Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saas nähdä missä vaiheessa tuo Lumia 900 iskee pohjolan markkinoille, se voisi olla sellainen "seuraava luuri". Nyt alkaa olla mielenkiinto loppu tuon galaxyn androidin kanssa vääntämiseen. Itse en ole mikään super hyper tehokäyttäjä, mutta silti laite on paikoin niin pahuksen jäinen. Uusimmat softat on toki sisällä, mutta kun ei niin ei ja etenkin Facebook -sovellus osaa nykyisin olla todella kökkö. Tuntuu siltä, ettei "vanhan" galaxyn prossuteho enää riitä tuohon..?
Joka tapauksessa, tuollainen Lumian kaltainen "valmis" kokoonpano houkuttaa enemmän kuin tällainen tilkkutäkki ja mäkkisektorille en ole näillä näkymin menossa.
Onko mitään tietoa kuinka pian Nokia aikoo julkaista Lumian jälkeen uuden windows phonen? Alkanut vähän kiinnostaa nuo Nokian windows phonet, mutta ei niistä hirveästi tietoa ole kun viime ajat on mennyt pitkälti iPhone-lasit silmillä.
asiallinen video Lumian julkaisusta
Saas nähdä missä vaiheessa tuo Lumia 900 iskee pohjolan markkinoille, se voisi olla sellainen "seuraava luuri". Nyt alkaa olla mielenkiinto loppu tuon galaxyn androidin kanssa vääntämiseen. Itse en ole mikään super hyper tehokäyttäjä, mutta silti laite on paikoin niin pahuksen jäinen. Uusimmat softat on toki sisällä, mutta kun ei niin ei ja etenkin Facebook -sovellus osaa nykyisin olla todella kökkö. Tuntuu siltä, ettei "vanhan" galaxyn prossuteho enää riitä tuohon..?
Joka tapauksessa, tuollainen Lumian kaltainen "valmis" kokoonpano houkuttaa enemmän kuin tällainen tilkkutäkki ja mäkkisektorille en ole näillä näkymin menossa.
... eli kun Lumioita on nyt myynnissä kaksi ja julkaistu kolme, niin tuotekehitys pitäisi lopettaa tähän???
On tuo 800 kyllä hieno luuri vaikka murtazin ei siitä tykkäkään. Ainakin perusnepa häviää joka suhteessa. Tuossa kun tein vertailua niin jopa kosketustoiminnat sujuivat noksulla jouheammin. Ja kyllähän tuota kourassa mielummin pitelee kuin jeesushalkoa. Itse myös diggailen suuresti 7 alustasta, noksun näyttöteknologialla palikat todella elävät mustalla pohjalla.
Tekisi kyllä kovasti mieli ostaa 800 vaikka tuolla stokkan 439e diilin luurina. Liekö noita halvemmalla missään?
Yks kaveri ajatteli kans kääntää kelkkansa ja siirtyä takaisin Nokialaisiin, vaikka vajaa pari vuotta sitten vannoi, ettei koskekaan enää ikiä Nokian paskoihin. No, silloin ne olikin kaikki symbianeita. Oli käynyt räpläämässä 800:sta ja tykkäsi.Nopean näppäilyn perusteella tuo 800 on kyl aika pätevän olonen laitos kesällä tuli tehtyä yks suurimmista virheistä kun siirryin perus sympparista androidiin ja nyt on mielessä et joko uus lumia tai sit omppupuhelin android-palapelin tilalle. Lumiassa olis hienona ominaisuutena tuo mukana tuleva navigointi, jota ei oo edelleenkään saatu androidiin.
Kävin kyllä minäkin nopeasti koittamassa, kun Elisa shopin ohi kävelin, mutta ei mua niin kamalasti sytyttänyt. Olihan se ihan hyvän näköinen ja sulava käytettävyydeltään ja näyttö vaikutti aika tarkalta. Koitin siinä katsella onko siinä kaikki asetukset kuin perus Nokialaisessa miljoonan askeleen takana, mutta en siinä parissa minuutissa päässyt oikein selvyyteen.
Toisaalta taas en tykännyt yhtään sen pelkistetystä käyttöliittymästä. Joidenkin mielestä se voi olla selkeä, mun mielestä helvetin tylsä ja suorastaan ruma. En sitten tiedä voiko sitä muuttaa. Ei noin lyhyellä räpellyksellä voi sanoa oikein mitään syvällisempää, mutta ajattelin silti itse pysyä Androidissa. Nää on kuin mulle tehty.
Mikä tämä Nokian navigoinnin tilanne muuten on nykyään? Ennenhän siinä oli sitä harhaanjohtavaa mainontaa, kun mainostettiin, että on ilmainen navigointi. Mulla oli joskus joku kosketusnäytöllinen paskanokia, josta koitin sitä navigointia kaivaa esiin. Siellä oli ovelasti taas miljoonan valikon takana, että reittiohjaus on maksullinen lisäpalvelu. Ilmainen my ass.
Pikkaisen meinaa mennä hermot tuohon Lumia 800 kun ei saa siirrettyä N8 puhelimesta tietoja bluetoothilla ja Zune ohjelmalla on jokseenkin hankala käyttöinen sekä sekava...
Kaipa tässä vielä jokusen hetken jaksaa sitä räplätä ennenkuin menee puhelin lopullisesti vaihtoon...