Nolo tunnustus...sanokaa etten ole ainoa?!

Ikä 28v, ns. miehinen mies, ei aiemmin mielenterveysongelmia.
Ja mikä ongelma vai?

No, olen nyt sit ruvennut "vanhoilla" päivillä kuuntelee himas liian usein jotain Kake Randelinia, Matti ja Teppoa ym. skeidaa...
Mistä tää voi johtua?
Millä tästä pääsee eroon, vai pääseekö? :itku:
Kysyin jo faijalta vinkkejä, mut se vaan totes et hänel on ihan sama ongelma ollut, eikä vieläkään ole lääkettä löytynyt...
Onneks on tää Pakkis et voi tunnustaa näin traagisia asioita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla oli vielä muutama vuosi sitten täysi nollatoleranssi kaikelle muulle paitsi "heville".

np: Leevi and the Leavings - Kyykyssä

Tuo kuulostaa jo aika vakavalta. Oonkin aina miettinyt, että missä vaiheessa ihmiset (hyvällä musiikkimaulla varustetut siis) hairahtuvat tuohon iskelmämusiikin suohon. Onhan niitä hyviäkin biisejä olemassa mutta suurin osa aikamoista tuubaa.

No mulla vähän samanlainen juttu, no ei musiikin kanssa mutta viehtymysten. Katoin just sen.... leffan missä Jamie Lee Curtis on se jumppanainen.. oli aika fidun hottia tavaraa toi kasarijumppa. Aika kiihokematskua.

Itsellä ikää 30v ja enimmäkseen hevipainotteista musiikkia hyllyssä, mutta kotimaisista pitkän linjan artisteista olen kuunnellut Juicea 80-luvulta asti. Livenä en ole nähnyt.

Edit:
JoAT sanoi:
Mäkin oon nähny Kaken livenä.
Elääkö se vielä??

kyllähän täälläkin tuon hopin ja muun amisjumpan lisäksi kuunnellaan iskelmää. täytyyhän sitä välillä "herkistellä" nytkin jostain ihmeensyystä on Laura Voutilaisen kesäsade kovassa soitossa. nytkin olimme futisjoukkueen kanssa turnauksessa, bussimatka pyöri siinä 5 tunnin hujakoilla. ja tietysti kun väsytti niin myöskin porukkaa laulatti niin pirusti. joukkueessa on vannoutuneita hoppi,trance ja hevi faneja, mutta silti kaikki lauloivat yhtäkkiä radion mukana Finlandersin Oikeesti biisiä.... aivan kuin olisi aikaisemmin kuunneltu ahkerasti :D

ei mitään mattia ja teppoa.. mutta sitäkin enemmän..

kuin varkain sydämeni veit.. el viva espanjaaa!
nyt kaiku rauhaa anan ei.. el viva espanjaa!
Tuon kaiken silmissäni nään.. el viva espanjaa!
ja kerran sinne lämpimään, mä ainaiseksi jään..

Mä en kyllä pysty tunnustamaan. Rokki se on mikä mulla raikaa :D. Äxä oli hommissa noissa humppapiireissä ja sain kyllä kuunnella tahtomatta aivan tarpeeksi tuota roskaa.

Kyllä mulla vaihtuu radiokanava aika nopeasti, jos kaduilla tulee

Millä tästä pääsee eroon, vai pääseekö? :itku:
Kyllä se taitaa tämän herran fanitus valitettavasti odottaa tien päässä...
0018174834.jpg

:D

Sama homma alkoi itsellä juuri samoissa vuosissa. Sävelradio on useimmin kuunneltu kanava, tosin edelleen olen lähes kaikkiruokainen musan suhteen, mutta kyllä tuo Iskelmä rupeaa vaan kiinnostamaan enemmän :rolleyes:

Mut iskelmien tahdissa voi tanssia naisten kanssa, no voihan sitä muidenkin tahtien muta siinä pääsee aina lähelle ja voi jutella jne.. kyllä ne tanssit on silti kova juttu vaikka niitä vielä .. viikko sitten dissasinkin :)

irina, indica, anna erikson viimeisimmät levyhankinnat. Ja tosi hyvin uppoaa myös leevi ja eput, parhaimmat suomalaiset bändit ja huippu sävellyksiä. Ei saa unohtaa Käytänhousuja projektiakaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom