Noloin paikka jossa olet heittänyt leijat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiedz
  • Aloitettu Aloitettu
Joo laitetaan nyt tälläinen threadi kun pierujutut on kuitenkin yleismaailmallisesti hauskimpia juttuja..heh:urjo:

kävi pari päivää sitten.: Olin kaverin luota poistumassa (asuu kerrostalossa)ja odottelin hissiä kolmannen kerroksen rappukäytävässä. No vatsassa alkoi kiertää juuri juomani Gainomaxi......ei voinut mitään kuin päräyttää kunnon turaukset...siis kunnon!no kaikuhan oli tosi hyvä rappukäytävässä.......ja se haju hyi saatana..(pakki ihan sekasin):urjo:
No ei siinä mitään...mutta kun oli juuri tullut naapurin rouva hissiä vastapäätä olevasta asunnosta pihalle niin, etten ollut kuullut..:eek:
No eihän siinä sitten muuta kuin naama punasena rappusia kävelemään...voi helwete kun hävetti.

Tuli taas olo kuin :david:

Laittakaa nyt joku muukin kertomuksia niin ei tarvitse isseksensa hävetä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toivottavasti saa laittaa muitakin hävettäviä juttuja.

Taisi olla aika tarkalleen pari vuotta sitten kun Rainbow Six: Rogue spear oli ajan hittipeli.

Olin juuri tulossa kaupasta kotiin, kun rappukäytävässä päätin sitten sateenvarjo aseena vetää pienet roguet kerrostalon käytävässä.

Sessioni keskeytyi nolosti, kun naapuriasunnosta pelmahti käytävään kaksi hehkeää 18v. tyttöä tirskuen: "Olex kovakin sotilas?"

:hehkulamppu: ja helvetin nopeasti kotiin häpeämään. :D

Originally posted by Dragon

Taisi olla aika tarkalleen pari vuotta sitten kun Rainbow Six: Rogue spear oli ajan hittipeli.

Olin juuri tulossa kaupasta kotiin, kun rappukäytävässä päätin sitten sateenvarjo aseena vetää pienet roguet kerrostalon käytävässä.

Sessioni keskeytyi nolosti, kun naapuriasunnosta pelmahti käytävään kaksi hehkeää 18v. tyttöä tirskuen: "Olex kovakin sotilas?"

En ole yksin...jeah Dragon jeah!!!:thumbs: :thumbs: :worship:
:lol2:

Kerran joku oli spottaamassa kyykkää mulle. Se seiso siinä ihan takana, ja kunnon pyllistyksellä menin pohjaan. Joku neljä toistoa oli menny ja heti, kun rupesin puskemaan ylöspäin, pärähti sellanen vieno tuhnu, jonka kuitenkin saattoi kuulla. Varmistajakaan ei huojahtanut. En lähteny yrittämään enää seuraavaa toistoa ja pistin tangon telineeseen. Mielessä pyöri, että kuulikohan toi äijä. Muistaakseni se äijä sano jotain: "Hyvin hän se tuli, vaikka sieltä pääs vähän ulos välillä..." Mä en osannu sanoo muuta kun: "Heh, niinpä." :jahas:

Originally posted by rintafile
Haha, muistatko kun varmistit kerran mulle Töölö Gymillä prässiä ja piti pitää sellainen luova tauko aina muutaman toiston välein? Eikä ollut edes mitään hiljaisia ja sieviä. Pierin tai en, so not, pääasia että treeni kulkee.

Luennolla:
Olin tylsällä luennolla ja keikuin unen ja valveillaolon välimaastossa. Ajatus harhaili unen puolelle ja paikantaju hämärtyi. Päästin kunnon paparit, heräsin hajuun ja tajusin olevani luennolla!

Junassa:
Tapahtui, kuten yllä. Puoleksi unessa piereksin. Istuintoveria vietiin kohti kahvilavaunua.

Hississä:
Olin keskellä yötä hississä menossa yhdeksänteen kerrokseen. Olin varma ettei kukaan tulisi tuohon aikaan yöstä hissiin ja päästin pahan hengen ulos. Viidennestä kerroksesta hissiin tuli kaunis tytteli, juuri kun tuoksu oli voimakkaimmillaan.

Tapanani on lukea vessassa. Tämä tapa kostautui kun kerran kävin TTY:n pastabaarissa täyttämässä mahani äärimmilleen. Ylensyömisen seurauksena suoleni alkoi ilmoittaa tyhjentymisen merkkejä. Vessaan olisin kerennyt oikein mainiosti, ellen olisi jäänyt etsimään lukemista pöntölle. Sonta vei tuon erän ja pöksyt pyykkiin.

Näitä juttuja mulla riittäis kirjaks asti...

Joskus sitä tosiaan unohtaa olevansa ihmisten ilmoilla, varsinkin tunnilla koulussa se on helppoa kun torkkuu..
On itekin tullu tehtyä meinaan sama, ihan reteesti antaa paukkua vaan kunnes tajuaa missä sitä on :david:

Originally posted by Dragon

Tää on kyl omalla tavallaan noloin tähän mennessä. Eikä niille tytöille voi sanoa mitään, mikä pelastais tilanteen. Mutta tärkeintä on, että pojat on aina poikia:thumbs:

Tapahtui kaupassa n. vuosi sitten.

Hirmuinen protskuleija tulossa. Muistan elävästi että olin lastaamasa tomaatteja pussiin, ajattelin että ihan vähän raotan. Sen tein ja kun käännyin oli takanani nainen kieli pari senttiä ulkona suusta. Sellainen yökkäysilme naamalla.

Ilmeisesti vetäisi just sopivasti koko komeuden henkeensä.

Hiukkasen hävetti...

Originally posted by msj81

Hississä:
Olin keskellä yötä hississä menossa yhdeksänteen kerrokseen. Olin varma ettei kukaan tulisi tuohon aikaan yöstä hissiin ja päästin pahan hengen ulos. Viidennestä kerroksesta hissiin tuli kaunis tytteli, juuri kun tuoksu oli voimakkaimmillaan.

vittu voisin kuolla siihen paikkaan..:(

Originally posted by TheSami
Tapahtui kaupassa n. vuosi sitten.

Hirmuinen protskuleija tulossa. Muistan elävästi että olin lastaamasa tomaatteja pussiin, ajattelin että ihan vähän raotan. Sen tein ja kun käännyin oli takanani nainen kieli pari senttiä ulkona suusta. Sellainen yökkäysilme naamalla.

Ilmeisesti vetäisi just sopivasti koko komeuden henkeensä.

Hiukkasen hävetti...

ei vittu..:lol2:

Salipiereskelyhän on ihan oma taiteenlajina, mutta kaikkein nolommat olen päästänyt tänä kesänä ollessani kesätöissä. Työ oli semmosta yksinpakertamista koneen ääressä huoneessa, jossa aina välillä ravasi inssejä säätämässä. Oli vatsa hieman sekaisin, ja nakkasin saatanallisen hajuiset leijat. Sisään kävelee esimies. Pokka pitää. Tästä viisi minuttia eteenpäin: Uutta farttia kehiin. Esimies kävelee 5 tyypin kanssa sisään pitämään palaveria. Mittän eivät sanoneet, mutta yksi kävi laittamassa ilmastoinnin päälle. So not, pääasia että duuni kulkee.

ei tapahtunu mulle, mutta...
pari vuotta taaksepäin olin työharjoittelussa jossain hotellissa. Oltiin siinä kaverin kanssa hississä, kun pari siivoojaa sattu tulemaan hissiin. No, kaveri sitten päätti päästää muutaman leijan ilmaan, ihan äänen kanssa! Mä repesin saman tien.. Kaveri yritti pidätellä vähän aikaan mutta sitten sekin repes. Hississä haisi paska! Oli kyllä niin nolo tilanne että huh huh... kaveri tuumas lopuksi että " ei ne ehkä haistanu " EIPÄ! :lol2:

Noloin paikka on ehdottomasti tilanne jolloin olin yksin salilla reenailemassa ja kyykkysarjan aikana joku tytteli oli tullut salille. Tiukan sarjan päätteeksi päästin vähintään yhtä tiukan pierun, enkä todellakaan huomannut sitä tytteliä kun se oli hiipinyt tolpan taakse. Neitonen katseli minua sellaisella :david: ilmeellä ja sanoi "toivottavasti tuo ilmastointi pelaa".

No aika nolo tapaus kävi joskus vuosi sitten kun olin vetämässä 85kg:lla ***** eikä kukaan ollut varmistamassa. Joku ~7:s toisto oli jo niin tiukka että pääs oikein kuuluva *prööt*, jonka suunnilleen kaikki salilla kuuli. Kyllä hävetti aika pikkusen...

Menin kesällä käymään kaverin luona, ja kun ketään ei näkynyt pihalla heitin autosta ulos noustessa helvetinmoisen pöräyksen ilmoille :david: . Samassa naapurin muija nousi pensasaidan takaa ylös ja tuijotti hölmistyneenä.. hävettikö?

Oltiin eräällä kalliolla kiipeilemässä ja varmistamassa kaverin kanssa kahta köyttä jota pitkin ihmiset laskivat alas. Noh, kaverini heitti helvetin pahanhajuisen leijan ja kas, samassa 2 hyvännäköistä typyä laskeutuu köysiä pitkin alas. Hajun ollessa pahimmillaan tulivat typyt sopivasti maahan toteamaan että olis pitänyt jäädä tonne ylös :rolleyes:

Aivan, duunissa tehdyt jo unohtunu kokonaan. Mikäs siinä kun luulee olevansa yksin ja meteli on kauhea + kuulosuojaimet ja korvanapit alla mistä poppi paukkuu, päästelee leijoja kokoajan ihan rauhassa kunnes yhtäkkiä joku tulee niskan takaa juttelemaan:)

:offtopic:Lauleskeleminen on myös ihan vakiota.. kerran tuli myös puhuttua hands-freehen ja naureskeltua kaverin kanssa, vilkaisu selän taakse ja hölmistyneitä ilmeitä oli enemmän kuin tarpeeksi siellä. Selitellä en jaksanut.

Olin alottamassa sotilaspenkkisarjaa ja nostin jalat ylös ja samalla, from nowhere, täysin tuntemattomista irtosi oikein kunnollinen paukahdus.. Siinä oli juuri ampumalinjalla yksi sälli huilailemassa.
Ei se muuten harmittanut mutta meinas mennä sarja pilalle, kun pokka oli pettämäisillään useita kertoja setin aikana.

Ei niitten leijojen heittely muuten hävetä juuri ollenkaan.

Joskus heitetään leijoja joskus ei, so not ... pääasia että elämä kulkee :jahas:

Originally posted by Tomi
Haha, muistatko kun varmistit kerran mulle Töölö Gymillä prässiä ja piti pitää sellainen luova tauko aina muutaman toiston välein? Eikä ollut edes mitään hiljaisia ja sieviä. Pierin tai en, so not, pääasia että treeni kulkee.

No muistan! Piti kirjottaa tostakin oikeen yksityiskohtasesti, muuten viittiny, jos oisit loukkantunu tai jotain :) Siinä oli vielä ihmisiä ympärillä! Olin ihan vaikeena, kun piti seistä siinä sun vieressä, kun teit prässiä suolenseinämät hulmuten :)

Kannatti laittaa tämä treedi...aamu alkoi mukavasti ,nauroin puoli tuntia putkeen...:lol2: :thumbs: ...lisää vaan pojjaat.....tai miksi ei tytötkin....heh

Ja Dragon!!!sun juttu on tosiaan noloin tähän mennessä vaikka ei liitykkään topikkiin. Neljäs eteenpäin...ei saa jäädä rappukäytävään makaamaan..!:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom