- Ikä
- 40
Mulla on paha ongelma: En osaa syödä paljon, en halua vetää itku kurkussa ruokaa ja melkein oksentaa, mutta kun kasvua ei tule ilman liikakaloreita ja vielä terveellisiä sellaisia (mäkki ruuallahan nyt äkkiä söis tuplakalorit)...Moni sanoo, että on helppoa vetää 3000kcal, mutta mulle jo 2000kcal tekee tuskaa. Riisiä saan vaivaiset 50g tonnikalapurkin kanssa alas ja sen jälkeen olen ähky 3-5 tuntia!! Rahkapurkistakin tulen jo täyteen, eikä tee mieli mitään muuta vähään aikaan...
Elikkä nyt toivoisin vinkkejä, miten voisi saada syötyä terveellisesti "liikaa" eli mitäs sellaisia hyviä ruoka-aineita on, mitkä ei täyttäis yltiömäärin, olis "puhdasta ruokaa" eli fitness-dietille sopivaa ja sisältäis suhteellisen hyvin niitä kaloreita...pahan taidan heittää :D
Elikkä nyt toivoisin vinkkejä, miten voisi saada syötyä terveellisesti "liikaa" eli mitäs sellaisia hyviä ruoka-aineita on, mitkä ei täyttäis yltiömäärin, olis "puhdasta ruokaa" eli fitness-dietille sopivaa ja sisältäis suhteellisen hyvin niitä kaloreita...pahan taidan heittää :D