Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Turhanpäiväiset pyhäpäivät, joiden tehtävänä on pääasiassa häiritä väestön kykyä ostaa ruokaa. Leivoin siis 8 tonnikala-jauheliha-habanero-sipuli -pizzaa ihan vain saatanallisuuttani.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
[venom];4364667 sanoi:
Vituttaa kun ihmisporukka kävelee edelläsi helvetin hitaasti ja tukkii koko vitun kulkuväylän. Hitaasti käveleminen on luonnotonta.

Jep. Varsinkin kun on koulussa kaikista perimmäisimmässä luokassa ylimmässä kerroksessa ja koulu loppuu ja kiire bussiin. Koita siinä vittu hyppiä ja pujotella kaikkien ohi että ehit siihe bussiin. Mutta ehdin.

Lupaat tavata jonkun tyypin jota et oo nähnyt toviin ja sit joltain toiseltakin tyypiltä tulee hetken päästä viestii et sekin haluis tavata. Ja tietty haluis jutella molempien kaa kaksisteen eli yhtaikaa näitä ei viittis tavata.

Ärsytyskynnys aika likellä tasan nolla, kokoajan semmonen snadi vitutus. En tiedä mistä johtuu, mutta kohta käyn luultavasti tappeleen vaikka puiden kans, hakkaan jonkun viattoman koivun levyksi.

Jouduin viel puoli pakolla liikkumaan tänään autolla ja hiukan vitutti kun ei ole autona joku iso, ruma ja vitun kestävä kassakaappi. Ois niin tehny mieli jyrätä kaikki kanssa autolijat, varsinkin motarin oli yhtä vitun tuskaa.

Eli dear Eki, mikä vittu mua vaivaa....

Käyt ostamassa rullakebabin tuplalihalla, ilman salaattia. Ajat kotiin kuola suusta valuen, avaat folion ja toteat että kebabissa on salaatin lisäksi tuplaten vähemmän lihaa kuin mistä maksoit :curs: Siitäkin huolimatta että tilauksen vastaanottanut kaveri vielä vahvistaa pyynnön kysymällä: "Ei kurkku, ei tomaatti, pelkkä kebab ja kastike?"
Mut kun ei niin ei.

Käyt ostamassa rullakebabin tuplalihalla, ilman salaattia. Ajat kotiin kuola suusta valuen, avaat folion ja toteat että kebabissa on salaatin lisäksi tuplaten vähemmän lihaa kuin mistä maksoit :curs: Siitäkin huolimatta että tilauksen vastaanottanut kaveri vielä vahvistaa pyynnön kysymällä: "Ei kurkku, ei tomaatti, pelkkä kebab ja kastike?"
Mut kun ei niin ei.
Menny tilaukset sekaisin? Ei olis ensimmäinen eikä viimeinen kerta. Viimeksi pari viikkoa sitten tilasin kana, ananas, valkosibale -lätyn ja kotona huomasin että sain kinkku, ananaksen ilman valkosipulia. Eikä se kuullut väärin kun sanoin kana, koska toisti vielä tilauksen oikein. Ja tätä on tapahtunut ennenkin eri paikoissa.

Kävelet kaupungilla ja kappas: Kengännauhat auki!

Joo kyllä tuossa on heti koko viikonloppu pilalla. Mut toikin menettelee siihen verrattuna, että kengännauhan aukeamisen lisäksi huomaa, että on raahannut mukanaan kengänpohjassaan vessapaperia ties kuinka pitkään...

Menny tilaukset sekaisin? Ei olis ensimmäinen eikä viimeinen kerta. Viimeksi pari viikkoa sitten tilasin kana, ananas, valkosibale -lätyn ja kotona huomasin että sain kinkku, ananaksen ilman valkosipulia. Eikä se kuullut väärin kun sanoin kana, koska toisti vielä tilauksen oikein. Ja tätä on tapahtunut ennenkin eri paikoissa.

Voihan sekin olla vaikka oltiin muijan kanssa sillä hetkellä ainoot asiakkaat.

Voihan sekin olla vaikka oltiin muijan kanssa sillä hetkellä ainoot asiakkaat.
Onko niillä kotiinkuljetusta? No, vaikkei olisikaan niin niille tuntuu silti olevan mikä vain mahdollista.

Tuli muuten mieleen tässä ruokaa laittaessa, että valkosipuli on ärsyttävä asia. Laittaisin sitä vaikka kaikkiin ruokiin ja koko ajan, mutta ei perkele pysty kun tiedän että haisen seuraavana päivänä kuin rankkitynnyri. Miksi sen pitää haista?

Tuli muuten mieleen tässä ruokaa laittaessa, että valkosipuli on ärsyttävä asia. Laittaisin sitä vaikka kaikkiin ruokiin ja koko ajan, mutta ei perkele pysty kun tiedän että haisen seuraavana päivänä kuin rankkitynnyri. Miksi sen pitää haista?

Tästä tulikin mieleeni..
Onkohan mussa jokin vikana kun laitan itsekin ruokaan paljon valkosipulia, tykkään sen mausta ja mä kun meillä ruuan teen niin muija joskus sanookin että maistuupas reilusti valkosipuli. Kummatkin syödään aina sitä samaa ruokaa ja mun henki ei haise valkosipulille, mutta sen henki haisee. Tämä on siis ihan empiirisesti tutkittu, ollaan syöty samaa ruokaa ja puolueeton henkilö on todennut saman asian. Mun henki ei haise valkosipulille.

Mä en oo koskaan ymmärtänyt sitä, että valkosipulin hajuinen hengitys muka haisisi jotenkin pahalle. Mä oon kanssa huomannut, että itse en valkosipulin syönnin jälkeen haise ainakaan pitkään.

Mä en oo koskaan ymmärtänyt sitä, että valkosipulin hajuinen hengitys muka haisisi jotenkin pahalle. Mä oon kanssa huomannut, että itse en valkosipulin syönnin jälkeen haise ainakaan pitkään.

Eikai sitä itse haistakaan, harva haistaa et oma hengitys haisee pahalle. Sen takia piti kysyä ulkopuoliselta :D

Kyllä se haisee. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Yksi mikä ei unohdu ikinä, oli kun yhdessä varmaan 500 neliön hallissa haisi yksi kolmasosa tyrmäävältä valkosipulilta. Hajun lähde paikantui yhteen ainoaan äijään ja huhhuh, mutta kymmenen metrin säteellä meinasi taju lähteä ja ihmettelen jos ei kukkaset lakastuneet. Tapetit olisi irronnut seinistä jos sellaisia olisi ollut lähistöllä.

Ei se valkisipuli edes haise pelkässä hengityksessä vaan se haise hiessä ja ihan kaikessa, siis jos sitä oikeasti syö paljon. Se on törkeen hyvää mutta harvoin viittii ihan huolella vetää koska joutuu ajatteleen muitakin kun omaa makuaistiaan.

Se riippuu kai ihmisistä.
Itsekin olen törmännyt pariin tyyppiin jotka haisee ihan saatanasti valkosipulille ,kun syövät jonkun perus rullakebabin missä sitä ei yleensä ole kuin juuri ollenkaan. Ja sitten on niitä (minä, ja muutaman muun tiedän) jotka eivät haise vaikka vetäisivät vaikka minun tekemää ruokaa jossa sitä valkosipulia on reilusti. Jostain syystä osa ihmisistä haisee mm. vanhalle viinalle ihan eritavalla kuin toiset. Joidenkin edellisenä iltana ryypänneiden aamuhenki lähes tappaa. Joillakin sen taas juuri ja juuri sieltä edes haistaa. Mitään syytä en osaa tähän sanoa. Lähinnä omia kokemuksia.

[venom];4364667 sanoi:
Vituttaa kun ihmisporukka kävelee edelläsi helvetin hitaasti ja tukkii koko vitun kulkuväylän. Hitaasti käveleminen on luonnotonta.

Plus kun ne sitten vielä päättää vetää liinat kiinni suoraan siihen sun eteen.

Se riippuu kai ihmisistä.
Itsekin olen törmännyt pariin tyyppiin jotka haisee ihan saatanasti valkosipulille ,kun syövät jonkun perus rullakebabin missä sitä ei yleensä ole kuin juuri ollenkaan. Ja sitten on niitä (minä, ja muutaman muun tiedän) jotka eivät haise vaikka vetäisivät vaikka minun tekemää ruokaa jossa sitä valkosipulia on reilusti. Jostain syystä osa ihmisistä haisee mm. vanhalle viinalle ihan eritavalla kuin toiset. Joidenkin edellisenä iltana ryypänneiden aamuhenki lähes tappaa. Joillakin sen taas juuri ja juuri sieltä edes haistaa. Mitään syytä en osaa tähän sanoa. Lähinnä omia kokemuksia.

No, itse olen nainen, joten haisen aina vain kukkasilta!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom