Nokia 808

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dopey
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en tajua noita kuoria kännyköissä. Voiko joku kertoa mulle niiden pointin? Tekee laitteesta vain isomman. Ei nämä nyt mitään kymmenien tuhansien eurojen arvoisia laitteita ole, joita pitäis pitää ku kipeetä pillua. Kuoret on ensinnäkin ihan vitun rumia yleensä.

Piti laittaa kuoret että sai Iphonen halkeamat piiloon, pakko hankkia vaikka peilikalvoa koska tästä tuli ihan hirveän näköinen...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pidempi video tuosta äänipuolesta:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hienosti on paranneltu tossa videolla Nokian kuvaa tuunaamalla värejä ja lisäämällä vignettiä. En yhtään epäile, etteikö samoin ole ääniraitaakin huononnettu muissa ja paranneltu Nokiassa. Ei sillä, etteikö se varmasti äänitä paremmin, mutta että aletaan kikkailemaan.

Tehdääs toisinpäin. Huononnetaan Nokiaa ja parannetaan toista luuria.

nokia1.jpg

nokia2.jpg

Kaikkien muiden julkaisemat vertailut on onneksi täysin neutraaleja ja niissä ei koskaan vedetä yhtään kotiinpäin ;)

Kaikkien muiden julkaisemat vertailut on onneksi täysin neutraaleja ja niissä ei koskaan vedetä yhtään kotiinpäin ;)
Poistaako se sen faktan, että tossa on paranneltu videota? Ei poista. Otetaan paskimmat vertailukohdat ja parannellaan omaa niin, että varmaan näkyy. Ei luulis olevan edes tarpeen.

Poistaako se sen faktan, että tossa on paranneltu videota? Ei poista. Otetaan paskimmat vertailukohdat ja parannellaan omaa niin, että varmaan näkyy. Ei luulis olevan edes tarpeen.

Mä en itse ole alan ammattilainen, joten en osaa suoralta kädeltä edes sanoa mitä videota on paranneltu ja mitä ei.
Itse uskoisin, että 808 tuottaa varsin hyvää jälkeä ilman mitään parantelujakin.

Hienosti on paranneltu tossa videolla Nokian kuvaa tuunaamalla värejä ja lisäämällä vignettiä.
Mä en kyllä näe mitään vignetin lisäystä tuossa, ja jonkun verran aikaa kyllä katselin esim. tuota alareunan harmaata lattiaa keskeltä oikeaan alanurkkaan päin. Kilpailevien laitteiden HD-videon kuvaamiseen ei käytetä koko kennon pinta-alaa, mistä syystä kuvan huoneen nurkat (jotka ovat luonnostaan tummemmat) eivät mahdu kuvaan eikä myöskään mahdollinen optiikan vignetti näy. 808:n kuvassa on enemmän kontrastia, mutta mahdoton sanoa tässä vaiheessa onko tuo kamerassa vai jälkikäsittelyssä tullut. Anyway tässä on ollut tarkoitus verrata ääntä eikä kuvaa...

Osaatko jotenkin todistaa tuon faktan?
No jos ihan sokea on, niin ei näe, mutta edes vähänkään kuvankäsittelystä tajuava näkee tuon eron. Todiste lepää suoraan tossa. Vai tekeekö se kamera automaattisesti tommoisen vinjetin? Okei, tekee, eli sehän on sitten ihan vitun paska. Siitä vain silmä käteen ja katsomaan kun lisäsin vinjettiä B kameraan.

Ei siinä tosin mitään väärää ole, että kuvaa käsitellään, mutta homoa se on pistää paskat kuvat ja sitten omaa fiksata. En yhtään ihmtettelis vaikka olis ääniäkin vähän niinQ fiksailtu noissa kahdessa muussa, sitähän tekee kaikki muutkin kuten sanottu ;)

En yhtään ihmtettelis vaikka olis ääniäkin vähän niinQ fiksailtu noissa kahdessa muussa, sitähän tekee kaikki muutkin kuten sanottu ;)

Mullahan ei faktaa ole siitä, että kuka mainoksiaan mitenkin on käsitellyt, mutta eikös Applellakin ole ollut tapana vähän "vahingossa" leikata mainosvideoita niin, että luurien toiminnot näyttää nopeammilta ;)

edit:
Off topic riittää mun osalta tässä asiassa.
Kuten sanottu, mulla ei ole tietoa kuka mitäkin mainoksilleen tekee, joten ei jaksa edes arvailla.

Paska merkki, paska käyttis, paska kamera, paska videointi ja menivät vielä tekemään kuoretkin jota vain idiootit käyttää :D

Mullahan ei faktaa ole siitä, että kuka mainoksiaan mitenkin on käsitellyt, mutta eikös Applellakin ole ollut tapana vähän "vahingossa" leikata mainosvideoita niin, että luurien toiminnot näyttää nopeammilta ;)

edit:
Off topic riittää mun osalta tässä asiassa.
Kuten sanottu, mulla ei ole tietoa kuka mitäkin mainoksilleen tekee, joten ei jaksa edes arvailla.
Ihan offarina. Nikon jäi justiinsa kiinni kun oli nussinut jotain materiaalia D800 promoon, joka oli kuvattu itseasiassa Canon 5D mk2:lla. Tosin video ei esitellyt kameran laadukkuutta, vaan oli semmoinen brändäysvideo, yleistä fiilistä. Kuitenkin tommoinen nusaaminen on perseestä. Enkä kyllä diggaa tosta editoinnistakaan silloin, jos verrataan toiseen luuriin. Apple varmaan editoi vaikka mitä, mutta yhtälailla vituttais jos ne vertais sitten oman luurin nopeutta toiseen ja fiksaisivat oman nopeammaksi.

Ihan offarina. Nikon jäi justiinsa kiinni kun oli nussinut jotain materiaalia D800 promoon, joka oli kuvattu itseasiassa Canon 5D mk2:lla. Tosin video ei esitellyt kameran laadukkuutta, vaan oli semmoinen brändäysvideo, yleistä fiilistä. Kuitenkin tommoinen nusaaminen on perseestä. Enkä kyllä diggaa tosta editoinnistakaan silloin, jos verrataan toiseen luuriin. Apple varmaan editoi vaikka mitä, mutta yhtälailla vituttais jos ne vertais sitten oman luurin nopeutta toiseen ja fiksaisivat oman nopeammaksi.

Lisää offaria:
Muutama vuosi sitten oli tapaus, kun esiteltiin jotain PS3 pelin kehitysversiota (en muista enää mikä peli oli kyseessä). Muuten hyvä, mutta demo itseasiassa pyöri verhon takana olevassa XBOX360:ssä, kun PS3 versio ei ollut lähelläkään sellaista tasoa, että olisi voinut esitellä :D

Hienosti on paranneltu tossa videolla Nokian kuvaa tuunaamalla värejä ja lisäämällä vignettiä. En yhtään epäile, etteikö samoin ole ääniraitaakin huononnettu muissa ja paranneltu Nokiassa. Ei sillä, etteikö se varmasti äänitä paremmin, mutta että aletaan kikkailemaan.

Tehdääs toisinpäin. Huononnetaan Nokiaa ja parannetaan toista luuria.

katso liitettä 77637

katso liitettä 77638
Mitkäs luurit tossa oli rivissä? Paha se on verrata älyluuri aahan ja beehen, jos kukaan ei tiedä niiden ominaisuuksia/specsejä muutenkaan.:D

Voishan tollasen syssymmällä ostaa päräyttääkkin. Varsinkin jos tossa toi äänitys on kameran lisäksi paljon parempi kun luureissa yleensä. Sais bändireeniksellä näppärästi riffin -ja piisintynkät purkkiin.

Lisää offaria:
Muutama vuosi sitten oli tapaus, kun esiteltiin jotain PS3 pelin kehitysversiota (en muista enää mikä peli oli kyseessä). Muuten hyvä, mutta demo itseasiassa pyöri verhon takana olevassa XBOX360:ssä, kun PS3 versio ei ollut lähelläkään sellaista tasoa, että olisi voinut esitellä :D
Niin ja kukas äskön esitteli jotain peliä joka pyöri "real-time", ja sitten vilahti VLC.

No jos ihan sokea on, niin ei näe, mutta edes vähänkään kuvankäsittelystä tajuava näkee tuon eron. Todiste lepää suoraan tossa. Vai tekeekö se kamera automaattisesti tommoisen vinjetin? Okei, tekee, eli sehän on sitten ihan vitun paska. Siitä vain silmä käteen ja katsomaan kun lisäsin vinjettiä B kameraan.
Eli on joko sokea kuvankäsittelyä tajuamaton tai sun kanssa samaa mieltä? Ei ollut kovin iso yllätys tää sun vastaus. Tarkoitin, että näytä mulle se kohta tuosta kuvasta, jonka perusteella on fakta, että sitä on käsitelty. Jos ei huvita, niin ei tartte jatkaa vittuilua.

Mitkäs luurit tossa oli rivissä? Paha se on verrata älyluuri aahan ja beehen, jos kukaan ei tiedä niiden ominaisuuksia/specsejä muutenkaan.:D
Siellä oli 808:n lisäksi varmasti N8, hyvin suurella todennäköisyydellä iPhone varmaan 4S ja joku Android luuri.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom