Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toimiiko tuo samalla
lailla joka vehkeessä? Siis tarkennus käsin ja suljinajan säätö sunmuut..?
Pirun hyviä kuviahan noi mikan postaamat on. Tälläinen maallikko ei edes erota, onko järkkäri vai puhelinkuvia.
puupekka sanoi:Kyllä ainakin omassa nuo kaikki toimivat.
820 tippui sängystä laminaatille ja näyttö säröille. Onko nämä oikeasti näin paskoja kestävyydeltään? Ja tietty just tuo back-painike ei toimi, mutta vitun tärkeä bing-painike toimii. :face:
Se on ihan tuurista kiinni noitten näyttöjen kanssa. Välillä hajoaa tosiaan ihan mistä vain, välillä saa paiskoa seinille eikä tule mitään.
Hyvä minä :face: Juuri huomasin kun innoissani virittelin 2010 toimimaan, että eihän toi saatanan sim kortti tuonne sovi. Leikkelykään ei nyt onnistu kun puhelin välttämätön seuraavan viikon verran, ei uskalla ottaa riskiä. Voe perkele.
Mul meni Lumia 920 näyttö ihan säröille kun kännissä ilmeisesti pudottanut, sitä vitutusta aamulla.
Utelin vähän korjaajilta korjauksen hintaa, 250 euroa, mielummin tilaan eBaysta näytön ja työkalut ja korjaan ite niin pääsee alta viidenkympin.
T5 ja T9 jos en ihan väärin muista. Ite pudottelin myös oman 820 Lumiani jokunen viikko sitten. Tosin minulla meni näyttölasin lisäksi myös lcd, joten meni jonkin verran motivaatio korjailuun. 170-200e hintahaarukassa olisi remontti suurinpiirtein Suomessa töineen, ebayssa osat noin satasen tässä tapauksessa. On kuulemma hajoillut älyttömästi noita näyttöjä juurikin 820 mallista. Eipä tuo tietysti ihmekään kun aika pienet reunukset siihen ympärille jää. Itse isku oli minullakin todella kova, kun putosi tässä koneella istuessa housujen taskusta laminaatille ja kaikki meni paskaksi.Tämä. 820:n näyttökin taitaa olla vain kolmenkympin pintaan, ja vaihto on erittäin helppoa. Tarvitsee Tx5 ja Tx6 molemmat muistaakseni.
Pikkuhiljaa pidemmän käytön aikana löytyy aina jotain suuria ja vähemmän suuria puutteita jotka muista käyttiksistä löytyy. Usein tulee vastaan jotain itsestäänselvänä pidettyjä asioita joita ei sitten WP:stä löydykkään.Nyt on tullut tuota 1020 Lumiaa käytettyä sen viikon verran, enkä oikein tajua mistä tämä WP viha aina välillä kumpuaa. En oikein löydä tuosta mitään vikaa, käyttis vaatii pientä totuttelua mutta on mielestäni erittäin sulava eikä töki yhtään. Sovelluksistakin on löytynyt kaikki mitä itse tarvitsen.
Mielummin tätä käytän kun iPhonea tai androidia.
Tämä. 820:n näyttökin taitaa olla vain kolmenkympin pintaan, ja vaihto on erittäin helppoa. Tarvitsee Tx5 ja Tx6 molemmat muistaakseni.