- Ikä
- 41
Joo siis tämä 5000 € on vain mun itse laittama ns. summa, joka voisi sijoittaa autoon. Ajattelin, että ton enempää en viitsisi sijoittaa ensimmäiseen autoon. Tuttu kehui tota Opel Calibraa hyväksi autoksi ja 6-7 l vain 100 kilometrillä kulutus niin kuulostais hyvältä. Tehoa on tarpeeksi mulle siinä 115 heppaa 8 venttiilisessä ja 16 venttiilisessä 150 hp. Ja onhan täällä tullut niin paljon ehdotuksia, että todellista valinnanvaikeutta. Mieluummin kumminki ostaisin tommosen vähän vanhemman auton, jossa on tehoa jonki verran kuin jonku vm. 2000 Opel Corsa 1,2 l, joka ei "liiku" mihinkää. :D Noi pikkuautot on muutenki tosi rumia mun silmään. Että vähän tommosta sporttista hakisin. Kaveri oli ostanut Audi Cuopen reilu 3000 € ja kuulemma hyvin on pelannut. Että kai tolla 5000 € tonnillaki sais ihan kunnollisen vähän keskimääräistä tehokkaamman auton ainakin urheilullisen näköisen auton. Olishan se kiva et siinä autos olis vähä enemmä ku se 75 hp.
kyllä se audi toimii hyvin. omistajan lompakko menee vaan kuralle jos tarvitsee varaosia/huoltoa.