Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mutta se on tietysti varmasti lohdullista todeta, että jos elämän suurin ongelmakohta on hidastelevat ihmiset kaupan kassalla, niin silloin voi mennä peilin eteen ja taputtaa itseään olkapäälle sanoen "hei, mulla on elämässä kaikki ihan helvetin hyvin".
Kaikki yllämainitut kassaepisodit. Näistä tuli myös mieleen, että miksi esim. kaupassa aina kaikkien lihavien ja hitaiden mummojen on pakko kiilata jostain hyllyn takaa mahdollisimman nopeesti eteen ja sitten alkaa hidastelemaan siinä edessä. Tapahtuu yleensä ruuhka-aikaan kaupassa kun yrittää nopeesti kävellä hakemaan jotain yksittäistä ostosta toisesta päästä kauppaa...
Oletko hivenen ? Eihän tässä omasta kaupassakäynnistä ole avauduttu!
Tämä. Vituttaa kun joku pikkuasia pännii niin aina on yksi joka on sillee et hei, jos toi on sun SUURIN ONGELMA niin tosi hyvin menee. Ei se ole suurin ongelma mutta saa se silti vituttaa.
Meinaat, että jätät kärryt siihen jonoon ja samalla lähdet hakemaan jotain tuotetta toiselta puolelta kauppaa? :face: Kyllä mäkin tossa tapauksessa sun kärryt viskaisin ikkunasta pihalle tieltäni. Tätä ketjua lukiessa, tuntuu että mitenkä vitun vaikeena te pidätte jotain kaupassa käyntiä ei saatana oikeesti. Yks itkee jostain muovipusseista ja toinen plussakorteista... varmaan paskallakäyntikin on teille iso kynnys ja aiheuttaa masennusta. En tiedä miten tyhmiä sitte olette, itse lappaan tavarat hihnalle ja oman vuoron tullessa annan kassatätille S-etukortin jonka jälkeen maksan ostokset, sanon yleensä että kuittia en tarvitse ja sen jälkeen pakkaan kamat ja lähen, koko episodi ohi parissa minuutissa. Ei oo tähän päivään mennessä vielä tarvinnut tulla nettiin avautumaan kauppareissusta.
+en ole maininnut ettenkö olisi äärimmäisen nopea, tehokas ja hyvä kaupassa käyjä. Minua vaan vituttaa se kun muut ihmiset hidastaa minun rutiineja. Kuluttavat minun aikaa siitä maksamatta. Oikeastihan tuossa harmittaa se, että ihmisistä iso osa on niin arkoja, ettei uskalla sitä pussia kysyä niitä pakasteita varten. Minua siis vituttaa se että ihmisiä paapotaan kuin vauvoja kauppareissullakin. Ehkä siis uusiavuttomuus on se ongelman ydin. Mutta hyvät riemut on tästä moni saanut revittyä :D Tarpeeksi täydelliseksi kun optimoi oman elämän, ne asiat vituttaa mihin ei voi enää itse vaikuttaa, esimerkiksi liikenne, ja kaupassa käynti. T. Penkki 150kg, muna 22cm, panisin paljaalla papana-aukkoon.. kiristely toimii ja tulokset nousee, parhautta
Voi luoja, vai ei riitä että noita uunoja joutuu kuuntelemaan jos ei oo napit korvilla, vaan pitäis vielä puhua niiden kanssa.
Mutsin ja faijan kissa. En edes tykkää kissoista, ja silti tuo mouruava karvakasa pyörii jaloissa.
Olen sanonut porukoille, että kissasta rukkaset ja koira tilalle. Ainakaan vielä eivät ole uskoneetHeh, sama juttu aina kun kotona käy :D Kaiken lisäksi hullu kissa, raapii ja puree minkä ehtii ja tulee naaman eteen pörräämään ja häiritsemään esim tv:n katselua! Noh, ehkä se oppii vielä tavoille, eihän se ole kun vasta joku 6kk vanha.
Miksiköhän muuten kissat aina eniten pyöriin niiden kimpussa jotka inhoaa kissoja? Itse olen allerginen enkä muutenkaan pidä eläimistä, niin aina ne on mua häiritsemässä :curs: