Nokia N8

Japi nyt vaan on Japi :)

Joko joku pakkislainen saanut tämän käsiinsä ? Olisi kiva kuulla kommentteja.
Alkaa vanha puhelin pikku hiljaa vetää viimeisiään..

Näyttäisi olevan ainakin tuolla matkapuhelininfon puolella aika paljon käyttäjäkokemuksia, tosin keskustelu painottuu tuonne kameran puolelle http://www.matkapuhelininfo.com/f18/nokia-n8-kayttokokemukset-60493/

Pitänee itse ottaa testiin, kunhan lähikauppaan tuo saapuu. Aika yllättävänkin positiivisia kokemuksia tuntuu porukalla olevan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos mä kävisin iPhone-ketjussa levittämässä ilosanomaa Nokian puhelimista, poistaisitko moderaattorina ne mun viestit tai peräti antaisit bannia?
Sitähän siellä tehtiin jo kuukausia, ennenkuin avattiin se yleinen ketju. Eikä kukaan saanut bannia. Lopetetaan siis noi bannijutut, jos oikeasti haluat, niin voin antaa kenkää, muutoin hiljaa nainen.

Sitähän siellä tehtiin jo kuukausia, ennenkuin avattiin se yleinen ketju. Eikä kukaan saanut bannia. Lopetetaan siis noi bannijutut, jos oikeasti haluat, niin voin antaa kenkää, muutoin hiljaa nainen.

Tuskin sentään modet trollas.

Lisää tulta herkkään aiheeseen !
"Engadget puolestaan julkisti kuvagallerian, joka vertasi Nokian N8:lla otettuja valokuvia Applen iPhonella otettuihin kuviin. N8:n yksi myyntivaltti on markkinoiden paras kamera ainakin teknisten ominaisuuksiensa puolesta. Engadgetin juttu kuitenkin herätti mielikuvan, että kameralla otetut kuvat ovat tasavahvoja.

Tarkkaavaiset jutun lukijat ovat kuitenkin huomanneet, että Engadget on käsitellyt ja leikannut galleriassa olevia kuvia Nokialle epäedullisella tavalla. Jutussa on mukana huomaamattomana liitetiedostonsa N8:n alkuperäiskuvat, mutta ei iPhonen kuvia lainkaan. "

Mulla on sentään pelkä puhelin jolla pystyy soittamaan(5500sport):D
Kai siitä joskus tarvitsee luopua:rolleyes:
Eli itse en tiedä hevonpaskaa näistä älypuhelimista,mutta huvittaa kun isot "karvaperseet" tappelee,että kumpi on parempi puhelin:hyper:
Ps Nintendon Wiitä voittanuta ei ole:rolleyes:

Pääsin puhelinta ammattini puolesta käpistelemään viime viikolla ja ensivakutelmana ihan kivoja toimintoja, kamera varmasti hyvä ja navigointi ilmaisena nokian tapaan hyvä homma. Mutta silti puhelin symbian käyttiksensä johdosta tuntuu olevan niin täysin jäljessä kilpailijoitaan..Pitäisi päästä käyttämään laitetta viikon verran niin näkisi onko se vakaampi kun taannoiset symbianit, ensikokemuksena tuntui olevan melkein yhtä takkuinen. Itse vaihoin noin 5 symbianin jälkeen androidiin ja ei ole heti paluuta taaksepäin, kaipaan kyllä rehellisesti sanottuna nokian parempia viihdeominaisuuksia kuten toimivaa ja ok äänistä musiikkisoitinta, joten joudun ottamaan reeneihin vanhan nokiani. Odotellaan innolla käyttäjäarvioita mitä symbianin kulmakiviä on päästy silottelemaan N8:ssa.

Kieltämättä tuo ylläoleva sekä tämä aiemmin mainittu Ixukseen vertailu http://www.nokioteca.net/blog/2010/09/nokia-n8-vs-canon-ixus-130/ kertovat siitä että N8:n "pullonpohjaoptiikan" sekä kamerasoftan optimoinnin yms. juttujen kanssa on jotain tehty oikein, aikamoisen hyvin piisaa tuota terävyyttä verrattaessa kameroihin joiden luulisi pieksävän kamerapuhelimet ihan kuusnolla. Vaikka laitteella on kamerapuolella luonnollisesti rajoituksensa hämäräkuvauksissa yms. jutuissa niin hyvältä näyttää enivei.

Nyt tosin kun luki tuosta että Noksu taitaa olla jo yksin tuon Sympparinsa kanssa kun muut ilmoittavat lopettavansa ko. käyttiksen käytön niin tulee mieleen että tehdäänkö sitä softaa näille pian enää lainkaan, kiinnostuvatko kehittäjät laitteesta riittävästi vaikka potentiaalia siinä muuten onkin? Tuo on kuitenkin yksi aika ratkaiseva asia kun tässä vaikka itse valitsee seuraavaa älytelefoonia, ei sitä viitsisi heti valmiiksi ostaa sellaista laitetta jolle voi käydä niin että ohjelmia saa pian enää murto-osan muihin alustoihin verrattuna. Noh, katsellaan...

- H

Samsung kehittää omaa alustaa, RIMillä on oma käyttis kuin myös Applella. Ei Nokia ole yksin Symbbarin kanssa sen enempää mitä muut valmistajat ovat omiensa kanssa.

Samaa tekee osa muroista Applen kohdalla.

No niin, tässähän tämä koko homma kulminoituu. Applen kritisoijat ovat muroja, muut kai sitten saavat olla pakkislaisia.

Japin käsittämätön älyvapaa paskanjauhanta sai meikäläisen jo poistumaan palstalta (ja kiitos Japi siitä varoituksesta jota et sen enempää eritellyt, tuliko pojalle pipi?). Nyt saikulla tylsyyksissäni palasin lukemaan ja niinpäs tämä sama jatkuu.

Ja mitä tulee Miken väittämään, että Applea haukutaan iPhone ketjussa, niin johan on paksua sitä itseään ainakin viimeistein parinkymmenen sivun perusteella. Jos jotain haukutaan on se iphonetistien asenne, ei itse laite.

Mutta aika kiva on iphone-ketjuun heittää kommenttia, kun sitten itse suuri Mike heittää tällaista vastineeksi (ja vieläpä jeesuksen omistajalle, ei taida olla ihan perusmuro):

Ja muut valmistajat eivät pääse beetaa pidemmälle koskaan.

iPhone on koko puhelinhistorian käsittämättömin tuote, akkamaista itkua joka suunnasta, ei tajua, ei vain pysty tajuamaan kun jokainen voi ostaa vaikka leikkipuhelimen kaupasta, voi kyynel. Älkää nyt jumalauta ostako sitä, Nokioita saa kaupasta tosta vain.

Montakohan itkuviestiä Neukkukin on jo pistänyt, heitä nyt se roskiin jo äläkä valita. Apple vois alkaa varmuuden vuoksi pistään jokaisen luurin mukaan paketin nessuja.

Tökeröä touhua Mikelta ja Japilta ja mukavan ihanaa kännykeskustelun tukahdutusta jatkuvalla Japi-trollauksella. Kiitos ja hyvästi.

Japin käsittämätön älyvapaa paskanjauhanta sai meikäläisen jo poistumaan palstalta (ja kiitos Japi siitä varoituksesta jota et sen enempää eritellyt, tuliko pojalle pipi?). Nyt saikulla tylsyyksissäni palasin lukemaan ja niinpäs tämä sama jatkuu.
SIIS MITÄ?! Ootko saanut varoituksen kun on ollut sananharkkaa puhelimista Japin kanssa? Jos nyt ymmärsin oikein tämän viestin niin en voi muuta kuin alkaa lyömään päätäni seinään. nyt jumalauta.. :david:

SIIS MITÄ?! Ootko saanut varoituksen kun on ollut sananharkkaa puhelimista Japin kanssa? Jos nyt ymmärsin oikein tämän viestin niin en voi muuta kuin alkaa lyömään päätä seinään. nyt jumalauta..

Sain Japilta varoituksen tyyliin "keskustelijaa vastaan henkilökohtaisesta hyökkäyksestä" ilman sen parempaa erittelyä. Ja suoraa henkilöä vastaan kommentointia olen mielestäni harrastanut vain kännykeskustelussa Japin kommentteja vastaan. Saatan hyvinkin olla väärässä ja antaa bannin heilua, ei niin kiinnosta. Silti kys. moden harrastama trollaus on kaiken arvostelun alapuolella.

Mutta orsilla, terve menoa jos noin herkkä on hipiä.

Siis voi hyvää päivää, olen pitänyt sinua fiksuna kaverina, mutta kai omaksumasi Appleuskonto jo hämmentää järjen. Tai ainakin taidon lukea viesteistä muutakin kuin Applen "haukkumisen".

Kuten sanottu, kiitos ja hyvästi.

edit: Ja mistä hitosta toi herkkähipiäisyys taas tähän vedettiin? Jos ei ole samaa mieltä pakkiksen pro-iphone touhun kanssa ja kyllästyy jatkuvaan Japi-trollaukseen, niin on herkkähipiäinen? Jos sanoo yhtään mitään iphonea vastaan on muro? Mutta ei se mitään, peace out.

Ei Nokia ole yksin Symbbarin kanssa sen enempää mitä muut valmistajat ovat omiensa kanssa.
Niin kauan kun NTT Docomo (operaattori) Japanissa käyttää Symbiania omissa laitteissaan, ei tartte Noksun olla yksin. Noita nimittäin myydään aika paljon. Samsungin kannalta kysymys on yksinkertaisesti siitä, että Symbiania käyttämällä jeesaa Nokiaa, missä ei ole markkinaosuuskakkosen kannalta mitään järkeä niin kauan kun on vaihtoehtoja. Symbian on ollut tähän asti selkeästi jäljessä Androidia, joten SE:llä ei ollut taloudellisesta näkövinkkelistä aikaa odotella Symbian^3:sta. En kyllä jaksa uskoa, että lafka Androidin kanssakaan pitkään hengissä sinnittelee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom