Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nokia järjestää Lontoossa heinäkuun 11. "Zoom reinvented" tapahtuman - ei liene kovin vaikea arvata, mistä siellä kerrotaan. Toivottavasti tulee 808:n omistajille riittävän hyvä syy vaihtaa Nokialaiseen.
Nyt näkyi olevan Tapatalk tarjolla. Ihan vielä ei ole käyttökommentteja, vaikka pitihän tuo ladata kumminkin, että pääsee Pakkista näprään
Mitäs luulisit:DNo voi nyt perse. Näyttävästi olin unohtanu perua ton Xbox Music Passin ja oon nyt tyytyväisenä maksellu sitä puol vuotta :D Pitäs vissiin syynätä verkkopankkia vähän tarkemmin joskus... Onkohan mulla mitään mahiksia saada rahoja takasin?
2.99€ Tarvii hetki tuumailla ennenkuin lataa, kerro miten pelaa.
No voi nyt perse. Näyttävästi olin unohtanu perua ton Xbox Music Passin ja oon nyt tyytyväisenä maksellu sitä puol vuotta :D
Onhan se. Tai siis oli, eihän nyky-Nokialla ole tuon laitteen kanssa paljoa tekemistä. Kun tuo menee kohta itse kullakin vaihtoon, lienee 90%:lla senkin käyttäjistä jonkun muun merkkinen laite taskussa seuraavana. Itse meinasin vaihtaa tuon iPhoneen, ellei EOS:ssa ole vielä merkittävästi parempi kamera kuin mitä 808:ssa on (esim. OIS & BSI lisätty + optiikkaa kehitetty entisestään). Tai siis ottaa iPhonen tuohon rinnalle.Eikö 808 ole nokialainen?
Osaakos joku neuvoa tässä: mulla on lumia 820 ja muisti on täyttynyt.. kun tsekkaan noi muistitiedot, niin sanoo että kansio "muut" vie 4,4gt. Mitä toi kansio sisältää ja miten sen saa siivottua? Sovellukset, järjestelmä, kuvat yms on erikseen eli noi ei liity tohon kansioon.
Onhan se. Tai siis oli, eihän nyky-Nokialla ole tuon laitteen kanssa paljoa tekemistä. Kun tuo menee kohta itse kullakin vaihtoon, lienee 90%:lla senkin käyttäjistä jonkun muun merkkinen laite taskussa seuraavana. Itse meinasin vaihtaa tuon iPhoneen, ellei EOS:ssa ole vielä merkittävästi parempi kamera kuin mitä 808:ssa on (esim. OIS & BSI lisätty + optiikkaa kehitetty entisestään). Tai siis ottaa iPhonen tuohon rinnalle.
Tyttärelle tuollaisen 720 hommasin keltaisena ja on kanssa tykännyt ja tuota akunkestoa on kanssa kehunut, kun vanha Lumian 800 oli joka päivä laturissa.Onko muilla tätä Nokia Lumia 720:a? Ite oon tykännyt kovin, akkukesto on pitkä ja puhelimen muoto on ihanan ohut. Tänään tippui ekan kerran ja vieläpä kivilattialle näyttö edellä, mutta eipä tapahtunut yhtään mitään kännykälle eikä näytölle. Gorillalasinhan pitäisi olla aika kestävää ja välillä oon miettinyt näyttökalvoa, mutta oisko se periaatteessa "turha"? Vieköhän se kosketusherkkyyttä näytöltä?
Pakkikselle jos yrittää kirjoittaa niin se ei anna aina tehdä sitä vaan vetäisee kirjoituskohdan pois ennen kuin ehtii mitään painaa, missä lie vika? Tuon bugituksen ku sais pois niin ois täydellistä...
Ootko miettinyt lisätä muistia muistikortilla? Kävin ite heti hakemassa muistikortin liikkeestä, vaikka en usko et mitään ylimääräistä tilaa hirveästi tarvitsisin.
Aika buginen kikkarehan tuo vielä toistaiseksi on.2.99€ Tarvii hetki tuumailla ennenkuin lataa, kerro miten pelaa.
Tuota hintaa kanssa ihmettelen, että nyt pystytään myymään jo jopa 135€:wtf:Onko porukka perehtynyt paremman tuohon uuteen "halpaan" lumia 520. Mikä siitä tekee niin paljon halvemman kuin muut uutuus puhelimet, onko vain myyntikikka vai onko siinä jotain huonompaa? Luin ainakin että MicroSD paikka on ja wp8 näyttäisi tulevan. Kummiskin miettii että Lumia 800 on vanha 7.8 järjestelmä. Kumpihan tulee olemaan parempi. Pitäisiköhän tuollainen ostaa kokeilunvuoksi kuhan markkinoille tulee.
Pakkikselle jos yrittää kirjoittaa niin se ei anna aina tehdä sitä vaan vetäisee kirjoituskohdan pois ennen kuin ehtii mitään painaa, missä lie vika? Tuon bugituksen ku sais pois niin ois täydellistä...
Opin just uuden kikan. Tähän onkin integroitu käyttikseen tohon "suurennos/bing" nappiin kääntäjän lisäksi musiikintunnistusohjelma. Hyvin toimii. Kuuluu vaan joku biisi esim. radiosta, sit vaan painatte "bing" nappia, ja siitä sitä nuotin kuvaa niin jo löytyy biisin nimi, ilman mitään erillistä softaa. Onko tässä jotain muita "pikkukikkoja", joita on voinu missata?
sanotaan että julkaisupäivää ja hintaa ei ole vielä määritetty.
Tämä oli itsellekin uusi ominaisuus, eli löytyy (luurissa ei ole mitään musiikintunnistus-appsia) Testattu ns. hiteillä ja sitten vähemmän tunnetuilla sekä eri remixeillä, aika hyvin tunnistaa, ainakin biisin keskeltäTuo tuli ilmeisesti Shazamin päivityksessä. Joku jolla ei ole Shazamia voisi kommentoida näkyykö haussa nuotinkuvaa.
Tuota hintaa kanssa ihmettelen, että nyt pystytään myymään jo jopa 135€:wtf:
8gt vakiona ja Microsd paikka tosiaan löytyy(64g astin)
Kyllä tuohon rahaan 4" näytöllä ei taida löytyä vastaavaa?
Tervetuloa kulutusyhteiskuntaan!Kyllähän tässä kieltämättä näin 920 omistajana...