä puheensorinaa kuulu sieltä täältä, ja pappi huus aina: "Hiljaa!"
Mun pää lepäs yhen hyvän frendin mahan päällä. Oltiin maattu muutama minuutti, kun frendi kuiskaa hiljaa: "Vittu, et pierettää." Mä sanoin, et nyt painan ihan täysiä mun päätä sen mahaa vasten. Frendi rupes panikoimaan ja sano: "Et vittu pain... *Nghnghhhhgnh*", sen sanat hukku epämääräiseen taistelumuminaan, kun se yritti pidätellä nauruaan - ja pieruaan - ja jännitti vatsalihaksiaan. Sitten siltä pääs siinä mun korvan juuressa oikeen kunnon paukku. Multa lens kirjaimellisesti räät poskelle alko sellanen "käkäkäkäkäkä"-nauru, jollasta en oo ikinä ittestäni kuullu. Kaikki riparin käyneet tietävät, kun yhteishenki tiivistyy tollasella leirillä ja kun nukutaan 4 tuntia yössä, niin jutut on sen mukasia. Sitä nauraa, kun näkee kärpäsen seinässä. Sitten tollanen tilanne, jossa EI SAA nauraa ja pitää olla ihan hiirenhiljaa, on ehkä pahinta, mitä voi käydä. Kaks jätkää käkättää ja kiemurtelee maassa kuin kastemadot, joiden päälle on heitetty suolaa. Jalat hakkaa lattiaa, kun yrittää taistella naurua vastaan. Hengitys muuttuu pätkittäiseks huohotukset ja sylki ei pysy suussa, vaan valuu suupielistä leualle. Eikä tilannetta helpota se, että noissa naurun purskahduksissa unohtuu toi pierulihaksen jännitys ja tältä kaverilta pääsee vielä pari lyhyttä extrapaukkua siinä naurun lomassa. *pröt* *pröt* Vittu se pappi oli vihanen! Huus vaan: "Hiljaaaa!! Mitä siellä nauretaan!?" Mä huusin siellä huoneessa huohottaen naurun lomasta: "Noku-noku-nokun Antti pieras!" Tän jälkeen meijän ihmismatto muistutti lähinnä, tuulessa pyörivää paperisilppua :D
Originally posted by Karpaasi85
:D Ei hemmetti. Näistä jutuista syntyisi helposti best-seller kirja.
Originally posted by mr.littlemuscle
..2-3 minuuttiako oltiin vaaka mamboiltu sekuntikellon kans kilpaa ni muija päästää sellasen haisevan töräyksen, et meinasin oksentaa...loppu muuten se suoritus siihen
Originally posted by MTee
Ei saa pieruu pidättää, eikä liioin estää. Antaa tulla hörtön törtön, niin kauan, kun perse kestää!!!:whip:
Originally posted by Eastsider
Yhen kaverin äiti oli ollut kaupassa ja sitä oli ihan helvetisti ruvennut pierettämään.. no se sai maksettua ostokset ja syöksyi autoon ja päästi oikeen kunnon ukkosen ja samassa se huomas että se oli väärässä autossa ja vieressä istu joku tuntematon äijä ja taka penkillä kaks nuorta jätkää.... no siitä sitten pokerinaamalla omaan autoon ja kaverinisä oli vaan kysynyt "mitä sää tossa autossa teit ja miks ne tuijottaa ja nauraa noin helvetisti?" :lol2: :lol2: :lol2:
Originally posted by Eastsider
Se joka pierua piräteelöö, sill on muutakin salattavaa!!! :lol2: