Akkukestosta olen aikaisemminkin sanonut. iPhone on sellainen laite, että sitä tulee räplättyä kokoajan, huomattavasti enemmän kuin mitään muuta luuria. Siinä voi soida koko päivän biisit, selataan emailia ja nettiä. Sun pitäisi verrata vastaavaan käyttöön muussa luurissa, vaikka niissä ei ole edes samalta planeetalta vastaavat ominaisuudet. Nokialla soitat pari kertaa ja lähetät pari textaria, johan kestää. Jätäppä se iPhone taskuun ja katso kauan kestää.
Joo ja ei,
akun kesto tunteinahan on jonkinlainen verranto akun koosta (E71 kai 1500mAh), käyttökulutuksesta johon voi vaikuttaa (pakettidata, mailit, webin selaus, musan kuuntelu) ja käyttökulutuksesta johon ei voi vaikuttaa (esim näytön sähkönkulutus),
käytän E71'stä ihan todella paljon, koko ajan duunissa, tuntikausien puhelinkonffia, räplään webiselainta bussipysäkeillä, automaattista BT-kalenterisynkkaa, viestittelyä telkkaa katsoessa, GPS'llä tallennan pyörälenkkien reittejä, otan kuvia jnejne -- ja akku kestää tuon käytön, eli olen tyytyväinen, illalla jos ei muista lataukseen laittaa on laite vielä käytettävissä n. seuraavan aamupäivän.
iPhonea olen vissiin pitänyt kaksi kertaa kädessä, joten en osaa sanoa, mutta kuten sanottu, saisihan se akku kestää, jotta niitä kieltämättä hyviä featureita voi käyttää.
e: tottahan Mike puhui, jos E71'stä ei käytä, akku kestäisi varmaan viikon-puolitoista. Mutta käyttöä vartenhan nämä on hankittu.