Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Enemmän vituttaa paskalla käydessä...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuohon kaupan kassakeskusteluun sen verran, että miksei niitä vitun tarjouksia ja muita saada aina kerralla kuntoon, ettei tartte jonottaa kymmentä minuuttia ekstraa jonkun tarkan markan ihmisen takana? Mulla on varmaan ollut viime aikoina äärimmäisen huono tuuri kassan valinnan kanssa, kun eteen sattuu näitä, jotka tivaavat selvitystä johonkin suklaapatukka-alennukseen josta ei ole alennettu hintaa. Sitten kassalla oleva tyyppi alkaa soitella ympäri kauppaa ja selvitellä, mitä joku tuote maksaa alennuksessa. Monesti alkaa vituttaa niin paljon jonkun työpäivän päätteeksi jonotella, että tekee mieli tarjota edellä olevalle se muutaman kymmenen sentin hinnan erotus, että pääsee jatkamaan. Kyllä mä ymmärrän periaatteen, mutta vähän pelisilmää ruuhka-aikana. Nämä samat ihmiset tosin tunkevat ostoksensa niihin pakastepusseihin, ettei parinkymmenen sentin ostoskassi kaada koko taloutta.

Toinen asia on se, että pitäkää ne pentunne kurissa siellä kassalinjojen kohdalla. Melko usein näkee niitä, jotka kiipeilevät siinä tasolla jossa pakataan ostokset eikä vanhemmat ole moksiskaan.

Kolmantena asiana nyt kun vauhtiin pääsin ja töissä on hiljaista, niin pitääkö ne ostoskärryt vetää poikittain ostoshyllyjen eteen, ettei kukaan varmasti pääse ottamaan sieltä mitään? Ne maidot voi esimerkiksi ottaa sieltä hyllyltä ja kävellä pari metriä omille kärryille sen sijaan, että vedetään ne barrikadiksi muille. Koskee nyt siis ihan perusterveitä ihmisiä, ei mitään rollaattorimummoja.

No mutta se on tietysti varmasti lohdullista todeta, että jos elämän suurin ongelmakohta on hidastelevat ihmiset kaupan kassalla, niin silloin voi mennä peilin eteen ja taputtaa itseään olkapäälle sanoen "hei, mulla on elämässä kaikki ihan helvetin hyvin".

Tämä. Vituttaa kun joku pikkuasia pännii niin aina on yksi joka on sillee et hei, jos toi on sun SUURIN ONGELMA niin tosi hyvin menee. Ei se ole suurin ongelma mutta saa se silti vituttaa.

Kaikki yllämainitut kassaepisodit. Näistä tuli myös mieleen, että miksi esim. kaupassa aina kaikkien lihavien ja hitaiden mummojen on pakko kiilata jostain hyllyn takaa mahdollisimman nopeesti eteen ja sitten alkaa hidastelemaan siinä edessä. Tapahtuu yleensä ruuhka-aikaan kaupassa kun yrittää nopeesti kävellä hakemaan jotain yksittäistä ostosta toisesta päästä kauppaa...

Meinaat, että jätät kärryt siihen jonoon ja samalla lähdet hakemaan jotain tuotetta toiselta puolelta kauppaa? :face: Kyllä mäkin tossa tapauksessa sun kärryt viskaisin ikkunasta pihalle tieltäni. Tätä ketjua lukiessa, tuntuu että mitenkä vitun vaikeena te pidätte jotain kaupassa käyntiä ei saatana oikeesti. Yks itkee jostain muovipusseista ja toinen plussakorteista... varmaan paskallakäyntikin on teille iso kynnys ja aiheuttaa masennusta. En tiedä miten tyhmiä sitte olette, itse lappaan tavarat hihnalle ja oman vuoron tullessa annan kassatätille S-etukortin jonka jälkeen maksan ostokset, sanon yleensä että kuittia en tarvitse ja sen jälkeen pakkaan kamat ja lähen, koko episodi ohi parissa minuutissa. Ei oo tähän päivään mennessä vielä tarvinnut tulla nettiin avautumaan kauppareissusta.

Oletko hivenen :david:? Eihän tässä omasta kaupassakäynnistä ole avauduttu!

Kaupassakäynnistä puhe ja tuntuu olevan ilmeisen haastavaa joillakin kun huudetaan vittua ja perkelettä jos kassalla tarjoaa muovipusseja tai kysytään aina bonuskorttia ja vastaavaa tai jopa kuittia ollaan aina tunkemassa käteen!11 Tai jos jollakin on hyllyjen välissä kärryt poikittain niin joku näkee sen road blockina jossa ainoa tie on taaksepäin ja päivä ilmeisen pilalla.

Tämä. Vituttaa kun joku pikkuasia pännii niin aina on yksi joka on sillee et hei, jos toi on sun SUURIN ONGELMA niin tosi hyvin menee. Ei se ole suurin ongelma mutta saa se silti vituttaa.

Sepä se. Ja jos threadin nimi on "pienet ärsyttävät asiat elämässä", niin mitä vittua tänne pitää sitten kirjoittaa? Että viimeaikoina on semisti ärsyttänyt nälänhätä ja orpokuolemat Intiassa? Mutta kyllä se siitä, kun on isompiakin ongelmia. Kuten galaksin räjähtäminen. Sellaista asiaa ei olekaan, josta kirjoittamisen jälkeen joku ei tulisi heti raportoimaan, että on sitä isompiakin ongelmia. Tai vaihtoehtoisesti jos sanoo esim. jonkun ruoan olevan pahaa, niin oitis karahtaa superuros valistamaan kuinka kaikki pitää syödä. Koska talvisota ja homokammo. Perkele, viina ja kahen sadan penkki.

Jos toisten kirjoittelu vituttaa, niin pistäisivät netin kiini ja luisivat vanhoja Suomen Kuvalehtiä. Siellä asiat on hyvin eikä kukaan valita.

Tämä on keskustelufoorumi ja jos täällä jokin asia ihmetyttää niin sitä saa ääneen ihmetellä. Se vain pisti itellä silmään kun täällä vittua viljellään joka lauseeseen jostain kauppareissusta ja kuiteista, niin ihmeen kova paikka tuntuu olevan nämä "pienet" asiat ;) Tai sitten vaan oon rauhallisempi ihminen kun ei oo mulla ikinä palanut kaupassa ollessa käämit, ei edes keskisellä :O

Meinaat, että jätät kärryt siihen jonoon ja samalla lähdet hakemaan jotain tuotetta toiselta puolelta kauppaa? :face: Kyllä mäkin tossa tapauksessa sun kärryt viskaisin ikkunasta pihalle tieltäni. Tätä ketjua lukiessa, tuntuu että mitenkä vitun vaikeena te pidätte jotain kaupassa käyntiä ei saatana oikeesti. Yks itkee jostain muovipusseista ja toinen plussakorteista... varmaan paskallakäyntikin on teille iso kynnys ja aiheuttaa masennusta. En tiedä miten tyhmiä sitte olette, itse lappaan tavarat hihnalle ja oman vuoron tullessa annan kassatätille S-etukortin jonka jälkeen maksan ostokset, sanon yleensä että kuittia en tarvitse ja sen jälkeen pakkaan kamat ja lähen, koko episodi ohi parissa minuutissa. Ei oo tähän päivään mennessä vielä tarvinnut tulla nettiin avautumaan kauppareissusta.

En nyt tiedä miten helvetissä sä yhdistit ton johonkin kärryjen jättämiseen jonossa... Tarkoitan sitä kun käy kaupassa ja aina jostain hyllyjen väleistä yms. "ohitustilanteissa" niiden mummojen on pakko syöksyä hirveellä kyydillä eteen ja sit alkaa hidastelemaan siinä edessä kunhan eka spurttaavat siihen tukkeeksi. eli sulle vaan :face: jos on pakko lukea otsikon mukaista ketjua ja alkaa nillittämään siitä... suosittelen että menet sinne iloisten asioiden ketjuun ja luet sieltä ihania asioita elämän varrelta jos noin esinahkaa kiristää. Keväisin terveisin: Jööttispuge. <3

+en ole maininnut ettenkö olisi äärimmäisen nopea, tehokas ja hyvä kaupassa käyjä. Minua vaan vituttaa se kun muut ihmiset hidastaa minun rutiineja. Kuluttavat minun aikaa siitä maksamatta. Oikeastihan tuossa harmittaa se, että ihmisistä iso osa on niin arkoja, ettei uskalla sitä pussia kysyä niitä pakasteita varten. Minua siis vituttaa se että ihmisiä paapotaan kuin vauvoja kauppareissullakin. Ehkä siis uusiavuttomuus on se ongelman ydin. Mutta hyvät riemut on tästä moni saanut revittyä :D Tarpeeksi täydelliseksi kun optimoi oman elämän, ne asiat vituttaa mihin ei voi enää itse vaikuttaa, esimerkiksi liikenne, ja kaupassa käynti. T. Penkki 150kg, muna 22cm, panisin paljaalla papana-aukkoon.. kiristely toimii ja tulokset nousee, parhautta

+en ole maininnut ettenkö olisi äärimmäisen nopea, tehokas ja hyvä kaupassa käyjä. Minua vaan vituttaa se kun muut ihmiset hidastaa minun rutiineja. Kuluttavat minun aikaa siitä maksamatta. Oikeastihan tuossa harmittaa se, että ihmisistä iso osa on niin arkoja, ettei uskalla sitä pussia kysyä niitä pakasteita varten. Minua siis vituttaa se että ihmisiä paapotaan kuin vauvoja kauppareissullakin. Ehkä siis uusiavuttomuus on se ongelman ydin. Mutta hyvät riemut on tästä moni saanut revittyä :D Tarpeeksi täydelliseksi kun optimoi oman elämän, ne asiat vituttaa mihin ei voi enää itse vaikuttaa, esimerkiksi liikenne, ja kaupassa käynti. T. Penkki 150kg, muna 22cm, panisin paljaalla papana-aukkoon.. kiristely toimii ja tulokset nousee, parhautta

Tähän koko kauppa-epistolaan muuten vaikuttaa yleinen "suomalaisuus". Esim. siinä kassajonossa voinee jutella toiselle. Alottaa vaikka jutustelun, että: "Katos, mä olinkin ovela ja otin heviosastolta pikkupussin ja ajattelin ladata nää mun pakasteet siihen".
Tai muuten vaan jutustella miten on kallista/halpaa/laadukasta/paskaa. :D Smalltalkkia peliin vaan, niin sujuu se kaupassakäynti paremmin.

Ei kohdennettu haukkakuningasysitonniselle vaan yleisesti.

Ja mikä pännii, niin on juuri kirjoittamani päinvastaisesti. Eli suomesta uupuu se smalltalkki ja jotenkin stressataan tommosta kaupassakin käyntiä niin että uhhuhuhuhu!!!

Voi luoja, vai ei riitä että noita uunoja joutuu kuuntelemaan jos ei oo napit korvilla, vaan pitäis vielä puhua niiden kanssa.

Voi luoja, vai ei riitä että noita uunoja joutuu kuuntelemaan jos ei oo napit korvilla, vaan pitäis vielä puhua niiden kanssa.

Heh.

Alanvalintakysymys.
nimim. 24/7 hymy huulilla, vaikka silmäkulmakin alkais jo väpättää vitutuksesta. :)

Mutsin ja faijan kissa. En edes tykkää kissoista, ja silti tuo mouruava karvakasa pyörii jaloissa.

Mutsin ja faijan kissa. En edes tykkää kissoista, ja silti tuo mouruava karvakasa pyörii jaloissa.

Heh, sama juttu aina kun kotona käy :D Kaiken lisäksi hullu kissa, raapii ja puree minkä ehtii ja tulee naaman eteen pörräämään ja häiritsemään esim tv:n katselua! Noh, ehkä se oppii vielä tavoille, eihän se ole kun vasta joku 6kk vanha.
Miksiköhän muuten kissat aina eniten pyöriin niiden kimpussa jotka inhoaa kissoja? Itse olen allerginen enkä muutenkaan pidä eläimistä, niin aina ne on mua häiritsemässä :curs:

Heh, sama juttu aina kun kotona käy :D Kaiken lisäksi hullu kissa, raapii ja puree minkä ehtii ja tulee naaman eteen pörräämään ja häiritsemään esim tv:n katselua! Noh, ehkä se oppii vielä tavoille, eihän se ole kun vasta joku 6kk vanha.
Miksiköhän muuten kissat aina eniten pyöriin niiden kimpussa jotka inhoaa kissoja? Itse olen allerginen enkä muutenkaan pidä eläimistä, niin aina ne on mua häiritsemässä :curs:
Olen sanonut porukoille, että kissasta rukkaset ja koira tilalle. Ainakaan vielä eivät ole uskoneet :hyper:

Jenkiautojen ja moottoripyöräterroristien ilmestyminen kaduille metelöimään ja häiriköimään kevään tulon myötä

^Tuosta tuli mieleen oman talon lähellä oleva nuorisoseuran talo. Sitä vuokraillaan myös häihin ym. Ja voi vittu kun kesä tulee, niin urpot alkavat pitämään ihania pikku häitään ulkosalla. On niin kiva olla ulkona kun on lämmin, juoda vähän skumppaa, jutella...Vetää röökiä klo 02 yöllä perse poskella ja huutaa jostain huorasta tai haukkua omaa aviomiestä karjumalla. Ja kaikilla on kivaa vai MJÖTÄÄÄÄÄ??!!!! Parhaita on ne sankarit, jotka eivät edes varsinaisesta "sano" mitään, vaan karjuvat vain ihan täysiä. Muutenkin kun on hiki, niin ikkunat pitää olla auki. Ja tuota paskaa saa monena viikonloppuna kuunnella.

Joskus vielä nauhoitan noita juhlia ja lähetän häälahjaksi. Että oliko kivaa? Korttelin asukkailla ei ollut. Toivottavasti kakaranne on sen kännisen ismon, joka häiden pihajatkoilla morsiota kouri samalla kun sulhanen oksensi ja kusi sammuneena orapihlajassa.

Tai soitan poliisit. Katsotaan onko huvi- ja anniskeluluvat ok. Stereot viedään varikkoon ja sakko käteen. Prkl.

Onhan se kivaa, kun häät on vain kerran elämässä. Paitsi niillä jotka kuuntelevat niitä harva se viikonloppu. Tai jotkut 50v synttärit. Onneksi suurin osa juhlista on ok, mutta monta unelmien satuhäätä mahtuu myös joukkoon...

Internet- ja matkapuhelinoperaattorien asiakaspalvelu. Laitoin puhelun aspaan ja kaiuttimen päälle ja istuskelin tässä tuolissa. Kuuntelin sitä viulunvingutusta aikani, kunnes nukahdin ja säpsähdin siihen, kun joku yllättäen vastasi. Vittumaista olla puhelimen tällä puolen, mutta voin kuvitella, että on vielä vittumaisempaa tehdä työtä sillä toisella puolella.

Työpisteen aivan jäätävän paska tuoli ja pöytäkin niin matalalla ettei jalat kunnolla mahdu alle. Monta kertaa laitettu viestiä eteempäin että josko sais muutosta mutta ei. Melkoisen tuskaa kököttää se 12h työvuoro tässä hikisessä kopissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom