Nolifetä juhannus täällä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piidu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon töissä sekä perjantaina että lauantaina aamuvuorossa nokialla, joten aika hiljaseksi voi jäädä juhannuksen vietto tänä vuonna. Vois ehkäpä alottaa pelaan uudestaa mgs 4:sta, kattella pari leffaa, tai vaa notkua täällä. Hieno juhannus :D noh tuleepahan ainaski rahaa sentää.

Töitä koko juhannus, vieläpä yövuoroja. Ei haittaa tosin yhtään, kun kaveritkin ovat vähän ympäri Suomea lähteneet niin ei mitään yhteisiä pippaloita olisi saanut järjestettyä.

Huomenna vielä duuniin. City-jussi luvassa kun ei jaksa tänä vuonna minnekään lähteä ajelemaan. Kaivariin ehkä pussikaljalle jos kelit sallii. Sali on onneksi 24h auki.

ainoa ongelma kun satun olemaan hieman "rauhallisempaa" tyyppiä, eli vietän tämänkin juhannuksen kotona koneen vierellä, niin pukkaa tulemaan niitä kavereita jotka kyselevät kuskiksi, kun juovat ittensä pihalle...taidan heittää puhelimen jo ajoissa syrjään.

edit: jaa mutta perskele..Kroatia-Turkki töllöstä, eli mihinkään ei liikuta :D

Onkos tänään kauppakeskukset vielä auki?

Jeesjees. Pakkohan tuo jussi on tänäkin vuona nolifettää. Tänään ja huomenna salille ja sitten tänne:D Jos on hyvät kelit, niin voihan sitä olla pihallakin.

Näyttäis vähän siltä että vesilinjan valinneelle ei löydy muuta "kivaa" kuin kännikuskin nakki, ei ihan hirveesti kiinnosta.. eli itelläkin taitaa nolifettelyksi mennä, illalla kyljykset naamaan ja puhelin kiinni -> rauha turvattu loppuillaksi.

Mun jussit on aina olleet yhtä hyviä ku jeesuksen pääsiäinen ja sama perinne näemmä jatkuu tänäkin vuonna.

Jaa sullakin. Tää on ny 7 vuosi ku juhannuksen kirous vainoaa mua.
Aina menee kaikki suunnitelmat jostaki syystä aivan päin helvettiä, eikä mistään tuu mitään.
Itseasias mul alkaa "se" tunne jo pari kolme päivää ennen juhannusta. Epäusko valtaa, tunne valtaa aivot et kyl vielä ehtii jotain tapahtua ja städäm, taas taikasauva heilaihtaa jossain ja mun juhannus menee vituiksi. Vettä sataa ja mökit peruuntuu, joku avainhenkilö sairastuu, rahat menee hukkaan, autot hajoaa, jalka leikataan...

Ollut rankka työputki päällä ja nyt pitkään aikaan 3 vapaapäivää. Joten treeniä, hyvää ruokaa, jalkapallon töllötystä ja pakkista. Siinä meikäläisen juhannus tänä vuonna. Muuta ei tarvitse. No okei, johonkin väliin ehkä joku nainen. :)

Kävin koiran kanssa lenkillä ja sen jälkeen kaupassa. Nyt paistuu wokvihannekset ja paistijauhari. Illalla kaverin luo grillaamaan. Ei viinaa. Mahtavaa! :)

Täällähän sitä kotona istutaan. Enkä ostanu edes yhtään olutta. Vituttaa ku sali on kiinni tänään ja huomenna. Täytynee keksiä jotain muuta. Vettäkin sataa ja akka nuilottaa. Ei oo helppoo.

Ahhaa. Frendin työvuoro peruuntui kehnon sään takia. Kivat sille mut hyvät mulle, kun siitä sai baariseuraa :D Ehkä täyshajoomisjuhannus on just ja just pelastettu.

töissä nakotan viiteen asti..sit tod näk känniääliöiden kuskaamista ja parit hippalot käyn katsastamassa..hyvissä ajoin ennen puolta yötä suoritan taktisen irtaantumisen ja luikahdan naisiin, harrastan seksiä ja alan nukkumaan jotta saan itseni ylös 08:00 alkavaan työvuoroon..jea ;)!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom