Niveltulehdus

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi!

Mulla on oikeen jalan isovarpaan nivelessä kivulias tulehdus, särkyä, jomotusta ja arkuutta muutenkin. Pelaan salibandya todella aktiivisesti a-junioreiden SM-sarjassa ja treeneistä pois olo ei tule kysymykseen. Joten mikä avuksi kun tulehdus ei ala paranemaan, tätä on jatkunut jo noin 2kk. Olisko joku tietty lääke/tuote hyvä tällaisissa tapauksissa?

Moi!

Yritin äsken laittaa vastausta postaukseen, mutta hävitinköhän sen kuitenkin. Anyway, kihti (villi arvaus) voi aiheuttaa kuvatunlaisia oireita juuri ukkovarpaan seutuville. Ko vaivaan voi vaikuttaa valkuaispitoinen ravinto, alkoholi sekä mekaaninen rasitus yms. Lekuria kannatta konsultoida, jotta saat vaivaasi selvyyden. Muutamat uudet tulehduskipulääkkeet tehoavat siihenkin vaivaan ja ovat lisäksi vatsaystävällisempiä kuin esim ibuprofeeni.

mulla oli polvi turvonnu ja rystynen. lekuri sano et tulehdus. oon sen takia ollu treenaamatta joku 6viikkoo. lääkkeeks sain nivelkipu lääkettä ja panadol 665mg. niitä oon popsinu nyt ja alkaa homma näyttää hyvältä. aluks lekuri sano et ei edes kauppaan saa mennä käymään

Back
Ylös Bottom