Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Minua taas kyrpii jos joku kaveri sammuttelee minun kämpillä valoja tai telkkaria.
Saa kokoajan olla laittamassa molempia uudelleen päälle.

Miksi niiden valojen pitää olla päällä, ellei niitä tarvitse? Tai telkkarin, ellei katso sitä? En tajua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikä tartte sitte laittaa telkkua erikseen päälle jos haluaa jotain kattoa. Tai voi sivusilmällä huomata jotain katsomisen arvoista. Vessan valo taasen syttyy niin hitaasti että on kusemiset hoidettu jo kun se kunnolla menee päälle.

Mutta sähköä kuluu ja maailma tuhoutuu ja galaksit räjähtää ja söpöihin kissanpentuihin sattuu, jos pidätte valoja ja telkkaria turhaan päällä. Lisäksi Jeesus haluaa, että sammutat valot.

Ärsyttää kun kaduilla on loskaa, ja kengät ei tykkää siitä. Koko ajan pitäis olla laittamassa jotain tököttejä kenkiin, ettei ne menis ihan paskaks. Ja ärsyttää, kun illalla ei koskaan nukuta mutta aamulla nukuttaa. Jos herää aikaisin, niin päivällä väsyttää ihan perkeleesti, mutta sitten kun olis aika mennä nukkumaan, niin ei taas nukuta yhtään.

Toi valojuttu vähän riippuu asunnosta. Pienessä yksiössä voi olla vähän pimeetä, jos olkkarista sammuttaa valot kun on keittiössä. Mut jos asuu jossain 300 neliön omakotitalossa, niin miks ihmeessä sen jättiolohuoneen katossa tarvii palaa 300W edestä halogeeneja jos jossain takkahuoneessa istut iltaa.

Ärsyttää ruuat mitkä maistuu ainakin lähes yhtä hyvälle kylmänä tai kuumana, ilman jotain maustetta tai sen mausteen kanssa jne.

Ensin ei millään osaa päättää ja kun oot sitten esim. lämmittäny sen, niin joutuu miettimään, että olisko sittenkin pitäny syödä kylmänä.

:david:

Kiva ku on valoisaa, näke jotakin.
Telkkari taas on kivaa taustamölyä kämppään ylipäätään.

Siis minähän puhuin nimenomaan valojen pitämisestä päällä päivällä, jolloin näkee ihan hyvin ilman valojakin.

Mutta sähköä kuluu ja maailma tuhoutuu ja galaksit räjähtää ja söpöihin kissanpentuihin sattuu, jos pidätte valoja ja telkkaria turhaan päällä. Lisäksi Jeesus haluaa, että sammutat valot.

Niin just :david:

Ärsyttää ruuat mitkä maistuu ainakin lähes yhtä hyvälle kylmänä tai kuumana, ilman jotain maustetta tai sen mausteen kanssa jne.

Ensin ei millään osaa päättää ja kun oot sitten esim. lämmittäny sen, niin joutuu miettimään, että olisko sittenkin pitäny syödä kylmänä.

:david:

Puhut varmaan roiskeläpistä?

Ärsyttää kun duunissa ollut parina viime päivinä ihan vitusti ylimaustettua ruokaa. Yleensä en ole kovin nirso safkan suhteen mutta molemmilla kerroilla mausteet ovat olleet jotain Intialaista erikoismaustetta... kaikenlaisia pääsiäiskäsiä sitä keittiöön löytääkin.

Vituttaa lehtien tapa "pelotella" ihmisiä olemaan syömättä mitään "epäterveellistä". Nämä on aina esitetty niin, että kaikki syöty herkku on aina päivän kaloreiden päälle, eli jos vedät pitsan niin on pakko pyöräillä 8 tuntia ettei se tartu perseeseen. Valtaosa (nais)lukijoista tuntuu tämän näin tulkitsevan, ja sitten kauhistellaan kahvitunnilla että pitää mennä spinningiin kuluttamaan tämä syöty viineri. Vittu että vituttaa taas tämä jokakeväinen rumba "kesäkunnon" kanssa, olisitte saatanan läskit aloittaneet viime kesänä niin ei tarttis taas vinkua kun viime hetkellä ei ehtinytkään pudottaa vuosikymmenten vararenkaita.

Allekirjoitan.

Tässä oli tarkoitus olla joku hyvä quote mutta jotain meni pieleen. Ärsytyksen syynä oli siis metroon sisälle tunkeminen ennen kuin muut ovat päässeet ulos...

Tämä on yksi vakioärsytykseni. :curs:

Niin just :david:
Joo siis ei ollu tarkoitettu sulle vittuiluks toi viesti. Kyllä mä itekin sammuttelen valot ja telkkarin jos en niitä tartte, en tosin kavereiden luona. :piis:

Ajattelin vaan, että pakkiksella ei kannata kovin tosissaan mitään ympäristövalistusta tarjota, niin valitsin sitten tämän galaksit räjähtää -linjan.

Arvatkaa mikä on ihan vitun ärsyttävää? Finnit nenässä. Siis sisäpuolella. Ihan vitun kipeitä. Hyvällä tuurilla saattaa saada molempaan nenään moisen, sattuu hengittäessä aina. Eikä niitä oikein voi mennä puristamaankaan.

Edit. tosin minullahan ei ole finnejä, tämmöinen samettinen vauva kun olen. Mutta kuulemma voivat olla kipuisia.

Kauppojen hedelmä- ja vihannesosaston läpinäkyvät muovipussit: niitä perkeleitä ei saa auki sitten millään. Tekniikkavirhe varmasti, mutta kyllä ärsyttää, kun joka kerta joutuu nyhräämään sitä kauppakondomia auki monta minuuttia ja sitten se vielä repeää kun pinna palaa. :curs:

Kauppojen hedelmä- ja vihannesosaston läpinäkyvät muovipussit: niitä perkeleitä ei saa auki sitten millään. Tekniikkavirhe varmasti, mutta kyllä ärsyttää, kun joka kerta joutuu nyhräämään sitä kauppakondomia auki monta minuuttia ja sitten se vielä repeää kun pinna palaa. :curs:
Yleensä ne aukeaa helpoiten siitä "sangan" juuresta. Ei mulla yleensä montaa sekuntia mene kun siitä sen räpeltää auki. Mikä hitto toi muuten on muovipussissa mistä sitä kannetaan? Ei se ainakaan kahva ole, eikä varmaan sankakaan? Onko mulla taas sanat hukassa?

Tämä talvi. Aina kun lähtee ulos niin on kylmä ja tuulee. Ihan sama miltä näytät kun lähdet, niin perillä olet räkä poskella ja ihan punainen. Niisk-niisk kuuluu vaan kauppajonossa.

Hyvänä kakkosena sotkeutuvat kravatit. Miksi materiaalin pitää olla sellaista, että ne on vaikeita edes pesettää? Laskin että yksi pesu maksaa 8e ja sotken keskimäärin yhden viikossa (spagetti ja salaatit tuntuu olevan pahoja), niin menee päälle 30 euroa kuussa pelkästään niiden pesettämiseen. Toihan on vuodessa lähemmäs 400e. Siihen puvun pesut päälle niin pesula saa varmaan n. 800e mun sotkuiluista.

Tämä talvi. Aina kun lähtee ulos niin on kylmä ja tuulee. Ihan sama miltä näytät kun lähdet, niin perillä olet räkä poskella ja ihan punainen. Niisk-niisk kuuluu vaan kauppajonossa.
Komppaan. Sais tulla jo kesä, niin loppuis tämä jatkuva niistäminen.

Hyvänä kakkosena sotkeutuvat kravatit. Miksi materiaalin pitää olla sellaista, että ne on vaikeita edes pesettää? Laskin että yksi pesu maksaa 8e ja sotken keskimäärin yhden viikossa (spagetti ja salaatit tuntuu olevan pahoja), niin menee päälle 30 euroa kuussa pelkästään niiden pesettämiseen. Toihan on vuodessa lähemmäs 400e. Siihen puvun pesut päälle niin pesula saa varmaan n. 800e mun sotkuiluista.
Jos sun tarvii töissä joka päivä pitää krakaa, niin sulla on varmaan varaa maksaa 800e vuodessa pesulan laskuja. :rolleyes:

Ite oon käyttänyt tommosta Dr. Beckmann roll on tahranpoistajaa (saa ihan normikaupoista, maksaa jotain muutaman euron). Se toimii ainakin silkille, eikä mun kokemuksen mukaan haalista värejä. Jopa punaviinin sai lähtemään valkosesta kravatista, kun tarpeeks hinkkas.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom