Nokian vastine iPhonelle, episodi 2: N97:n kosto!

Onks tos toi gps sellanen höskä niinku jossain tomtomis ettei dataa mee? ja minkäverran maksaa ja laatu? ittee vituttaa datan kulutus niin en käytä gps
Veikkaisin että tuossakin on a-gps. Kyllähän tuon assistin saa pois päältä mutta sit tosissaan kestää saada lukitus kohdilleen. Eli on mahdollista käyttää ilman tiedonsiirtoa mutta sit on hankaluuksia saada omaa sijaintiaan selville (ja se kestää...) ellei ole ihanneolosuhteet.

Maps loaderilla voi ladata kotikoneella kartat joten sen jälkeen (ja a-gps pois päältä) toimii "kuin tomtom" eli ilman tiedonsiirtovaatimuksia. Toisaalta ovi maps 3.0 tahtoo synkata omat placemarkit jne joka on imo hiton kätevää jos esim päivität puhelimen firmiksen ja päivitys tyhjää kaikki placemarkit niin maps 3 alle ja ekalla käynnistyksellä antaa tunnarit ja odottaa että ohjelma synkkaa paikat takaisin puhelimeen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
N97ssa on ollut isoja ongelmia GPS:n kanssa. Matkapuhelinfoorumin käyttökokemusketjusta voi lueskella lisää. Ilmeisesti softaprobleema eli korjaantunee uudella firmiksellä, mutta jos navikäyttöön on hankkimassa puhelinta niin varmaan hermot säästyisivät jos odottaa Noksun korjaavan tuon ensin.

Kunhan tuossa eräänä iltana yritin hiillostaa nokia faneja "pienissä" =) Puolet asiaa ja puolet meni liioitteluksi.
Kai minä tuossa lähinnä ajoin takaa asiaa, että ainakin tällä hetkellä apple on edellä nokiaa älyluurissa ja appstore vs. ovi, mutta nokian "mahdilla" on mahdollisuus varmaan mihin tahansa, mutta vaatii aika paljon muutoksia monissa asioissa.

Kunhan tuossa eräänä iltana yritin hiillostaa nokia faneja "pienissä" =) Puolet asiaa ja puolet meni liioitteluksi.
Kai minä tuossa lähinnä ajoin takaa asiaa, että ainakin tällä hetkellä apple on edellä nokiaa älyluurissa ja appstore vs. ovi, mutta nokian "mahdilla" on mahdollisuus varmaan mihin tahansa, mutta vaatii aika paljon muutoksia monissa asioissa.

Hiillostusta tuolla Apple-ketjussa ei ole aina pidetty suotavana :hyvä:

Ovi Store on toki sisällössä jäljessä Applen kauppaa, mutta ei se noin kauppa-alustana mielestäni jäljessä ole. Erittäin toimiva ja yksinkertainen.

Ovi Store on toki sisällössä jäljessä Applen kauppaa, mutta ei se noin kauppa-alustana mielestäni jäljessä ole. Erittäin toimiva ja yksinkertainen.

Suurin syyhän tuohon lienee se että siellä oli jokin ihan järjetön tarkistusmaksu että sen softan saa sinne kauppaan myyntiin joka karkottaa kaikki pienemmät tekijät pois?

Suurin syyhän tuohon lienee se että siellä oli jokin ihan järjetön tarkistusmaksu että sen softan saa sinne kauppaan myyntiin joka karkottaa kaikki pienemmät tekijät pois?

Olisi kyllä hauska tietää hintoja.
Viime aikoina softaa on kyllä tullut huomattavasti lisää tuonne, toivottavasti tulee jatkossakin.

Hiillostaminen on aina hyvästä... :D

Ovi on todella vielä jäljessä, mutta tulevaisuudesta on mahdoton sanoa paljonkaan...

Hiillostaminen on aina hyvästä... :D

Ovi on todella vielä jäljessä, mutta tulevaisuudesta on mahdoton sanoa paljonkaan...
Ööh siis ovi store on jäljessä tarkoittanet? (ja musakappa)

Mutta käyhän www.ovi.com ja kato löytyykö jotain sellaista jossa apple on vuosisadan jäljessä (vinkki: iluurin softakaupan ehdoissa kielletään vastaavien softien koodaaminen)

Osaisko joku lonkalta kertoa että mitä videoformaatteja N97 toistaa? Näkyykö esim .AVI vai joutuuko ne muuttaa johonkin 3gp muotoon?

Osaisko joku lonkalta kertoa että mitä videoformaatteja N97 toistaa? Näkyykö esim .AVI vai joutuuko ne muuttaa johonkin 3gp muotoon?

mp4 muotoon olen kääntänyt olennaiset simpsons jaksot.. :D

divxpleijeristä ei ilmeisesti vielä ole S60 5th ed yhteensopivaa versiota..? realplayerihan n97ssa on vakiona

mp4 muotoon olen kääntänyt olennaiset simpsons jaksot.. :D

divxpleijeristä ei ilmeisesti vielä ole S60 5th ed yhteensopivaa versiota..? realplayerihan n97ssa on vakiona

South Parkkeja ajattelin kans tuijotella.. :D
Onkohan olemassa mitään convertteriohjelmaa millä sais tekstityksen jäämään samalla siihen uuteen fileen? Mä oon aika alottelija näissä tietokoneasioissa.. :nolo:

Jaaha, löysinkin jo ohjelman afterdawnista.. jee jee :rock:

onko kukaan saanu SmartMoviessa toimimaan subtitlesei?? ei näy mitenkään mulla, ei edes vaikka sillä mukana tulleella convertterilla tekee uuden tiedoston ja pakkaa siihen subit mukaan. harmittaa :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom