Noloin paikka jossa olet heittänyt leijat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiedz
  • Aloitettu Aloitettu
Aikoinaan yskäisin ja pieraisin samaan aikaan erään suomalaisen tavaratalon hississä mennessäni parkkihalliin.Hissi tietenkin täynnä ihmisiä...sillon hävetti...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pistetään vielä yksi:
Kerran linja-autossa matkalla yhden pikku paikkakunnan kautta kotikylääni. Pikku paikkakunnalla kaikki (noin 10) matkustajat poistuivat ja uusia matkustajia ei tullut. Olin yksin, istuin melkein peräpenkissä. Kuski ei millään voisi haistaa tai kuulla paparejani.

Siinä sitten istuskelin piereskellen ja puhellen itsekseni. Tätä jatkui noin 20 minuuttia kunnes kuului "Pling", ja pysähtyy valo syttyi palamaan. "Mitäs vittua? Eihän täällä ketään ole", ajattelin kun samalla huomasin liikettä takanani. Kaikki immeiset eivät olleetkaan jääneet pois siinä pikkukylässä: aivan taakseni oli jäänyt joku noin 15-vuotias tytteli istumaan. En ollut tietenkään huomannu sitä kun istui aivan takana ja oli vielä pieni kokoinen. Tyttöä tuntui nolottavan yhtä paljon kuin minuakin.

Kerran kun uskonnontunnilla vähän "lepuutin silmiäni" eli nukahdin, niin sitten kun opettaja sieltä jotain huuteli, että alahan herätä, niin päästin herätessäni kauheen jytärin, koko luokka nauro ihan helvetisti, mut opettaja vaan katto vähän aikaa ja jatko sitten opetusta.

Toinen kerta oli, kun tein jalkojennostoa salilla, niin pääs taas kauhee töräys, mua rupes naurattamaan ihan vitusti, muut vaan katto ihmeissään.

Tuli mieleen yks juttu vielä. Tää on niitä once-in-a-lifetime -juttuja :)

Oltiin riparileirillä. Iltahartaus oli menossa. Kaikki makas yhessä pimeessä isossa huoneessa sellasena "ihmismattona". Jokaisen pää lepäs jonkun toisen mahalla ja jokaisella oli myös jonkun toisen pää omalla mahallaan. Maattiin siis selällään. En muista pitikö meijän miettiä jotain Jeesus-juttuja vai lukiko se pappi jotain rukousta siellä, mutta sen muistan, että kaikkien piti olla aivan hiljaa muutamia minuutteja. Pientä puheensorinaa kuulu sieltä täältä, ja pappi huus aina: "Hiljaa!"
Mun pää lepäs yhen hyvän frendin mahan päällä. Oltiin maattu muutama minuutti, kun frendi kuiskaa hiljaa: "Vittu, et pierettää." Mä sanoin, et nyt painan ihan täysiä mun päätä sen mahaa vasten. Frendi rupes panikoimaan ja sano: "Et vittu pain... *Nghnghhhhgnh*", sen sanat hukku epämääräiseen taistelumuminaan, kun se yritti pidätellä nauruaan - ja pieruaan - ja jännitti vatsalihaksiaan. Sitten siltä pääs siinä mun korvan juuressa oikeen kunnon paukku. Multa lens kirjaimellisesti räät poskelle alko sellanen "käkäkäkäkäkä"-nauru, jollasta en oo ikinä ittestäni kuullu. Kaikki riparin käyneet tietävät, kun yhteishenki tiivistyy tollasella leirillä ja kun nukutaan 4 tuntia yössä, niin jutut on sen mukasia. Sitä nauraa, kun näkee kärpäsen seinässä. Sitten tollanen tilanne, jossa EI SAA nauraa ja pitää olla ihan hiirenhiljaa, on ehkä pahinta, mitä voi käydä. Kaks jätkää käkättää ja kiemurtelee maassa kuin kastemadot, joiden päälle on heitetty suolaa. Jalat hakkaa lattiaa, kun yrittää taistella naurua vastaan. Hengitys muuttuu pätkittäiseks huohotukset ja sylki ei pysy suussa, vaan valuu suupielistä leualle. Eikä tilannetta helpota se, että noissa naurun purskahduksissa unohtuu toi pierulihaksen jännitys ja tältä kaverilta pääsee vielä pari lyhyttä extrapaukkua siinä naurun lomassa. *pröt* *pröt* Vittu se pappi oli vihanen! Huus vaan: "Hiljaaaa!! Mitä siellä nauretaan!?" Mä huusin siellä huoneessa huohottaen naurun lomasta: "Noku-noku-nokun Antti pieras!" Tän jälkeen meijän ihmismatto muistutti lähinnä, tuulessa pyörivää paperisilppua :D

Eipä tullut eilen noloja tilanteita, mutta tuskaa oli pari tuntia pidätellä kun oli naikkosia kylässä. Kun ne lähti niin oli hyvä istahtaa koneen ääreen ja tasata paineita säännöllisin väliajoin loppuilta. Oli se kauheeta:D

Originally posted by rintafile
Tuli mieleen yks juttu vielä. Tää on niitä once-in-a-lifetime -juttuja :)

Oltiin riparileirillä. Iltahartaus oli menossa. Kaikki makas yhessä pimeessä isossa huoneessa sellasena "ihmismattona". Jokaisen pää lepäs jonkun toisen mahalla ja jokaisella oli myös jonkun toisen pää omalla mahallaan. Maattiin siis selällään. En muista pitikö meijän miettiä jotain Jeesus-juttuja vai lukiko se pappi jotain rukousta siellä, mutta sen muistan, että kaikkien piti olla aivan hiljaa muutamia minuutteja. Pientä puheensorinaa kuulu sieltä täältä, ja pappi huus aina: "Hiljaa!"
Mun pää lepäs yhen hyvän frendin mahan päällä. Oltiin maattu muutama minuutti, kun frendi kuiskaa hiljaa: "Vittu, et pierettää." Mä sanoin, et nyt painan ihan täysiä mun päätä sen mahaa vasten. Frendi rupes panikoimaan ja sano: "Et vittu pain... *Nghnghhhhgnh*", sen sanat hukku epämääräiseen taistelumuminaan, kun se yritti pidätellä nauruaan - ja pieruaan - ja jännitti vatsalihaksiaan. Sitten siltä pääs siinä mun korvan juuressa oikeen kunnon paukku. Multa lens kirjaimellisesti räät poskelle alko sellanen "käkäkäkäkäkä"-nauru, jollasta en oo ikinä ittestäni kuullu. Kaikki riparin käyneet tietävät, kun yhteishenki tiivistyy tollasella leirillä ja kun nukutaan 4 tuntia yössä, niin jutut on sen mukasia. Sitä nauraa, kun näkee kärpäsen seinässä. Sitten tollanen tilanne, jossa EI SAA nauraa ja pitää olla ihan hiirenhiljaa, on ehkä pahinta, mitä voi käydä. Kaks jätkää käkättää ja kiemurtelee maassa kuin kastemadot, joiden päälle on heitetty suolaa. Jalat hakkaa lattiaa, kun yrittää taistella naurua vastaan. Hengitys muuttuu pätkittäiseks huohotukset ja sylki ei pysy suussa, vaan valuu suupielistä leualle. Eikä tilannetta helpota se, että noissa naurun purskahduksissa unohtuu toi pierulihaksen jännitys ja tältä kaverilta pääsee vielä pari lyhyttä extrapaukkua siinä naurun lomassa. *pröt* *pröt* Vittu se pappi oli vihanen! Huus vaan: "Hiljaaaa!! Mitä siellä nauretaan!?" Mä huusin siellä huoneessa huohottaen naurun lomasta: "Noku-noku-nokun Antti pieras!" Tän jälkeen meijän ihmismatto muistutti lähinnä, tuulessa pyörivää paperisilppua :D

You were not ready for the giggle-loop!

Rankempaakin rankempaa kyykkysettiä puristaessa senhän jo tuntuu että kohta paukkuu ja rutisee. Pakko huilata yläasennossa ja kuulostella mitä tapahtuu. Noo, kerran tilanne oli kuvaillun mukainen, mutta tällöin tosiaan ylöstulovaiheessa lantionseutu täyspaineistettuna pääs jotain portista karkaamaan. Onneks hajua ja ääntä vain tällä kertaa. Ihmiset katto pitkään. Ei sekään vielä mitään mutta, kun tuppas itteäkin väsyttämään ja mitään ei ollut menetettävissä niin johan siinä ryhty itekin repeilemään. Ja ihan urakalla vielä, sellanen älytön röhnötys - joka itsessään sekin noloa - featuring limamällit suunpielistä edessä olleelle peilille. Oli siinä kiva pashanhajussa peiliä kiillotella seuraavalle käyttäjälle. "Tervetuloa!"

-lukiossa tunnilla pääsi vaimea. kaveri siihen että HaHa! Narahdit! (kuullosti ihan oven narinalta =)

-pelailin korttia parin tytön kanssa.. kovalla puupenkillä sitten korkea pieru.. johon kommentit "Tiukka".. Irtauduin asemistani enkä palannut.

-eräs tyttö pierasi yo-kisoissa (varttia vaille kolme, ainoastaan minä ja se siellä) kysyi vielä ääneen että kuka se oli. jäi aine tarkastamatta. :lol2:

Silloin minua vitutti ja yrjötti

Pierujutut naurattaa aina. 90:tä prosenttia meistä miehistä ja noin 0:aa prosenttia naisista. Ns. 'saamapuolella' ei kuitenkaan aina välttämättä naurata:

Kerran työpaikallani eräs kolleegani, stadin sudeettisavolainen pahinta laatua, pikku pullero jonka itserakkauden määrä oli mittaamaton, pyysi saada käyttää konettani sähköpostiensa lukemiseen (oli siis käymäsellään Oulussa). No mikäs siinä.

Kävin jonkun minuutin muualla, ja palasin sitten takaisin ja kaveri häipyi muualle. Istuin tuolilleni, ja istuinpehmusteista pelmahti ympärilleni aivan KÄSITTÄMÄTÖN munapierun löyhkä, ehtaa ykköslaatua. Pikku paskiainen oli huoletta töristellyt tuolintyynyn täyteen kaasuaan, ja ansa laukesi istuttuani tuolille. Hyi v*ttu sentään!

Tällaisia tapauksia:

Olin tekemässä mavea isoilla romuilla kun ilmoille pääsi 'pieni' pörähdys. Vieressä kyykännyt neitonen häipyi aika nopeasti paikalta :) .

Kerran seisoskeltiin ja odoteltiin töiden alkua muutaman työkaverin kanssa ja päätinpä päästää siinä sitten ilmoille pienet leijat katsomatta ympärilleni ensin. Prööööööööööööööööööööööööööt ja tietysti juuri silloin takana sattui olemaan nainen.

Ehkä noloin tilanne on kun tyttöystävä ottaa suihin, :blow: , ja juuri kun satsit lentää niin perse alkaa laulamaan :D .

Tuli mieleen ylä-aste ajat.aamun avaus kuului keskusradiosta ja mä ajattelin että jos sitä täräyttäis kunnon aamupierun.no sehän tuli ja kun aamun avaus oli ohi,niin opettaja sano että pakkaa reppus ja lähe käytävään piereskelemään.siihen loppu se ruotsin tunti:lol2:

Kyl kunnon kovien kyykky/mave settien aikana tulee heitettyä leijaa. Se nyt on ihan normaalia. :kippis1: Tää juttu tapahtu ku olin ensitreffeillä yhen muijan kaa...no hommat meni jees putkeen ja pääsin sit heti sen luo yöksikin. No ei siinä sit hommat hoidettiin ja lähin sit vessaan. Tulin takas ja ajattelin mennä sänkyyn mut muija siihen et tuu! Mä ajattelin mitä helvettiä, olipa aika sika ämmä jos mut kotiin passittaa heti panojen jälkeen. Ajattelin et vitut, kotia en lähe ku on niin pitkä matka ja kylmäkin oli. Nostin peittoa sänkyyn mennessäni....vittu, kauhee paskan haju pomahti sieltä naamalle. Ja voitte arvata ku muija veti vaikeeksi ja punaseksi. No, sainpahan jäädä yöksi... :piis:

Originally posted by Pro-Pain
Ehkä noloin tilanne on kun tyttöystävä ottaa suihin, :blow: , ja juuri kun satsit lentää niin perse alkaa laulamaan :D .

Näin kävi mullekin paitsi että oltiin 69.ssä ja homma vasta alussa! Mieletön leija mikä kirveli omiakin silmiä.. Ajattelin että tyttö lopettaa imuttelun siihen tai kuolee tukehtumalla mutta ei, mitä vielä. Neiti hoiti asiansa kunnialla loppuun saakka mistä iso kiitos vielä näin 20 vuoden jälkeenkin.. :haart: :piis:

:urjo:

Intissä tuli vedettyä joku keskiviikko kännit leirillä, To aamuna alkoi sitten rastikoulutus morteille, jossa kokelas minä delegoin vastuuta alaspäin alikessuille ja parantelin jumalattoman pahaa oloani... 6h rastittaminen meni hyvin, ilman oksentelua, kunnes yliluutnantti tuli antamaan palautetta hyvin menneestä koulutuksesta. Siin olin sitte "korpossa" n. metrin päässä yliluutnantista, ku iski sekunnissa laatta-hätä päälle. Oksensin silleen suuhuni, siis oksaa tuli suu täyteen jonka sitte nielasin takaisin, hyi vittu! Ylilude katteli hieman pitkään, onneksi kaveri huomas mun hädän ja veti muka kovan yskä kohtauksen ja mä ehdin sit livahtaa muualle oksentamaan. Jälkeenpäin on hiukan naurattanu...

Treen koskikeskuksen raxin edessä oli ainakin ennen laskunmaksuautomaatti,se oli semmoisessa pienessä kopissa.Olin sielä siskon miehen kanssa maksamassa laskuja,kunnes alko pierettää niin perhanasti.Aattelin etten viitti koppiin päästää,ku tiesin mikä jytky on tulossa.Peruutin sit kopista takaperin pihalle ja päästin sinne kauheen pommin.Sit ihmettelin ku alko kuulumaan mutinaa takaa,niin miksei siinä ollu iso penkki missä istu ainakin 5 eläkeläistä...Kyllähän hävetti ja nauratti niin,et kuset meinas tulla housuun.Kuvitelkaa tilanne niiden istuvien näkökulmasta...äijä peruuttaa perseen metrin päähän rauhassa istuvista vanhuksista ja päästää kauheen leijan :)

Originally posted by Boudari
Näin kävi mullekin paitsi että oltiin 69.ssä ja homma vasta alussa! Mieletön leija mikä kirveli omiakin silmiä.. Ajattelin että tyttö lopettaa imuttelun siihen tai kuolee tukehtumalla mutta ei, mitä vielä. Neiti hoiti asiansa kunnialla loppuun saakka mistä iso kiitos vielä näin 20 vuoden jälkeenkin.. :haart: :piis:

Huh huh mitä läppää:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom