Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
[venom];4364667 sanoi:Vituttaa kun ihmisporukka kävelee edelläsi helvetin hitaasti ja tukkii koko vitun kulkuväylän. Hitaasti käveleminen on luonnotonta.
Menny tilaukset sekaisin? Ei olis ensimmäinen eikä viimeinen kerta. Viimeksi pari viikkoa sitten tilasin kana, ananas, valkosibale -lätyn ja kotona huomasin että sain kinkku, ananaksen ilman valkosipulia. Eikä se kuullut väärin kun sanoin kana, koska toisti vielä tilauksen oikein. Ja tätä on tapahtunut ennenkin eri paikoissa.Käyt ostamassa rullakebabin tuplalihalla, ilman salaattia. Ajat kotiin kuola suusta valuen, avaat folion ja toteat että kebabissa on salaatin lisäksi tuplaten vähemmän lihaa kuin mistä maksoit :curs: Siitäkin huolimatta että tilauksen vastaanottanut kaveri vielä vahvistaa pyynnön kysymällä: "Ei kurkku, ei tomaatti, pelkkä kebab ja kastike?"
Mut kun ei niin ei.
Kävelet kaupungilla ja kappas: Kengännauhat auki!
Menny tilaukset sekaisin? Ei olis ensimmäinen eikä viimeinen kerta. Viimeksi pari viikkoa sitten tilasin kana, ananas, valkosibale -lätyn ja kotona huomasin että sain kinkku, ananaksen ilman valkosipulia. Eikä se kuullut väärin kun sanoin kana, koska toisti vielä tilauksen oikein. Ja tätä on tapahtunut ennenkin eri paikoissa.
Onko niillä kotiinkuljetusta? No, vaikkei olisikaan niin niille tuntuu silti olevan mikä vain mahdollista.Voihan sekin olla vaikka oltiin muijan kanssa sillä hetkellä ainoot asiakkaat.
Tuli muuten mieleen tässä ruokaa laittaessa, että valkosipuli on ärsyttävä asia. Laittaisin sitä vaikka kaikkiin ruokiin ja koko ajan, mutta ei perkele pysty kun tiedän että haisen seuraavana päivänä kuin rankkitynnyri. Miksi sen pitää haista?
Kävelet kaupungilla ja kappas: Kengännauhat auki!
Mä en oo koskaan ymmärtänyt sitä, että valkosipulin hajuinen hengitys muka haisisi jotenkin pahalle. Mä oon kanssa huomannut, että itse en valkosipulin syönnin jälkeen haise ainakaan pitkään.
Kyllä se haisee. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Yksi mikä ei unohdu ikinä, oli kun yhdessä varmaan 500 neliön hallissa haisi yksi kolmasosa tyrmäävältä valkosipulilta. Hajun lähde paikantui yhteen ainoaan äijään ja huhhuh, mutta kymmenen metrin säteellä meinasi taju lähteä ja ihmettelen jos ei kukkaset lakastuneet. Tapetit olisi irronnut seinistä jos sellaisia olisi ollut lähistöllä.Mä en oo koskaan ymmärtänyt sitä, että valkosipulin hajuinen hengitys muka haisisi jotenkin pahalle. Mä oon kanssa huomannut, että itse en valkosipulin syönnin jälkeen haise ainakaan pitkään.
Mä en oo koskaan ymmärtänyt sitä, että valkosipulin hajuinen hengitys muka haisisi jotenkin pahalle. Mä oon kanssa huomannut, että itse en valkosipulin syönnin jälkeen haise ainakaan pitkään.
[venom];4364667 sanoi:Vituttaa kun ihmisporukka kävelee edelläsi helvetin hitaasti ja tukkii koko vitun kulkuväylän. Hitaasti käveleminen on luonnotonta.
Se riippuu kai ihmisistä.
Itsekin olen törmännyt pariin tyyppiin jotka haisee ihan saatanasti valkosipulille ,kun syövät jonkun perus rullakebabin missä sitä ei yleensä ole kuin juuri ollenkaan. Ja sitten on niitä (minä, ja muutaman muun tiedän) jotka eivät haise vaikka vetäisivät vaikka minun tekemää ruokaa jossa sitä valkosipulia on reilusti. Jostain syystä osa ihmisistä haisee mm. vanhalle viinalle ihan eritavalla kuin toiset. Joidenkin edellisenä iltana ryypänneiden aamuhenki lähes tappaa. Joillakin sen taas juuri ja juuri sieltä edes haistaa. Mitään syytä en osaa tähän sanoa. Lähinnä omia kokemuksia.