Nokian Windows Phone puhelimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sampan yliterävöitys näytti tuovan artefaktaa melkein joka toiseen kuvaan, tosin tavan käyttäjälle tällä ei ehkä ole merkitystä.

Tuossa taas jotain kamera vertailua 920 vs SG4
http://www.technobuffalo.com/2013/04/25/samsung-galaxy-s4-vs-nokia-lumia-920-camera-comparison/
Kyllä tuossa SG4 on pätevä kamera,
Hämärässä tosin on hieman heikompi, kuin 920:jahas:

On kyllä vaikea välillä paremmuudesta sanoa mitään näiden testikuvien perusteella. Sanoisin, että ulkokuvissa tuon testin perusteella SGS4 on parempi ja huonon valon sisäkuvissa 920. Yllättävän pieniä eroja monissa kuvissa. Joku pätevä ja oikeasti osaava valokuvaaja voisi joskus tehdä kunnon testit eri puhelimilla, mutta varmaan siltikin spekuloitavaa jäisi :hyvä:

- - - Updated - - -

Pliis, tunge nämä sun linkkis muualle niin pysyy edes tämä ketju siistinä.

No niin, siirtykääpäs toiselle hiekkalaatikolle. Tänne saa toki yhä postittaa linkkejä Nokiaan liittyen, mutta ei tarvitse sitä vääntöä täällä käydä, kun sille on ihan oma paikkansa.

Google veti näköjään uuden virallisen YouTube-sovelluksen pois kaupasta, koska se rikkoi kehitysehtoja.

Tietääkö kukaan mitään virallisista Dropbox- tai Instagram-sovelluksista WP8:lle?

Koko Pakkikselta kun ei löytynyt erikseen windows-phone ketjua, enkä tuonne yleiseen älypuhelin-ketjuun viitti mennä Japin paskanjauhantaa kuuntelemaan, niin kysytääs täällä:

Onkos kellään kokemuksia Samsung Ativ S:stä?

Jossain lehdessä mainostettiin huomenna tuota kapulaa yli 100e alennuksella jonain superhypertarjouksena ja kun vähän on lukenut tietoja niin vaikuttaa ainakin ihan näppärältä.

Koko Pakkikselta kun ei löytynyt erikseen windows-phone ketjua, enkä tuonne yleiseen älypuhelin-ketjuun viitti mennä Japin paskanjauhantaa kuuntelemaan, niin kysytääs täällä:

Onkos kellään kokemuksia Samsung Ativ S:stä?

Jossain lehdessä mainostettiin huomenna tuota kapulaa yli 100e alennuksella jonain superhypertarjouksena ja kun vähän on lukenut tietoja niin vaikuttaa ainakin ihan näppärältä.

Veli omistaa kyseisen laitteen ja ei ole muutakuin ylistänyt. Helvetin nopea ja akkukin hyvä.

Eikös tätä ketjua voisi muuttaa ihan kokonaan Windows Phone puhelimia koskevaksi, eikä vain Nokiaa? Kun ei nyt sen takia jaksaisi uuttakaan avata.

No mutta asiaan, nyt on muutaman päivän ajan löytynyt Samsung Ativ S taskusta ja olen kyllä helvetin tyytyväinen ollut pääosin puhelimeen ja Windows 8 käyttikseen. Lähinnä ärsyttävänä ongelmana on se, että vaikka minulla on lukitusnäytön asetuksissa ja FB:n asetuksissa, että näytä lukitusnäytössä jos olen saanut viestin/kommentin yms, niin nuo ei näy ollenkaa. Mitäköhän pitäisi tehdä? Ja kuuluuko FB tilen olla ns. live-tiili, että siinäkin näkyisi jo jonkinlainen ilmoitus jos minulle on jotain sanottu?

Ja ei toimi siis perus fb-sovelluksella eikä tällä uudella Beta-versiolla.

Lumioissa siitä Minä-tiilestä saa laitettua online-keskustelun päälle ja sitten yksityisviestit tulee samaan valikkoon kuin tekstiviestit ja niistä ilmotetaan myös lukitusnäytössä.

Osaakos joku neuvoa tässä: mulla on lumia 820 ja muisti on täyttynyt.. kun tsekkaan noi muistitiedot, niin sanoo että kansio "muut" vie 4,4gt. Mitä toi kansio sisältää ja miten sen saa siivottua? Sovellukset, järjestelmä, kuvat yms on erikseen eli noi ei liity tohon kansioon.

Osaakos joku neuvoa tässä: mulla on lumia 820 ja muisti on täyttynyt.. kun tsekkaan noi muistitiedot, niin sanoo että kansio "muut" vie 4,4gt. Mitä toi kansio sisältää ja miten sen saa siivottua? Sovellukset, järjestelmä, kuvat yms on erikseen eli noi ei liity tohon kansioon.

Sisältää cachetettuja tiedostoja. Pitäisi tyhjentyä automaattisesti kun puhelin alkaa täyttyä. Voi tyhjentää myös käsin asetukset -> tallennustilan tiedot -> sivuswipe -> väliaikaistiedostot poista

Tallennustilan tiedot | WPuhelin

Nokia järjestää Lontoossa heinäkuun 11. "Zoom reinvented" tapahtuman - ei liene kovin vaikea arvata, mistä siellä kerrotaan. Toivottavasti tulee 808:n omistajille riittävän hyvä syy vaihtaa Nokialaiseen.

Sisältää cachetettuja tiedostoja. Pitäisi tyhjentyä automaattisesti kun puhelin alkaa täyttyä. Voi tyhjentää myös käsin asetukset -> tallennustilan tiedot -> sivuswipe -> väliaikaistiedostot poista

Tallennustilan tiedot | WPuhelin

Ei poistanut yhtään, vaikka lukee että väliaikaistiedostoissa olisi 277mt tavaraa :o Kokeilin myös Shrink Storage- ohjelmaa jolla sain huimat 18mt lisää tilaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom