Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En nyt ihan ymmärrä tätä sikailunillitystä. Nokia ei ole sen kummempi pörssinoteerattu firma kuin mikään muukaan tässä suhteessa. Osakeyhtiölain mukaan yrityksen tehtävä on luoda lisäarvoa omistajilleen...
Tottakai saat haukkua Nokiaa vaikka joka postauksessa, keep up the good work. KL:n osakepalstalla on kaltaisiasi ainakin kymmeniä, ellei satoja. Tässä oli nyt kysymys siitä, miksi suomalainen lehdistö ja suomalaiset haukkuvat ko. firman joka käänteessä pystyyn. Onko sinulla tähän jokin järkisyy?Siteeraat archimedesta kuin olisit todistanut jonkun perimmäisen totuuden? :lol2: Kaksinaismoralismia parhaimmillaan, minä en saisi kommentoida Nokiaa mutta et näe siinä mitään pahaa että applea haukutaan joka suunnasta.
Nämä halvemmat optiot ovat C6 ja C7 näin aluksi. Samat prosessorit, graffakiihdyttimet jne. N8 jatkaa N82, N86 polkua eli on laite, jossa on laitettu kännykkään niin hyvä kamera kuin mitä tämänkokoiseen laitteeseen Nokia pystyy tunkemaan. Rautakustannusero iPhone 4:n kameraan on merkittävä ja lisäksi palikka on aika iso eli laitteen selkäpuolella on tuo muhkura.Miten tämä liittyy N8, ei mitenkään. Suurin yllätys N8 oli minulle se että jää vain about 100 euron päähän i4:sta johon sitä kuitenkin verrataan, halusi Nokia tai ei. Mielestäni olisi pitänyt tehdä joko selvästi halvempi laite (tyyliin melkein puoleen hintaan).
Tottakai saat haukkua Nokiaa vaikka joka postauksessa, keep up the good work. KL:n osakepalstalla on kaltaisiasi ainakin kymmeniä, ellei satoja. Tässä oli nyt kysymys siitä, miksi suomalainen lehdistö ja suomalaiset haukkuvat ko. firman joka käänteessä pystyyn. Onko sinulla tähän jokin järkisyy?
Osalla varmaan perisuomalainen kateus, Minulla vitutus kun olen tuhlannut rahojani niiden tuotteisiin, olin monta vuotta sinisilmäinen puolustin nokiaa kaikessa, kun onhan se paras kun on suomalainen ja oli paras jo 90 luvulla. Vitutus itseäni kohtaan kun luulin että ovat parempia kuin ovatkaan, nyt yritän levittää ilosanomaa että parempiakin luureja on markkinoilla. Tosin moni muu on vielä kieläytymisvaiheessa eikä saata uskoa että nokia ei todellakaan ole paras. Mutta ehkä pikkuhiljaa viimeisetkin padot murtuvat ja muutkin sen tajuavat.
Osalla varmaan perisuomalainen kateus, Minulla vitutus kun olen tuhlannut rahojani niiden tuotteisiin, olin monta vuotta sinisilmäinen puolustin nokiaa kaikessa, kun onhan se paras kun on suomalainen ja oli paras jo 90 luvulla. Vitutus itseäni kohtaan kun luulin että ovat parempia kuin ovatkaan, nyt yritän levittää ilosanomaa että parempiakin luureja on markkinoilla. Tosin moni muu on vielä kieläytymisvaiheessa eikä saata uskoa että nokia ei todellakaan ole paras. Mutta ehkä pikkuhiljaa viimeisetkin padot murtuvat ja muutkin sen tajuavat.
moni muu on vielä kieläytymisvaiheessa eikä saata uskoa että nokia ei todellakaan ole paras. Mutta ehkä pikkuhiljaa viimeisetkin padot murtuvat ja muutkin sen tajuavat.
Itse tukisin mielelläni Nokiaa, ja haluaisin että Nokialla olisi tarjota älypuhelimissa jotain itseäni kiinnostavaa. Näin ei ole ollut enää ~5 vuoteen.
Jos mä kävisin iPhone-ketjussa levittämässä ilosanomaa Nokian puhelimista, poistaisitko moderaattorina ne mun viestit tai peräti antaisit bannia?