- Liittynyt
- 21.4.2005
- Viestejä
- 7 672
- Ikä
- 41
924 porsse on yhtä porsse kuin lada on ferrari...
2-koppanen gti 16v kansanauto ei oo urheilullisen näkönen mutta ei saa antaa ulkonäön hämätä. audi coupe ei sovellu kauheen hyvin suomeen (ainakaan se v6 2.8) kun kiihtyvyys alkaa tuntumaan vasta kun mennään 100km/h ylöspäin. viivalta lähdettäessä jää melkein isomummun suzukille
kannattaa sit miettiä haluaako oikeesti urheiluauton. kun ne on aikanaan ollut kalliita -> varaosat kalliita. nyt ne on myös harvassa -> varaosat maksaa aika homona. esim jakopäänhihna + vesipumppu(ja jotain pientä lisäks) + työ+öljynvaihto audi coupe -89 ~900e ja bensankulutus...voi halleluujaa kun kulutus on siinä 15 ja 20 litran välissä niin kyllä se pidemmän päälle syö miestä.
nissanin sx200 on sekä sporttisen näkönen että kiihtyy kunhan turbo kerkeää mukaan. moinen voi olla ihan fiksu hankinta kun sillä voi ajaa myös ilman että kaasu on pohjassa ja pääsee helposti alle 10l/100km kulutuslukemiin. huollot kyllä sit maksaa...
e:
joo taitaa noi mekaaniset ahtimet toimia about 50t km hyvin ja sen jälkeen ois vaihto edessä.. 60t km tais olla tehtaan antama vaihtoväli jos en väärin kaverin tarinoita muista...
2-koppanen gti 16v kansanauto ei oo urheilullisen näkönen mutta ei saa antaa ulkonäön hämätä. audi coupe ei sovellu kauheen hyvin suomeen (ainakaan se v6 2.8) kun kiihtyvyys alkaa tuntumaan vasta kun mennään 100km/h ylöspäin. viivalta lähdettäessä jää melkein isomummun suzukille
kannattaa sit miettiä haluaako oikeesti urheiluauton. kun ne on aikanaan ollut kalliita -> varaosat kalliita. nyt ne on myös harvassa -> varaosat maksaa aika homona. esim jakopäänhihna + vesipumppu(ja jotain pientä lisäks) + työ+öljynvaihto audi coupe -89 ~900e ja bensankulutus...voi halleluujaa kun kulutus on siinä 15 ja 20 litran välissä niin kyllä se pidemmän päälle syö miestä.
nissanin sx200 on sekä sporttisen näkönen että kiihtyy kunhan turbo kerkeää mukaan. moinen voi olla ihan fiksu hankinta kun sillä voi ajaa myös ilman että kaasu on pohjassa ja pääsee helposti alle 10l/100km kulutuslukemiin. huollot kyllä sit maksaa...
e:
Rs2000 escortti vois olla kova sana. Ehkä kannattaisi tolla budjetilla katsella ihan vapaastihengittäviä autoja, nuo g60 ahtimet ei ole varmastikkaan ihan kärkipäästä jos kestävyyttä haetaan
joo taitaa noi mekaaniset ahtimet toimia about 50t km hyvin ja sen jälkeen ois vaihto edessä.. 60t km tais olla tehtaan antama vaihtoväli jos en väärin kaverin tarinoita muista...