Pähkinät! Pähkinät! Pähkinät!
Mä oon itse lähiaikoina vetänyt Rainbow:n suolattuja cashew pähkinöitä. Annoskoko on just sopiva 100g ja hintakaan ei päätä huimaa (1,25€). Sairaan hyviä! Suolaakaan ei ole kuin nimeksi..
100g = 570Kcal
hh= 40g
p= 13g
r= 40g
suola= 0,5g
Noilla irtoo kaloreita, eikä tarvii olla jatkuvasti ahtaamassa sairaita satseja..
Kannattaa kokeilla!
Mä oon itse lähiaikoina vetänyt Rainbow:n suolattuja cashew pähkinöitä. Annoskoko on just sopiva 100g ja hintakaan ei päätä huimaa (1,25€). Sairaan hyviä! Suolaakaan ei ole kuin nimeksi..
100g = 570Kcal
hh= 40g
p= 13g
r= 40g
suola= 0,5g
Noilla irtoo kaloreita, eikä tarvii olla jatkuvasti ahtaamassa sairaita satseja..
Kannattaa kokeilla!

Mutta sitä tulin vaan sanomaan, että mikä ihanuuspikkumussukka sulla on tossa sylissä!? Onko se bengali vai mikä?
Kokkailen ove rytterin ruokaa urheilijoille kirjan reseptien mukaan toimii hyvin nimittäin ruoka puoli ja patti kasvaa.
Ja ei, en ole läski jonka takia jaksaisin vetää sitä safkaa vaan ihan normaalin kokoinen tyttönen. Nälkä kasvaa syödessä joten sitä ruokaa naamaan vaan. Kannattaa kyllä vähentää hedelmiä ja kasviksia, ne täyttävät kummasti. Itse juonkin vasta ruoan jälkeen, eipähän täytä nesteet mahaa:D