Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
rahkasta puheenollen... Tänään kaupassa olin, kuin lapsi marketissa ja aattelin palkita itteni ja ostaa raskaan viikon lopuksi suklaavanukkaan, ja ostinpa tietenkin muutaman rahkankin hengenpitimiksi. Pyörällä kun olin liikenteessä tuli pieni reppu täyteen, ja sattuupa se aukeamaan kesken munamankeloinnin ja päällimmäisenä olevat rahkat ja vanukas lentää katuun ja purkit tietenkin rikkoutuu. :face:

No huominen korvaa kaiken kun pääsee jumppailemaan Savolaisen Maken kanssa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se kun tulet vitunmoisen kauppakassin kanssa kotiin ja pidät toisellä kädellä kassia jääkaapin edessä ja toisella lattaat tavaraa jääkaappiin ja sitten sen muovipussin kantoremmit repeää ja tavarat pitkin lattioita. Muutaman kerran käynyt ja nyt suosiolla laitan sen kassin aina pöydälle vaikka se olis niin kätsyä suoraan latoa niitä lennosta... Rahkoja en enää ikinä tunge pieneen muovipussiin kun siitäkin repesi remmit eilen ja pari rahkaa levis lattialle.

Laitanko rahkat pieneen pusssiin? Ei kiitos. Ja parhaat on tunkemassa niitä sinne kysymättä. Mä en vittu halua rahkoja, jogurtteja, pakasteita tai ylipäätään mitään pieneen pussiin. Vittu. Miksi ne edes kysyy sitä? Kuka haluaa ne pussiin ja minkä vitun takia? En ole ikinä ymmärtänyt.Siitä on vain ylimääräistä vaivaa kaikille.

Mun mielestä noi pakasteet rupee hetipuoleen hikoilemaan ja kai ne sen takia tarjoo tota pikkupussia ettei muut ostokset kostu. Ja ei se iso vaiva sanoa "ei kiitos" tai "ei tarvii" jos siitä kokee itselleen haittaa olevan (:

EIkös se haju noissa einespusseissa johdu siitä suojakaasusta? Jotain hapenpoistoaineita ettei bakteerit pysty lisääntymään.

Se, mikä tässä nyt ärsyttää urakalla, on että nukuin jotenkin ranne keturallaan patjaa vasten, ja nyt koko forkku kunnon jumissa ja hapoissa. *ttana!

Laitanko rahkat pieneen pusssiin? Ei kiitos. Ja parhaat on tunkemassa niitä sinne kysymättä. Mä en vittu halua rahkoja, jogurtteja, pakasteita tai ylipäätään mitään pieneen pussiin. Vittu. Miksi ne edes kysyy sitä? Kuka haluaa ne pussiin ja minkä vitun takia? En ole ikinä ymmärtänyt. Siitä on vain ylimääräistä vaivaa kaikille.

Kuten joku tuossa mainitsikin, niin sen kosteuden takia on oikestaan ihan hyvä laittaa pakasteet pikkupussiin. Rahkoja nyt ei tapana ole pusseihin tunkea, ellei asiakas sitä halua. Kustanne se pikkupussikin on jos kaiken niihin änkee.

Laitanko rahkat pieneen pusssiin? Ei kiitos. Ja parhaat on tunkemassa niitä sinne kysymättä. Mä en vittu halua rahkoja, jogurtteja, pakasteita tai ylipäätään mitään pieneen pussiin. Vittu. Miksi ne edes kysyy sitä? Kuka haluaa ne pussiin ja minkä vitun takia? En ole ikinä ymmärtänyt. Siitä on vain ylimääräistä vaivaa kaikille.

Kyllä. Nyt ollaan ongelmien ytimessä. Jos et saatana uskalla pyytää niitä pakasteita pussiin, niin sitten voit pakata ne muitten kamojen kanssa samaan. Tai se ainainen plussa/bonuskortin kysyminen. Vittu minä käytän sitä jos haluan, jos en niin miksi sitä pitää kysyä? Tai ylipäätänsä se, että kun nyt ollaan niin ympäristötietoisia, niin minkä takia se kuitti pitää tulostaa joka kerta? Miksi ei voi olla niin, että kuitin saa pyydettäessä? Säästyisi paperia, rahaa ja hermot. Muualla maailmassa kassalla ei kysellä turhia, vaan voidaan vaihtaa pari sanaa vaikka säästä jos ei muusta.

Kaupassa käynti on juuri semmoinen asia missä näkee miten uusavuttomia torspoja ihmiset on. Tavarat hihnalle, ja sitten odotetaan siinä korien kohdalla niin kauan että on oma vuoro, ettei vahingossakaan kukaan pääse laittamaan tavaroita siihen hihnalle. Ja joka vitun kerta se maksaminen tulee yllätyksenä, kun olet lastaamassa niitä saatanan vaippapaketteja sinne kärryyn, ja tavarat on tullu läpi, niin siinä vaiheessa ruvetaan kaivelemaan sitä lompakkoa, ja sieltä vielä eka se saatanan plussakortti. Niin että kaikkien aikaa menee ja ketään muuta ei naurata kuin sitä apinaa joka siinä hidastelee. Yllättäen suomessa niinkin yksinkertainen konsepti kuin kaupassakäynti on saatu pilattua. Ja vielä lopuksi sinut perseraiskataan kassalla maailman kalleimmilla hinnoilla. Aamen.

^maksun jälkeen pitää vielä jäädä pakkailemaan siihen hihnan viereen eikä päätyyn. Juuri ja juuri mahdut itse maksamaan ostokset ja sen jälkeen pitää odottaa, että urpo saa omat kamat kassiin. Joskus työnnän ostoskärryillä vastapalloon kun vituttaa tarpeeksi. Touset väistää, toiset tuhisee.

Ollaan niin PISA-kärkeä muttei osata käydä edes kaupassa.

Lasinkeräysastiat ja se kilinä kun laittaa purkkeja sinne. Varsinkin kun se astia on lähes tyhjä.

Kaikki yllämainitut kassaepisodit. Näistä tuli myös mieleen, että miksi esim. kaupassa aina kaikkien lihavien ja hitaiden mummojen on pakko kiilata jostain hyllyn takaa mahdollisimman nopeesti eteen ja sitten alkaa hidastelemaan siinä edessä. Tapahtuu yleensä ruuhka-aikaan kaupassa kun yrittää nopeesti kävellä hakemaan jotain yksittäistä ostosta toisesta päästä kauppaa...

Kaupassa käynti on juuri semmoinen asia missä näkee miten uusavuttomia torspoja ihmiset on. Tavarat hihnalle, ja sitten odotetaan siinä korien kohdalla niin kauan että on oma vuoro, ettei vahingossakaan kukaan pääse laittamaan tavaroita siihen hihnalle. Ja joka vitun kerta se maksaminen tulee yllätyksenä, kun olet lastaamassa niitä saatanan vaippapaketteja sinne kärryyn, ja tavarat on tullu läpi, niin siinä vaiheessa ruvetaan kaivelemaan sitä lompakkoa, ja sieltä vielä eka se saatanan plussakortti. Niin että kaikkien aikaa menee ja ketään muuta ei naurata kuin sitä apinaa joka siinä hidastelee. Yllättäen suomessa niinkin yksinkertainen konsepti kuin kaupassakäynti on saatu pilattua. Ja vielä lopuksi sinut perseraiskataan kassalla maailman kalleimmilla hinnoilla. Aamen.

Ja AINA siinä kassajonossa on se seniori joka on onnistunut kulkemaan läpi elämän käyttämättä mitään pankki/bonus/plussa-korttia ja sitten alkaa arpominen että mitenkähän perin se kortti sinne masiinaan laitetaan ja mikä se pinkoodi nyt olikaan. Sama tyyppi viihtyy myös pankkiautomaateilla, jossa paperikuitti on otettava ja sitä on pakko jumittua katsomaan siinä automaatilla. Parhaassa tapauksessa kaivellaan vielä toinen kortti esiin ja katsotaan senkin saldo.

Kyllä. Nyt ollaan ongelmien ytimessä. Jos et saatana uskalla pyytää niitä pakasteita pussiin, niin sitten voit pakata ne muitten kamojen kanssa samaan. Tai se ainainen plussa/bonuskortin kysyminen. Vittu minä käytän sitä jos haluan, jos en niin miksi sitä pitää kysyä? Tai ylipäätänsä se, että kun nyt ollaan niin ympäristötietoisia, niin minkä takia se kuitti pitää tulostaa joka kerta? Miksi ei voi olla niin, että kuitin saa pyydettäessä? Säästyisi paperia, rahaa ja hermot. Muualla maailmassa kassalla ei kysellä turhia, vaan voidaan vaihtaa pari sanaa vaikka säästä jos ei muusta.

Nykyäänhän saa tilattua netistä kaiken. Ja saa vielä kassit kotiovelle asti. Ei tartte kyrpiintyä kassalla.

Ja jos perseraiskauksesta tykkää, niin kotiintilaus se vasta gutvanaa tekee. :D

Tai se ainainen plussa/bonuskortin kysyminen. Vittu minä käytän sitä jos haluan, jos en niin miksi sitä pitää kysyä?
Säästää aikaa kun jos jätät kysymättä, niin sitten jo maksun jälkeen pakkausvaiheessa joku mummo rupeaa vinkumaan, että hei entäs ne minun boonukset.
Tai ylipäätänsä se, että kun nyt ollaan niin ympäristötietoisia, niin minkä takia se kuitti pitää tulostaa joka kerta? Miksi ei voi olla niin, että kuitin saa pyydettäessä? Säästyisi paperia, rahaa ja hermot. Muualla maailmassa kassalla ei kysellä turhia, vaan voidaan vaihtaa pari sanaa vaikka säästä jos ei muusta.

Eikös just tullut että sitä kuittia _pitää_ tarjota jokakerta? Se kuitti tulee tulostettua sieltä kuitenkin (kuittinumero), halusipa asiakas sitä tai ei.
Monessa maassa on hyvä esimerkki mitä seuraa kun firmat ei anna kuittia, Kreikka tästä hyvänä esimerkkinä.
uli uli nari nari

No mutta se on tietysti varmasti lohdullista todeta, että jos elämän suurin ongelmakohta on hidastelevat ihmiset kaupan kassalla, niin silloin voi mennä peilin eteen ja taputtaa itseään olkapäälle sanoen "hei, mulla on elämässä kaikki ihan helvetin hyvin".

Kuten tossa olikin, kuitin tarjoaminen on ihan must.Jos ei tarjoo kuittia, verotarkastaja lätkäsee hirmu sakot heti. Tais olla lähemmäs tonnia.

Edelleenkin tuo pakasteiden pussiinlaittaminen johtuu "niiden hikoilusta" ja useimmat ei tykkää kun muut ostokset kostuu. Mitä taasen bonuskorttien kysymiseen tulee niin kassoja on ohjeistettu kysymään sitä, koska täten saavat tilastoitua mm. kaupasakävijöiden ostotottumuksia, tavaroiden menekkiä ym. eli ei se kysyminen kassojen "vika oo"
Mitä taasen kuittiin tulee, niin se on jo lakisääteisesti annettava ja itse ainakin tsekkaan sen isommossa ostosmäärissä. Ei oo poikkeus että kassa jotain kämminyt, erityisesti jos on aletuotteita ostoksissa mukana.
Ja mielestäni "muusta maailmasta" ei Suomen kassoilla tarvitse niinkään välittää sillä ethän sinä sillä hetkellä asioi "muualla". Kyllä usein hiljasena aikana kassat ainakin mulle jutustelee, ei välttämättä säästä kun se on kulunut aihe vaan vaikka siitä "että onpas hiljainen hetki kaupassa" tai jostain ajankohtaisesta aiheesta pl. sää.

Itsekkin oottelen usein tuossa korien kohdalla, johtuu tuosta korttimaksamisesta. On kohteliasta kun ei änkee ihan siihen toisen perseen taakse. Ihmiset luulee että heidän korttinsa tunnuslukua kyylätään.
Tuossa haastat totta että toisille maksutapahtuma tulee "yllätyksenä" Noita onneksi on harvemmassa!

Tuolla alhaalla joku valitti ettei "seniorit osaa laittaa" korttia oikein päin päätteeseen. Tuo nyt on pieni riesa ja itse suhtaudun siihen pääsääntöisesti ymmärtäväisesti. Ei ihmisiltä, jotka tottuneet maksamaan seteleillä korttimaksaminen niin luontevasti onnistu, erityisesti kun noita päätteitäkin on kymmentä erilaista eikä se ohje siinä laittteen kupeessa ole hääppöinen. Joku siru kuvaa mukamas kuinkapäin kortti pitäis laitteeseen tunkee :/

Toivottavasti sinä Jabbar et ole "kuuskymppisenä" tulppa kassalla vaan toimit yhtä ripeästi kuin tällä hetkellä (:

No mutta se on tietysti varmasti lohdullista todeta, että jos elämän suurin ongelmakohta on hidastelevat ihmiset kaupan kassalla, niin silloin voi mennä peilin eteen ja taputtaa itseään olkapäälle sanoen "hei, mulla on elämässä kaikki ihan helvetin hyvin".

Kyllä...Toisaalta eiköhän tässä valittamisen pontimena ole ollut jotakuinkin se, että yksinkertaisista ja mutkattomista asioista tulee vaikeita sen takia, että joku esa tai ritva ei osaa ajatella omaa nenäänsä tai puolta minuuttia ajassa eteenpäin. Eikä siinä mitään, jos tämä tapahtuu kerran, mutta kun nämä esat ja ritvat tekevät nämä asiat saatana joka kerta vaikeasti ja kun näitä esoja ja ritvoja on kymmennittäin, ellei sadoittain yhden viikon aikana, alkaahan siinä itsellä kasvaa jättimäinen fallossymboli omaan frontaalilohkoon.

Nämä esat ja ritvat hidastelevat, tunkevat eteen, taakse, sivulle, minne tahansa suuntaan jonne olet menossa, tukkivat kulkureitit, sikiävät ja opettavat pennuilleen samat tavat, tunkevat koko perheen voimilla taas eteen, sama tapa leviää suvussa ja kohta koko helvetin keskenään sikiävä esojen ja ritvojen mafia tukkii kaiken mahdollisen ilman mentävän aukon, hidastelevat, haisevat, ovat rumia ja tyhmiä....

...ja sitten ihmetellään, mistä ne sisällissodat syttyvät...

Ketjun aiheena on "Pienet mutta ärsyttävät asiat elämässä". En mäkään kommentoi että sun elämä on varmaan täydellistä kun "vituttaa paskalla käydessä perseelle lentävä vesi".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom