Nokia N70 vs. Nokia 6680

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu

nCh

Eli oon nyt hankkimassa tommosta 3G puhepakettia elisalta.

Paketissa Valitaan puhelin, puheaika/tekstiviestit ja hinta tulee näiden valintojen perusteella. Eli Kumpi puhelin nyt kannattas ottaa, hinta on riippumaton puhelinmallista.

Esim. Nokia N70, 400min / 100kpl tekstiviestejä = 34,89€ / kk

Ainut mikä on huonopuoli niin ilmeisesti joutuu sitoutumaan 2.v, mutta tosin sen jälkeen tuon puhelimen saa omaksi. Ei huono tarjous vai(ko?) ollaanko nyt mua kusettamassa pahasti:D

edit. Mikäli tästä syntyy nyt keskutelua enemmän tosta itse tarjouksesta niin modet vois vaihtaa threadin nimen fiksummaks :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luurit ovat ominaisuudeltaan kohtuu samat, N70 on 2mp kamera ja vähän enemmän sisäistä muistia joka helpottaa moniajoa (monta ohjelmaa samaan aikaan päällä. Mahdollista S60 käyttiksissä). Niin ja onhan siinä uudempi Symbia.
N70 ei ole tosin vielä täysin vakaa vaan siinä ilmenee joitakin vikoja ja bugeja. Näitä ei 6680 ole enään.
Itselläni on 6680 ja olen todella tyytyväinen siihen ja sitä voin vain suositella. Todella hyvä puhelin.

Kauanko Suomessa yleensä ihmiset mahtaa kännykkää pitää? Itseäkin nuo kiinnostaa kovasti, mutta 24 kk on liikaa. Ihan sama saako omaksi, vai meneeko takaisin putiikille, roskiskamaa se siinä vaiheessa on.

Grosskopf sanoi:
Kauanko Suomessa yleensä ihmiset mahtaa kännykkää pitää? Itseäkin nuo kiinnostaa kovasti, mutta 24 kk on liikaa. Ihan sama saako omaksi, vai meneeko takaisin putiikille, roskiskamaa se siinä vaiheessa on.

Voit vaihtaa puhelinta millon vaan. Kun uutta tulee ja Elisa ottaa ne valikoimiin voit vaihtaa uuteen malliin.

Salomaa sanoi:
Voit vaihtaa puhelinta millon vaan. Kun uutta tulee ja Elisa ottaa ne valikoimiin voit vaihtaa uuteen malliin.

Näköjään, lisämaksua vastaan. Mitä luokkaa mahtaa olla...??

Ei ikinä määräaikaista sopimusta tässä yhteydessä!!!

Pitäisiköhän se itselläkin hakea uusi puhelin kahden vuoden sopimuksella. En vaan oikein osaa päättää kumpi noista olisi parempi valinta.

Eihän tuommoinen kahden vuoden mittainen sopimus ole mitään. Siinä parin vuoden jälkeenhän se vasta alkaa tuntua omalta se puhelin. Eli ikään kuin koekäyttö loppuu. Minulla on tuo nykyinen puhelin ollut kohta 6 vuotta :D. Eli jos ottaisi 6 vuotta sopivaksi vaihtoväliksi ja seuraavan kerran vaihtais 2012.

Back
Ylös Bottom