Nokia E51, kokemuksia ja mielipiteitä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jylli81
  • Aloitettu Aloitettu
Loistava juttu jos näin tosiaankin on. Mites muuten saako näissä nokian puhelimiin esim Gmailin? Siis tarkoitus olisi että gmailiin tulleet uudet viestit näkyisivät puhelimen työpöydällä heti?

toimii imappina ihan kätevästi, yhteyden vaan pitää olla sit 24/7 päällä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo itsellä on tuo mobiililaajakaista tms niin sillähän se onnistuu. Yritin joskus omaan n80 puhelimeen tuota tehdä mutta kyseli kaikkia pop3 ja imap tietoja joista itsellä ei ollut hajua mitkä ne ovat gmailin kohdalla. Tietääkö joku nuo valmiit asetukset? Vai oonkohan taas ihan pihalla.. :D

kiitos. nyt sain asetukset kuntoon, mutta miten saan ne viestit näkymään tuossa työpöydällä eli samalla tavalla kuin päivän kalenterinäkymät esimerkiksi?

ööhhh.. mun e70 makaa pimahtaneena tossa pöydällä mutta yritän muistella.

työkalut -> asetukset -> puhelin -> aktiivinen valmiustila -> akt. valmiustilan postilaatikko . sitä kun klikkaat ja valitset listasta sen gmailis nii pitäis toimia.

ööhhh.. mun e70 makaa pimahtaneena tossa pöydällä mutta yritän muistella.

työkalut -> asetukset -> puhelin -> aktiivinen valmiustila -> akt. valmiustilan postilaatikko . sitä kun klikkaat ja valitset listasta sen gmailis nii pitäis toimia.

öhh nyt sain kyllä gmailin pikakuvakkeen tohon työpöydälle, mutta en niitä viestejä tuohon päivän kalenterimerkinnän alapuolelle..

Nyt kun joku lurjus vielä kertois, miten tän saa kytkettyä bluetoothin kautta mäkkiin...

Ei onnannut, vaikka kikkailtiin Miken kanssa porukalla tätä virittelyä.

Auttakkeee nyt avutonta ihmistä..:hyvä: miten saan sähköpostit näkymään työpöydällä päivän kalenteri yms muistiinpanojen kohdalle?
Jos ei sieltä valikosta löydy vipua jolla saa, niin sitten ei saa. :D
Ite en ainakaan löytänyt.

Se tässä jurppiikin kun katsoo mitä tahansa kuvaa netissä ko. puhelimesta niin siinä työpöydällä näkyy ne sähköpostiviestit :/
kyllä ne näkyis jos sulla ois mikä tahansa muu maili siinä kun gmail. sen arkistointisysteemin takia... kun arkistoit viestin niin ilman kikkailuja et saa sitä enää puhelimelle.

kyllä ne näkyis jos sulla ois mikä tahansa muu maili siinä kun gmail. sen arkistointisysteemin takia... kun arkistoit viestin niin ilman kikkailuja et saa sitä enää puhelimelle.

no mitens esim sitten Hotmail? Voisko joku osata kertoa mulle ne asetukset? Koska itse en tuolta hotmailin sivuilta löydä kyllä mitään, on niin sekava :(

no mitens esim sitten Hotmail? Voisko joku osata kertoa mulle ne asetukset? Koska itse en tuolta hotmailin sivuilta löydä kyllä mitään, on niin sekava :(
ojasta allikkoon. pienellä googlauksellakin selviäis että hotmailista ei voi hakea viestejä muualle. ja sit kun seuraavaa spostia etsit niin esmes pakkiksen emaili toimii nätisti niin kuin tahdot. ja ilmainen vaihtoehto on sauniksen netti.fi-osoitteet.

E51 tuoteselosteessa lukee, että puhelimessa on live messenger tuki ja sen pystyisi lataamaan downloads kohdasta. Siellä ei näytä ko. ohjelmaa olevan joten mistä tuon saa? Vai onko joku maksullinen versio?

E51 tuoteselosteessa lukee, että puhelimessa on live messenger tuki ja sen pystyisi lataamaan downloads kohdasta. Siellä ei näytä ko. ohjelmaa olevan joten mistä tuon saa? Vai onko joku maksullinen versio?

Ohjelma nimeltä Gizmo, ainakin omasta kataloogistani löytyy.

Nonniin, kävin ottamassa Elisan internetsysteemin simistä kyselyn pois päältä kännykässä (ei onnistunut pysyvästi Vodafonessa), niin nyt tuo E51 sekosi sen verran, että kysyy aina:

Mail For Exchance yhteysasetuksia uudestaan. Mokomaa ei pois saa päältä ja ottaa pattiin, kun se on aina tuossa tyrkyllä tuo varoitus. OK:ta painamalla siitä ohi pääsee, mutta kuitenkin. Oon yrittänyt vaihtaa kaikkia mahdollisia asetuksia tuosta MFE:stä, muttei ole auttanut.

Löytyykö joltain tähän pikalääke ?

Osaisiko joku ystävällisesti kertoa mistä tuohon e51 kännyyn saisi ostettua 4gb muistikortin? Itse olen tuohon malliin yhteensopivia kortteja löytänyt vain 2gb asti.

Verkkokauppa.comin Pirkkalan myymälästä ostin itse Kingstonin 4Gt muistikorttini samalla, kuin tuon puhelimenkin. Eli Verkkokaupasta pitäisi ainakin saada. Jos ei pääse käymään, niin sitten tilaamalla.

Verkkokauppa.comin Pirkkalan myymälästä ostin itse Kingstonin 4Gt muistikorttini samalla, kuin tuon puhelimenkin. Eli Verkkokaupasta pitäisi ainakin saada. Jos ei pääse käymään, niin sitten tilaamalla.

Muistatko tarkkaa mallia? Itse katoin kyllä jo verkkokaupasta ja siellä oli kingstonin 4gb mutta ei mainittu sopivuudesta e51 mitään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom