Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hassu! Ei tytöt piere tai käy kakalla! Paitsi kun tulevat äideiksi. ;)Originally posted by Tiedz
...lisää vaan pojjaat.....tai miksi ei tytötkin....heh
Originally posted by rintafile
Tuli mieleen yks juttu vielä. Tää on niitä once-in-a-lifetime -juttuja
Oltiin riparileirillä. Iltahartaus oli menossa. Kaikki makas yhessä pimeessä isossa huoneessa sellasena "ihmismattona". Jokaisen pää lepäs jonkun toisen mahalla ja jokaisella oli myös jonkun toisen pää omalla mahallaan. Maattiin siis selällään. En muista pitikö meijän miettiä jotain Jeesus-juttuja vai lukiko se pappi jotain rukousta siellä, mutta sen muistan, että kaikkien piti olla aivan hiljaa muutamia minuutteja. Pientä puheensorinaa kuulu sieltä täältä, ja pappi huus aina: "Hiljaa!"
Mun pää lepäs yhen hyvän frendin mahan päällä. Oltiin maattu muutama minuutti, kun frendi kuiskaa hiljaa: "Vittu, et pierettää." Mä sanoin, et nyt painan ihan täysiä mun päätä sen mahaa vasten. Frendi rupes panikoimaan ja sano: "Et vittu pain... *Nghnghhhhgnh*", sen sanat hukku epämääräiseen taistelumuminaan, kun se yritti pidätellä nauruaan - ja pieruaan - ja jännitti vatsalihaksiaan. Sitten siltä pääs siinä mun korvan juuressa oikeen kunnon paukku. Multa lens kirjaimellisesti räät poskelle alko sellanen "käkäkäkäkäkä"-nauru, jollasta en oo ikinä ittestäni kuullu. Kaikki riparin käyneet tietävät, kun yhteishenki tiivistyy tollasella leirillä ja kun nukutaan 4 tuntia yössä, niin jutut on sen mukasia. Sitä nauraa, kun näkee kärpäsen seinässä. Sitten tollanen tilanne, jossa EI SAA nauraa ja pitää olla ihan hiirenhiljaa, on ehkä pahinta, mitä voi käydä. Kaks jätkää käkättää ja kiemurtelee maassa kuin kastemadot, joiden päälle on heitetty suolaa. Jalat hakkaa lattiaa, kun yrittää taistella naurua vastaan. Hengitys muuttuu pätkittäiseks huohotukset ja sylki ei pysy suussa, vaan valuu suupielistä leualle. Eikä tilannetta helpota se, että noissa naurun purskahduksissa unohtuu toi pierulihaksen jännitys ja tältä kaverilta pääsee vielä pari lyhyttä extrapaukkua siinä naurun lomassa. *pröt* *pröt* Vittu se pappi oli vihanen! Huus vaan: "Hiljaaaa!! Mitä siellä nauretaan!?" Mä huusin siellä huoneessa huohottaen naurun lomasta: "Noku-noku-nokun Antti pieras!" Tän jälkeen meijän ihmismatto muistutti lähinnä, tuulessa pyörivää paperisilppua :D
Originally posted by Pro-Pain
Ehkä noloin tilanne on kun tyttöystävä ottaa suihin, :blow: , ja juuri kun satsit lentää niin perse alkaa laulamaan :D .
Originally posted by Boudari
Näin kävi mullekin paitsi että oltiin 69.ssä ja homma vasta alussa! Mieletön leija mikä kirveli omiakin silmiä.. Ajattelin että tyttö lopettaa imuttelun siihen tai kuolee tukehtumalla mutta ei, mitä vielä. Neiti hoiti asiansa kunnialla loppuun saakka mistä iso kiitos vielä näin 20 vuoden jälkeenkin.. :haart: :piis: