Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttaa kun kassajonossa edellä oleva ei voi laittaa sitä kapulaa siihen kassalinjalle omien ostostensa taakse.

Ärsyttää myös kun kassaneidit eivät tajua vetää sitä muovikassia ensimmäisenä siitä viivakoodilukijan läpi että pääsisi nopeammin pakkaamaan kamansa siihen pussiin.

Sekin ärsyttää kun on poistumassa pienemmistä ruokakaupoista joissa ei ole liukuovia, kassit molemmissa käsissä, ja edellä menevä ei viitsi katsoa taakseen vaan pamauttaa oven kiinni päin näköä. Tekee mieli laittaa ostokset maahan ja käydä potkaisemassa täysillä selkään.

Sitten tietenkin parkkipaikalla joku helvetin urpo on parkeerannut citymaasturinsa oman auton kylkeen kiinni niin että hädin tuskin pääsee autoon sisälle. Onneksi oma auto on sellainen rotisko että voi oikein huolella murjoa sitä maasturin kylkeä ovella. Siitä tulee hyvä mieli!

Kaupassa käynti siis ärsyttää aivan saatanasti!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä sille muovikassille on ihan oma nappula mistä se lyödään sinne koneeseen ettei siitä mitää viivakoodia tarvi ottaa. Ainakaan siitä ei oo tullu mitään sanomista kun latonu tavarat hihnalle, ottaa kassit sieltä ja sanoo esim. että "kaks muovikassia" ja menee pakkaamaan.

Mua vituttaa tuo otsikko. Mikä vitun "ai niin".

Vituttaa lehtien tapa "pelotella" ihmisiä olemaan syömättä mitään "epäterveellistä". Nämä on aina esitetty niin, että kaikki syöty herkku on aina päivän kaloreiden päälle, eli jos vedät pitsan niin on pakko pyöräillä 8 tuntia ettei se tartu perseeseen. Valtaosa (nais)lukijoista tuntuu tämän näin tulkitsevan, ja sitten kauhistellaan kahvitunnilla että pitää mennä spinningiin kuluttamaan tämä syöty viineri. Vittu että vituttaa taas tämä jokakeväinen rumba "kesäkunnon" kanssa, olisitte saatanan läskit aloittaneet viime kesänä niin ei tarttis taas vinkua kun viime hetkellä ei ehtinytkään pudottaa vuosikymmenten vararenkaita.

Sen pitäisi olla Niin pienet, mutta ai, niin ärsyttävät asiat elämässä. Ymmärrätkö nyt?

Kyllä miusta siihen sopis paremmin "Niin pienet, mutta AH, niin ärsyttävät asiat elämässä"..

Ei tuossa aissa ole järkeä.. koskaan kuullut tuollaista käytettävän tälläisessa yhteydessä.

"Mutta ai" <- WTF :hyper:

Kyllä miusta siihen sopis paremmin "Niin pienet, mutta AH, niin ärsyttävät asiat elämässä"..

Ei tuossa aissa ole järkeä.. koskaan kuullut tuollaista käytettävän tälläisessa yhteydessä.
Mä oon kuullu montakin kertaa. Musta ah sopii enemmän iloisiin asioihin.

AH, kun on ihanaa
AI, kun vituttaa.

Mä oon kuullu montakin kertaa. Musta ah sopii enemmän iloisiin asioihin.

AH, kun on ihanaa
AI, kun vituttaa.
Siltikin. Sanoppa tuo nyt ääneen, "ai niin ärsyttävät asiat". Ei kuulosta millään muotoa järkevältä puheelta.

Musta tuohon kuuluis juuri sarkastisessa mielessä "Ah."

Ah näitä perkeleen muurahaisia joka paikassa... <3

Ihmetyttää hieman, kun Italiasta tilatut vaatteet seilaa ympäri Eurooppaa.
Tässä vaiheessa jo läpikäydyt maat: Italia, Saksa, Suomi ja viimeisimpänä Tanska. Ja tässä järjestyksessä.

Voisi luulla, että olisi jo kelvannut jäädä kamojen Suomeen, mutta ei. En sitten tiedä missä kaikkialle vielä paketti haluaa käydä. Ei ole Ups:llä tuo logistiikka ihan hallussa, ellei tähän ole sitten jotain muuta syytä.

Ah näitä perkeleen muurahaisia joka paikassa... <3
Ai teillä on sama ongelma? Mä oon kironnut tässä viikon kun noi kusipäät alkoi tunkemaan taas sisälle. Heitin parit murkkubaarit nurkkiin ja tänään näyttää ensimmäistä kertaa hiukan rauhallisemmalta. On kyllä ärsyttäviä pikku otuksia noi.

Jaa niin, onhan toi otsikko vähän kökkö, mutta mun korvaan ainakin ihan ymmärrettävää kieltä.

Kevät ilmeisesti tulee väistämättä. Ensimmäiset motoristit ilmeistyivät kaahailemaan, kiihdyttelemään ja keulimaan. :david::david::david::arvi::arvi::curs::curs:

Kevät ilmeisesti tulee väistämättä. Ensimmäiset motoristit ilmeistyivät kaahailemaan, kiihdyttelemään ja keulimaan. :david::david::david::arvi::arvi::curs::curs:
Pitäs iteki oma pyörä hakea tallista :). Kiitos muistutuksesta.:rock:

Mua taas ärsyttää se et kevättä ja kesää odotellu pitkää mut missä ne on!?

Pitäs iteki oma pyörä hakea tallista :). Kiitos muistutuksesta.:rock:

Mua taas ärsyttää se et kevättä ja kesää odotellu pitkää mut missä ne on!?

Täällä sama homma, vaan Iltasanomat lupailee , että huomenna aamulla rankka lumisade pyyhkii Suomen yli ja lunta tulee etelää myöten 5-10 senttimetriä

Ai teillä on sama ongelma? Mä oon kironnut tässä viikon kun noi kusipäät alkoi tunkemaan taas sisälle. Heitin parit murkkubaarit nurkkiin ja tänään näyttää ensimmäistä kertaa hiukan rauhallisemmalta. On kyllä ärsyttäviä pikku otuksia noi.

Jaa niin, onhan toi otsikko vähän kökkö, mutta mun korvaan ainakin ihan ymmärrettävää kieltä.
Itseasiassa vedin vain hatusta tuon esimerkiksi mutta voimia taisteluun. :thumbs:

En tiedä olenko maininnut tämän aiemmin, mutta ärsyttää suunnattomasti valojen päälle jättäminen. Siis tyyliin vessassa palaa valot koko ajan tai päivällä kun on muutenkin kirkasta, olohuoneen/keittiön valo on päällä. Mun isä teki/tekee tätä ja kotona asuessani kävelin aina sen perässä sammuttelemassa valoja. Nykyisin kämppis jättää aina valot vessaan ja käyn sammuttamassa ne aina kun huomaan niiden olevan päällä. Onko se oikeasti niin helvetin vaikeaa klikata katkaisijasta valot pois silloin kun niitä ei tarvitse??

Vähän sama juttu telkkarin kanssa, en näe mitään pointtia siinä että telkkarin pitää olla 24/7 päällä, vaikka kukaan ei katso sitä.

En tiedä olenko maininnut tämän aiemmin, mutta ärsyttää suunnattomasti valojen päälle jättäminen. Siis tyyliin vessassa palaa valot koko ajan tai päivällä kun on muutenkin kirkasta, olohuoneen/keittiön valo on päällä. Mun isä teki/tekee tätä ja kotona asuessani kävelin aina sen perässä sammuttelemassa valoja. Nykyisin kämppis jättää aina valot vessaan ja käyn sammuttamassa ne aina kun huomaan niiden olevan päällä. Onko se oikeasti niin helvetin vaikeaa klikata katkaisijasta valot pois silloin kun niitä ei tarvitse??

Vähän sama juttu telkkarin kanssa, en näe mitään pointtia siinä että telkkarin pitää olla 24/7 päällä, vaikka kukaan ei katso sitä.

Minua taas kyrpii jos joku kaveri sammuttelee minun kämpillä valoja tai telkkaria.
Saa kokoajan olla laittamassa molempia uudelleen päälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom