Nokia E51, kokemuksia ja mielipiteitä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jylli81
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En muista vastasinko tähän. Isäni sai moisen töistä ja pienen testailun jälkeen vaikuttaa oivalta. Ainoat miinukset näppäimistöstä, nuolinapit ja valikkonapit(ne pienet siniset yläkulmissa) ovat jopa näin pienisormiselle vaikeita käyttää. Näyttö oli todella tarkka ja surffailukin onnistui hienosti

Nyt ollut ks puhelin käytössä noin 3 kuukautta ja ei mitään ongelmia. Ei jumeja ja nitinöitä tai natinoita. Entisiin versioihin/noksuihin verrattuna ei voi muuta kuin suositella. Plussaa saa varsinkin nopeudesta ja koosta. Ohut kyllä on ja se aiheuttanutkin välillä "ongelmia" kun ei meinaa meikäläisen pitkissä nakkisormissa pysyä mutta sekin korjaantui kun asensin pelle pelottomana tyttöystävän hiusponnarin puhelimen ympärille. Ja käytössä havaittua että kestää todella hyvin kolhuja ja lentelyitä pitkin rappusia ilman ulkoisia naarmuja.

Tänään tuli ostettua.. harvoin kiroilen, mutta saatana et on hyvä puhelin. Ulkonen olemus on niin laadukasta, ettei puhelinkaupassa vastaavaa löytyny. Sovellusten käyttö ja avaaminen on todella nopeeta... näppäimistö aivan mahtava.

Kunhan saisin vanhan phelimen tiedot tähän.. Pc Suite kaatunu kolme kertaa nejästä.

Niin, ja parempaa hinta/laatusuhdetta saa hakea... 270€ tämmösestä puhelimesta ei ole mitään.

Tosin kannattaa ottaa huomioon, ettei tässä oikestaan mikään "multimedia" puhelin ole kyseessä. Enemmänkin "työn tehostamiseen" tarkoitettu.

Tuo näppäimistöpalapeli on kyllä aika syvältä E51:ssä.
Muuta vikaa en ole ko. luurissa huomannut.

Omasta mielestäni paras aikoihin ;) Tosin itellä on todella pienet sormet. Eli laatu todella hyvä, mutta pienet...

Auttakkeee nyt avutonta ihmistä..:hyvä: miten saan sähköpostit näkymään työpöydällä päivän kalenteri yms muistiinpanojen kohdalle?

Hey! Sain itelleni gmailin viestit näkymään. Löytyy valmiustilan asetuksista viimeinen kohta: akt.valm.tilan postil. Sieltä vaan gmail valituksi. Saattaa vaatia sen että joksikin pikavalinnaksi on laittanut gmailin, tai sitten olen aiemmin vain missannut tuon.

Omasta mielestäni paras aikoihin ;) Tosin itellä on todella pienet sormet. Eli laatu todella hyvä, mutta pienet...

Juu, mutta ne näppäimet on tehty yksittäisistä palapeleistä. Itse pudotin tuon kerran ja näppäimet ikään kuin pomppailee pois sijoiltaan :curs:

Täytyypi vähän nostella.

Todella hyvä puhelin, varsinkin työkäyttöön jos ei tarvitse pitkiä romaaneja kirjoittaa sähköpostiin. Nopea käyttää eikä hyytymisiä ainakaan ole vielä tullut.

Miinuspuolena voisi mainita ettei kellu järvessä. Puhelin ui noin 5 min järvessä perjantaina ja tällä hetkellä toimii n. 90 % varmuudella...

Luuri on aivan loistava, käpistelin tuota joskus ennen kuin se tuli myyntiin ja ihastuin vauhtiin jo silloin ja nyt kun on jokapäiväisessä käytössä niin ei voi muuta kuin todeta, että yksi parhaimmista nokioista ikinä. Selain on vihdoinkin vauhdikas ja muutenkin käyttömukavuus omaa luokkaansa muihin e-sarjalaisiin verrattuna. Vielä kun tuommoisella koneistolla saisi luurin mikä muistuttaisi noksun vanhaa zippoa niin se olisi jo taivas :D

Mun kohdalla näin.
Veit kirjaimet näytöltäni.

jos e71 on yhtä nopea ja muutenkin toimis samaan malliin kuin e51 niin houkutus ois kova ostaa 1 kappale

Useampi viikko takana E51 omistajana ja pitää antaa :thumbs: Omaan käyttöön riittävästi ominaisuuksia, mutta ei kumminkaan mikään sirkus kuitenkaan. Vielä ei ole ollut mitään ongelmia. Koko on näppärä ja muotoilukin hyvä. Ihan kaikkia ominaisuuksia en ole vielä ehtinyt kokeilemaan. Luulen olevani onnellinen tuon puhelimen kanssa ainakin pari kolme vuotta.

Tässä jo aika pitkään elelty tuon kanssa..

Miinuksia, näppäimistö jumittelee välillä.
Ei kestä kosteutta sitten pätkääkään, joten olkaa varovaisia tuon kanssa.
Etukuori likaantuu aika helposti, tai siis tuo lasiosa kun pidät sitä poskea vasten.

Kuuluvuus on ihan bueno, koko miellyttävä ja ominaisuudet on riittävät.

Tänne ei olekkaan kukaan pitkiin aikoihin kirjoitellut.

Laitetaanpa nyt käyttökokemuksia reilun vuoden kokemuksen perusteella.

Kaduttaa niin vietävästi, että menin ostamaan tämän luurin. Olisi pitänyt oppia jo edellisistä Nokialaisista. Puhelin olin suhteellisen edullinen, mutta se kyllä näkyy toimivuudessakin.

Puhelut eivät aina tule perille enkä itse pysty myös soittamaan aina, vaan saattaa tulla jotain valitusta ruutuun ja pitää laittaa numerot uudestaan. Usein myös minulle soitettaessa painan vihreän luurin kuvaa vastatakseni ja mitäs tapahtuu? Puhelin sammuu ja käynnistyy uudelleen. Tämä on tyypillinen Nokia-ongelma jota esiintynyt jokaisessa ko. lafkan luurissa omalla kohdallani.

Miinusta tulee siis seuraavista:

Puhelin epävakaa->sammuilee aivan liian usein
Äänenlaatu myös epävakaa
Näppäimistö narisee ja on halvan tuntuinen
Näytössä kuolleita pikseleitä keskellä ruutua
Surkea insinöörikäyttöliittymä
Muotoilu

Plussat:

Hinta
Kestävyys

Latest posts

Suositut