Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hahhaa. Vähään aikaan oo nauranu näin paljoo, toisaalta kun sitten miettii noita asioita niin rupee kiehumaan :D

Parit asiat mitkä vituttaa itteeni:
Se pyhä hetki päivästä kun meet paskalle, puhelin ei oo soinu koko päivään. Tikistät ensimmäistä käärmettä naama punasena -> puhelin soi, lopetat tikistämisen ja kiroot. Jatkat paskomista, ovikello soi -> ei viiti lähtee avamaan. Ja luultavasti puhelin soi toiseen ellei kolmanteenkin kertaan, sittenkun tuut paskalta ja odotat että soittakaas nytten ettei tarviis tehä itelle laskua, vitut se soi. Pitää ite soitella ja ensimmäisen kaikki vittuilee että miksi et vastaa puhelimeen :curs:

Liikenteessä törttöilijät, ei vilkkuja, alinopeus, minä ajan tästä vitut väistä ketään. :curs:

Oot tehny sapuskan ja raahannu kaiken pöytään, istut tyytyväisen että pääset mässää. Lasi uupuu, taisteluvälineet tai muuta tarvittavaa.

Ja yks mille nauroin tuolla jossain päin threadii, se että kun oot menossa kuselle vaikka salilla, housut on mallia narulla sidottavat vyötäröltä, niin siinä on sellanen sikiösolmu ettei sitä saa auki ennenkun kuset valuu lahkeista.

Nää varmasti on tullu jo tässä, mutta pakko oli avautuu :D

sillon ku on sellanen paska hätä et aikaa ois n.15 sekkaa, juokset käsi tyylii perseessä rappuu ja hissi on 8.kerrokses :) portaita ei voi koluu ja siin sit kiemurtelee ja hikoilee...ja hyvällä siis helvetin hyväl tuuril kerkii wc:hen ...

jagger sanoi:
Ylimieliset autoilijat jotai pitää aina varoo ku ajaa pyörällä suojatietä vaikka niitten pitäs varoo mua
Jos ylität suojatien pyörän selässä olet väistämisvelvollinen, jos ylität taluttaen olet etuajo-oikeutettu. Valoristeyksistä en tiedä.

Thjonder sanoi:
Jos ylität suojatien pyörän selässä olet väistämisvelvollinen, jos ylität taluttaen olet etuajo-oikeutettu. Valoristeyksistä en tiedä.

:anssi: Jos se tie jatkuu myös pyörätienä, niin ei tarvitse nousta pois pyörän selästä.

Sellanen kun jakaa postia niin jostain kaheksankerroksisesta rapusta on hissi paskana :D Eikun juoksemaan ylös ja sieltä alas, sitten kun postit on vielä kasattu siinä järjestyksessä, että ylimmän kerroksen postit päällimmäisenä..

unreal sanoi:
Ihmisten tyhmät kysymykset. :wall:

"Mitä sä täällä teet"
Kysytty parikertaa baarissa ja kerran kuntosalilla. Siis mitä helvettiä. Miltä näyttää. Mitä noissa paikoissa
yleensä tehdään, poimitaan marjoja vai.

Jostain kumman syystä mulle on sanottu n. 10 kertaa videovuokraamossa samainen "Mitä sä täällä teet?" ..edelleen ollut vaikea selittää asiointini järkevyyttä kyseisessä liikkeessä. "ai! sä vuokraat leffaa?! interesting :wall:

unreal sanoi:
"Mix sä et dokaa"
Kysytty montakertaa ja kysyjänä "kaverit" jotka itse dokaa duunikseen joka viikonloppu. Aina ei vaan jaksa selittää
ettei nyt kiinnosta.

Osa omasta tuttava-/ kaveripiiristä on onneksi tajunnut sen, että jos joku ei juuri sillä hetkellä (vaikka olisi prime-time viikonloppuilta, jolloin on rikos olla Suomessa juomatta) dokaa vaikka muut joisivatkin, voi asian huomattuaan vaan mainita "aha, sä et juo nyt, selvä vaihdetaan puheenaihetta.." Jos vaikka istuu iltaa porukassa, jossa kaikki juovat, alkavat juuri nämä vähemmän järkevät tyypit 10 minuutin välein sönköttämään: "oletko ihan varma ettet juo?"

unreal sanoi:
Sitten vielä ihmiset jotka luulevat, että auto kulkee ilman bensaa. On se nyt ainakin kohteliasta kysyä,
että haluaako sitä bensarahaa, aikin jos ollaan pitenmällä reissulla.

Tällaisia, varsinkin naispuolisia henkilöitä löytyy loputtomiin. Ja mielestäni se on ehdottomasti kyyditettävän/kyyditettävien tehtävä tarjota riittävästi bensarahaa, johon kuskina voi sanoa: "älkäähän nyt, ei teidän olisi tarvinnut". En nyt kuitenkaan tarkoita yleistää naisten toimivan näin. Itselläni vain sattuu olemaan negatiivisia kokemuksia naisten kuskaamisesta.

Prkl sääsket, eilen illalla yks ehti imasta vähän, just enneku menin nukkumaan. No sitte alotin sen mettästämisen siinä. Nousin eka sängystä, olin niinku seisomassa sängyssä, kun näin mihin se sääski viipotti. Just ennen jaloilleen nousua onnistuin satuttaan polvea ensin vähän. Sitte ku seisoin siellä sängyssä ja aloin jahtaan sitä sääskeä niin katos kummaa, menee sänky rikki: romahtaa pohja alaspäin. Kiitti sääski!

No sainpahan 5min metsästyksen jälkeen huitastua sen kärpäslätkällä tuskallisen kuoleman kautta tuonelan virtaan. Ääh, sääsket on ärsyttävimpiä, mitä nyt tulee mieleen, vaikka pieniä ovatkin.

kilppuli sanoi:
sillon ku on sellanen paska hätä et aikaa ois n.15 sekkaa, juokset käsi tyylii perseessä rappuu ja hissi on 8.kerrokses :) portaita ei voi koluu ja siin sit kiemurtelee ja hikoilee...ja hyvällä siis helvetin hyväl tuuril kerkii wc:hen ...
Ja vessassa huomaat, että paperi on loppu -> äkkiä hakemaan tai sitten vasta varpusparven jälkeen. :(

- Nää kämpän vanhat ovet jotka ei suostu meneen kiinni kunnolla, ei ainakaan ilman kunnon narinaa kun koetat liikkua hiljaa.
- Se kun astuu sukkansa/ varpaansa märiksi sisällä johonkin lätäkköön, olkoonkin pari pisaraa puhdasta vettä joka roiskahtanut tiskatessa.
- Vertaimevät itikat joille olen toistakesää allerginen. Postimerkinkokoisia verestäviä punaisia kohoumia, jotka tekevät kutinallaan hulluksi vaikka kuinka laittaisi hydrokortisonia, niiden paranemiseen menee yli kymmenenpäivää.
- Ihmiset jotka kyselee et miten mä pärjään noin monen koiran kanssa. (Niitä on vain kolme mukana kävelyllä, ne on "pieniä", eikä se MULLE oo ongelma,muille tuntuu olevan.)
- Samaan vois lisätä ne jotka tulee jurpattaan ulosteiden keräämisestä, toisinaan teksi mieli viskata niitä sillä käytetyllä&täydellä koirankakkapussilla jota mukana ronttaan, sen sijaan että ystävällisesti kerron asiasta.
- Aerobista on turha tehdä koirien kanssa ihmistenaikoihin ellei valmiiksi
juokse, silloinkaan kun on kiire et välty siltä et känniset tahtoo lääppiä koiria.
- Se että lähdet viemään roskia ilman sitä roskapussia.
- Se että Pakkis kirjaa mut ulos joka kerta kun koetan lähettää viestiä, oli syy koneessa tai missä lie.

Työpäivän inspiroimaa valitusta:

- Miksi kaikki ihmiset haluaa aina samasta raitiovaunun ovesta sisään? Sitten odotellaan puoli tuntia, että kaikki 20 kampeavat itsensä kakkosovesta sisään ja päästään lähtemään...
- Kun avaa etuoven juoksijoille, jatkavat ne seuraavalle ovelle, joka yleensä on jo kiinni tai menossa kiinni. Ei se kuljettaja niin pelottava ole, että ei voisi tulla etuovesta...
- "Hei mä olisin halunnu jäädä pois tolla pysäkillä!" No olisit sitten painanut sitä pysähtyy-nappia. Ei se siellä turhaan ole. Raitiovaunut eivät vastoin yleistä harhaluuloa pysähdy jokaisella pysäkillä, jos joku ei ilmoita haluavansa sisään tai ulos.
- "Hei avaaks tän oven??!!" Sekin aukeaa pysähtyy-nappia painamalla
- "Hei urpo, mä en ehtiny vielä ulos!" Ahaa.. no minä en sille oviautomatiikalle (joka sulkee oven 4sec. kuluttua viimeisestä liikkeestä tunnistimessa) mitään voi. (Tai oikeasti voin, mutta en kyllä ehdi kokoajan kytätä, ovatko kaikki halukkaat jo pihalla)
- Ja lastenrattaathan kannattaa nostaa sisään ahtaimmasta ovesta (takaovi) ja matalampi osa (etuosa) edellä :rolleyes:
- Ihmiset, jotka pitävät ovea auki juoksijoille/kaverilleen, joka tulee vasta kaukana. Aina se ei haittaa, mutta jos ollaan jo myöhässä aikataulusta ja edessä vaihtuu tilattu valo punaiseksi.. "Kumarrat yhdelle, niin pyllistät sadalle." Jos aikaa on, avaan kyllä itse oven juoksijalle, jos haluan hänet kyytiin...

Kylläpä helpotti :D
Kaikesta huolimatta pidän työstäni, joskus aikataulun pettäessä vaan palaa hermo kaikkiin mitättömän pieniinkin (asiakkaiden aiheuttamiin) viivytyksiin.

Ihmisten känniavautumiset puhelimitse ja messengerissä vituttaa. Aina joku perjantaina tulee lässyttämään jotain sekavaa kännissä... Seuraavana päivänä sitten kysytään, että eikai tullut sanottua mitään typerää yms. Jotkut ääliöt vielä selittävät kuinka kännissä olivat ja miten eivät pystyneet edes katsomaan kelloa. Joskus neitsytkännien aikoina ymmärsin tämän, että kaikki leveilee sillä, että oli TOSI kännissä ja joi takuulla enemmän kun kaverit, eikä porukat tajunneet mitään vaikka soittivatkin, mutta nyt kun voi juoda kun huvittaa ja alkoholia saa kaupasta en enää ymmärrä tätä lesoilua. Itseäini ei hirveästi alkoholilla läträäminen kiinnosta, ja välillä kun ottaa, ottaa pari ja se siitä. Aina kun olen ollut kaveriporukan mukana ulkona olen ollut se vähiten humaltunut, ja näin ollen se joka joutuu katselemaan kavereiden örvellykset ja taluttamaan heidät kotiin.

Yhteenvetona känniääliöt vituttaa! :down:

Teksti-tv

Ehkä threadissa jo joku valitti samaa,mutta yks lähes jokapäiväinen harmi on telkkarien/digiboksien teksti-tv:n toiminta.Eli aina kun vaihdan sivua,niin jos ko.sivulla on nk.alasivuja,niin AINA,korostan AINA ensimmäisenä aukee se kaikkein "kauimmaisin" sivu!Sit lähetään pikkuhiljaa kelaamaan niitä alasivuja,kunnes vihdoin viimein se minunkin hakemani alasivu lävähtää auki muutaman minuutin odotuksen jälkeen.Parhaiten tämä ilmenee tv-ohjelmia selatessa.Eli jos haluaisin nähdä myöhäisillan ohjelmatiedot,niin ekaks teksti-tv pakottaa minut katselemaan aamun ohjelmat,sitten päivän ja illan ohjelmatiedot.Lopulta ne myöhäisimmätkin ohjelmat saan näkyviin.Mistä teksti-tv "tietää" minkä alasivun tiedot ovat hakusessa?Ärsyttävää:curs: Ja näitähän alasivullisia sivuja löytyy.Juu,tiedän,että ostamalla tv:n/digiboksin alasivujen selauksella varustettuna poistais ongelman,mutta sehän taas maksaa ja kun on muitakin kuluja ihan tarpeeks,ni ei viittis millään :( Voi tätä ihmiselon kurjuutta.Että tälläisenkin suuren ongelman on nykypäivän tietoyhteiskunta luonut??!! :lol2:

Kauppareissulta tullessani inspiroiduin:

Kun tulet fillarilla täristen kaksi sadan kilon ruokasäkkiä helteessä kotiovelle ja toivot, että fillarin pinnat osuisivat kerrankin niin, että saisit lukon vaivatta kiinni ja pääsisit könyämään kakkoskerrokseen kassien kanssa, niin EI. Se saatanan heijastin on siinä lukon edessä, jolloin joudut laskemaan säkit käsistäsi (jolloin kaikki ruokatavarat valahtavat maahan) ja hiki hatussa pyörität renkaasta sellaisen kohdan, että voit laittaa pyörän lukkoon :curs: Sit kun lyllerrät vihdoin hikisenä kassien kanssa ylös yrittäen samalla hypistellä avainnipusta oikeaa avainta, tipahtaa koko nippu rähmäkäpälöistäsi portaille ja valuu kerroksen alemmas.. :wall:

mizzim sanoi:
- Se kun astuu sukkansa/ varpaansa märiksi sisällä johonkin lätäkköön, olkoonkin pari pisaraa puhdasta vettä joka roiskahtanut tiskatessa.

Niin totta! Niin totta! Suunnattoman ärsyttävää.

Röökiä polteltaessa vituttaa varsinkin tuulisella säällä kun tuhkat lentelevät vaatteille.

Miksi saan kylmiä väreitä kun joku MUU kuin minä pesee hampaita?? Pelkkä äänen kuuleminen saa reaktion aikaan ja jos pitää olla kuuloetäisyydellä koko ajan kun joku pesee hampaitaan niin se on yhtä tuskaa:curs: . Omia hampaita kun pesen mitään ongelmia ei ole...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom